شمانیوز
شما نیوز

دهکده گردشگری در پایتخت انرژی ایران

به دنبال ایجاد توریسم صنعتی در عسلویه هستیم

دهکده گردشگری در پایتخت انرژی ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از دنیای سرمایه گذاری، ابراهیم یاسری، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد روز دوشنبه در جریان بازدید خبرنگاران از این شرکت، با بیان این مطلب و با بیان اینکه عسلویه تنها مختص صنعت نیست،اظهار داشت: ما اکنون با رشد صنعت در عسلویه، به دنبال ایجاد امکانات برای ساکنین و مسافران هستیم.

 

وی با اشاره به شرایط موجود رفاهی در منطقه، ادامه داد: شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد تا سال ۹۳ دولتی بود و مسیولیت پشتیبانی و ارایه خدمات را بر عهده داشت.

 

این مقام مسئول افزود: ما تمام کارهای شرکت های پتروشیمی به جز صنعتی را انجام می دهیم و هر سرویسی که نیاز داشتند را ما باید عرضه کنیم.

 

یاسری با بیان اینکه از سال ۹۳ این شرکت در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی واگذار شده است، گفت: اگر مدیران عامل شرکت های تولیدی سربازهای اقتصادی هستند، ما پشتیبان این جبهه هستیم.

 

به گفته یاسری، اسکان و پروازها از طریق این شرکت انجام می شود. اکنون ۱۵۰۰ ‌واحد متاهلی در جم وجود دارد و هزار اتاق هتلی نیز برای مجرد ها و کسانی که اقماری هستند در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۷۰ هزار نفر را با پرواز جا به جا کردیم، تاکید کرد: از عسلویه به ۱۰ نقطه پرواز داریم تا پایداری تولید در این منطقه حفظ شود‌.

 

وی در پایان به ایجاد دهکده گردشکری پازارلند در این منطقه اشاره کرد و گفت: امکانات لازم در این منطقه وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied