شمانیوز
شما نیوز

وزیر صمت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

رشد 8 درصدی بخش صنعت کشور در دوران کرونا و تحریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: آهنگ توسعه و آبادانی در جنوب کرمان به صدا در آمده است و بیش از پیش از ظرفیتهای معدنی گسترده آن بهره خواهیم گرفت.

رشد 8 درصدی بخش صنعت کشور در دوران کرونا و تحریم

به گزارش شمانیوز و به نقل از شاتا، "علیرضا رزم حسینی" در دومین روز سفر به استان کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب بویژه سردار دلها شهید سلیمانی گفت: جنوب استان کرمان یکی از مناطق مهم کشور است و آهنگ توسعه در این مناطق با همکاری مسولان استانی به صدا در آمده است.

وی ضمن قدردانی از همدلی و همزبانی ایجاد شده در استان به همت نماینده ولی فقیه، استاندار و مجمع نمایندگان، تصریح کرد: رمز موفقیت نظام در کار است و زمینه این موفقیت اتحاد، همدلی و همزبانی در مسیر توسعه و توانمندسازی مردم است.

وزیر صمت با اشاره به ظرفیت های کم نظیر جنوب استان کرمان اظهار داشت: برنامه های وزارت صمت برای جنوب استان کرمان به زودی منجر به تحولات بزرگ در حوزه اکتشافات و حرکت سریع به سمت پیشرفت و توسعه این منطقه خواهد بود.

وی با اشاره به پروژه هایی که در نخستین روز سفر در جنوب استان کرمان به بهره برداری رسید، افزود: معادن خیلی خوبی در جنوب استان همچون کرومیت، سنگ آهن و در مجموع کانی های نادر در این خطه از کشور وجود دارد و اگر مدیریت جدی و همدلی و اتحاد باشد می توانیم با بهره برداری بهینه و درست از این ظرفیتهای گسترده توسعه جنوب استان کرمان را تسریع ببخشیم.

رزم حسینی با انتقاد از عملکرد برخی از معین های اقتصادی جنوب استان کرمان بیان کرد: اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج خوب شروع شد اما برخی معینهای اقتصادی از مقطعی کار را با جدیت گذشته دنبال ننمودند در حالیکه موضوع مربوط به الگویی مورد توجه مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و ربطی به اشخاص و افراد ندارد و باید این کار در شهرستان های هدف ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: وقفه ای در اقدامات نهاد های حاکمیتی و شرکت گهرزمین و شرکت ملی مس به عنوان معین اقتصادی ایجاد شده که در رابطه با این موارد به زودی تعیین تکلیف خواهیم داشت و می بایست معین های اقتصادی با همکاری و کارهای جهادی توانمندسازی مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

وزیر صمت در پایان ضمن تقدیر از نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در فرهنگ سازی این امر مهم تاکید کرد: در شرایط جنگ اقتصادی ناشی از تحریم و شیوع بیماری کرونا صنعت کشور 8 درصد رشد داشته است و اکثر رشته های صنعتی اکنون در کشور در سه شیفت در حال کار کردن هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied