شمانیوز
شما نیوز

دکتر روحانی فردا وارد ماکو می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذبایجان غربی گفت: رئیس جمهور ظهر فردا وارد ماکو می‌شود و علاوه بر افتتاح پروژه‌های مربوط به وزارت نیرو، در جلسه شورای اداری استان نیز شرکت می‌کند.

دکتر روحانی فردا وارد ماکو می‌شود
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: علی مصطفوی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به جزئیات سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی اظهار کرد: ظهر فردا روحانی وارد فرودگاه منطقه آزاد ماکو شده و علاوه بر افتتاح پروژه سد کرم‌آباد پلدشت، همزمان نیز پروژه‌های مربوط به آب را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌کند.
مصطفوی گفت: علاوه بر این، حجت‌الاسلام حسن روحانی در این سفر در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی در محل منطقه آزاد ماکو حضور خواهد یافت. وی افزود: سفر رئیس جمهور به استان در یک نصف روز خواهد بود و شب هنگام استان را ترک می‌کند.
دکتر روحانی فردا وارد ماکو می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذبایجان غربی با اشاره به اعضای هیئت همراه روحانی در این سفر بیان کرد: فردا وزیر ورزش و جوانان نیز در سلماس حضور یافته و ورزشگاه پنج هزار نفری این شهر را افتتاح می‌کند.
مصطفوی گفت: در این سفر، وزیر ورزش و جوانان، وزیر نیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied