شمانیوز
شما نیوز

رشد ۳۰۷ درصدی سود خالص فولاد کاوه جنوب کیش در سال ۹۷

فولاد کاوه جنوب کیش براساس گزارش‌های حسابرسی نشده در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ به ازای هر سهم ۹۲۹ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰۷ درصد رشد داشته است.

رشد ۳۰۷ درصدی سود خالص فولاد کاوه جنوب کیش در سال ۹۷
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از چیلان: رشد ۳۰۷ درصدی ارزش هر سهم فولاد کاوه جنوب کیش در سال ۹۷ بیشتر ناشی از افزایش ۷۸ درصدی مقادیر فروش شرکت بوده است. این شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه برای سال مالی گذشته ۶۵۰۴ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است.
رشد ۳۰۷ درصدی سود خالص فولاد کاوه جنوب کیش در سال ۹۷ در گزارش این شرکت آمده است، با توجه به تصویب افزایش سرمایه شرکت از ٧٠٠٠ میلیارد ریال به ١۵٠٠٠ میلیارد ریال طی دو مرحله در مجمع فوق العاده، اقدامات لازم در خصوص ثبت افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران در دستور کار شرکت قرار دارد. از سوی دیگر استمرار صادرات همچنان در دستور کار شرکت می‌باشد. این شرکت اعلام کرده که در سال گذشته به طور میانگین هر تن شمش صادراتی را ۳۴۵ دلار فروخته است. فروش شمش داخلی آن نیز به قیمت ۳۰.۸ میلیون ریال به ازای هر تن بوده است. قیمت فروش یک تن آهن اسفنجی صادرات به طور میانگین ۱۶۵ دلار و فروش داخلی ۱۴ میلیون اعلام شده است. این شرکت همچنین خدمات کارمزدی هر تن آهن اسفنجی را معادل ۳.۵ میلیون ریال اعلام داشته است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied