شمانیوز
شما نیوز

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می‌کند. با فال روزانه یکشنبه دوم دیماه همراه شما هستیم

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ
فال روزانه - Daily Omen یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷
*چند کلمه برای آن‌هایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که ۲ دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، منظم، کارآمد و با مسئولیت هستید و با شخصیت جذابی که دارید همه را تحت تأثیر قرار می‌دهید. شما بسیار اجتماعی و خونگرم هستید و همیشه با کمال میل آماده‌ی کمک کردن به دیگران هستید. با این همه شما باید روی ویژگی‌های منفی خود از جمله حسادت و خودمحوری کار کنید. امسال وضعیت سلامتی شما در تمام طول سال خوب خواهد بود و با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، فقط باید برای حفظ این وضعیت به اندازه‌ی کافی به رژیم غذایی و برنامه‌ی ورزشی خود توجه کنید. از لحاظ مالی با پولی که از منابع درآمد مختلف به دست خواهید آورد خواهید توانست به ثبات دست پیدا کنید. پروژه‌های جدیدی به دست شما سپرده خواهند شد که باعث پیشرفت وضعیت اقتصادی شما می‌شوند. سفر‌های تجاری شما بسیار موفقیت آمیز خواهند بود و نتایج مثبتی را برای شما به همراه خواهند داشت. شاید بخواهید پس اندازتان را در بازار مسکن یا بورس سرمایه گذاری کنید، اما بهتر است قبل از هر اقدامی تحقیقات کافی داشته باشید. شاید مجبور شوید پول زیادی را صرف دعوا‌های حقوقی خود کنید، اما نتیجه‌ای که به دست می‌آورید ارزش هزینه‌ای که می‌کنید را خواهد داشت. امسال از لحاظ حرفه‌ای به خاطر زحماتی که کشیده اید مورد تأیید و تحسین قرار خواهید گرفت. همچنین فرصت بالا بردن سطح دانش، توانایی و مهارت‌های خود را خواهید داشت. روابط عاطفی شما امسال بهتر از سال قبل پیش خواهند رفت و طرف مقابلتان شما را در هر شرایطی مورد حمایت قرار خواهد داد. دی، بهمن و اسفند بهترین ماه‌های سال خواهند بود.
فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ
فال روزانه - فال امروز متولدین فروردین + فال حافظ امروز قرار نیست دنیا به دور شما بچرخد، پس بهتر است از آغز روز این واقعیت را بپذیرید! شاید این چیزی نباشد که دلتان می‌خواهد بشنوید، اما دقیقا همان چیزی است که باید بشنوید. از انرژی زیادی که همیشه در وجودتان برای کمک و نگهداری از دیگران نهفته است استفاده کنید. شما در موقعیتی قرار گرفته اید که لازم است بیشتر از آنکه به خودتان اهمیت بدهید به اطرافیان و به ویژه خانواده تان توجه کنید. مسئولیت‌هایی که نسبت به خانه و خانواده تان دارید را با دقت و دلسوزی انجام دهید و تا جای ممکن سعی کنید در خانه بمانید و اگر کاری از دستتان برمی آید برای عزیزانتان انجام دهید.

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت***که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش***هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

تعبیر: مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ

فال روزانه - فال امروز متولدین اردیبشت + فال حافظ امروز فرصت خیلی خوبی است تا با شخصی که برای مدتی از او بیخبر بوده اید، یا حتی در چند قدمیتان بوده، اما شما هیچ مکالمه‌ی جدی و واقعی با او نداشته اید، ارتباط برقرار کنید و سر صحبت را در مورد موضوعاتی که مدت‌ها از حرف زدن در مورد آن‌ها طفره رفته اید باز کنید. خوشبختانه زمینه‌ی حل شدن مشکلی که مدت‌ها باعث اختلاف نظر و دلخوری شما شده بوده فراهم شده است و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که دست از غرور و لجبازی برداشته و برای حل این مشکل پیش قدم شوید. امروز همچنین به احساسات عاشقانه‌ی خود نسبت به شخصی که تا بحال به او به عنوان عشقتان فکر نکرده بوده اید، پی خواهید برد.

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ

فال روزانه - فال امروز متولدین خرداد + فال حافظ امروز شما روی دنده عقب گیر کرده اید. البته این بدان معنا نیست که فقط عقب گرد خواهید داشت، اما باید رویکرد خود را تغییر داده و برای ارزیابی موقعیت‌های مختلف و تصمیم گیری در مورد این که چکار باید بکنید پیش از آنکه جلو بروید و اقدامی بکنید به عقب برگشته و همه چیز را از گذشته تا به حال مورد ارزیابی قرار دهید. یک نفر از همکاران و یا شرکای تجاری شما سعی دارد شما را خط بزند و کاری کند که از پروژه‌ای که در دست اقدام دارید و یا کاری که دارید برای انجام آن برنامه ریزی می‌کنید کنار گذاشته شوید. در مقابله با این شخص سیاست داشته باشید. نبرد رو در رو روش چندان مناسبی برای شما نخواهد بود.

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ فال روزانه - فال امروز متولدین تیر + فال حافظ امروز اوضاع به کام شما خواهد بود و کارهایتان کم و بیش همان طوری که خودتان دلتان می‌خواهد پیش خواهند رفت. حال و هوایی بر امروز حاکم است که باعث آرامش اعصاب شما شده است و می‌توانید در هر موقعیتی خونسردی خود را حفظ کنید. جواب سؤالات و مشکلاتی که امروز سر راهتان قرار می‌گیرند خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که خودتان فکر می‌کنید، پس مسائل را برای خودتان پیچیده نکنید. هرچیزی که بخواهید و هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشید درست جلوی چشمتان خواهد بود و نیازی نیست برای پیدا کردن آن دور دست‌ها را بگردید. امروز برای شما روز راحتی است.

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر: از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ

فال روزانه - فال امروز متولدین مرداد + فال حافظ امروز احساس می‌کنید تمام انگیزه و شور و نشاطی که در خود داشته اید را از دست داده اید و هیچ حال و حوصله‌ای برای انجام کارهایتان در خود احساس نمی‌کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که این وضعیت کاملا موقتی است و خیلی زود همه چیز به حالت عادی خود باز خواهد گشت و همان شخص پر شور و انرژی همیشگی خواهید شد. فعلا بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که زیاد به خودتان سخت نگیرید و کمی استراحت کنید. لزومی ندارد که همیشه شما رهبر و مدیر باشید، گاهی شما هم باید خودتان را کنار بکشید و تا نفسی تازه می‌کنید اداره‌ی امور را به دست دیگران بسپارید.

تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج

دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ فال روزانه - فال امروز متولدین شهریور + فال حافظ امروز تنش در فضای اطراف شما موج می‌زند و مسائل عاطفی به مرحله‌ای بحرانی رسیده اند. شما احساس می‌کنید که همه در برابر شما ایستاده اند و می‌خواهند شما را از پا بیندازند، اما راستش را بخواهید این شرایط ساخته و پرداخته‌ی ذهن خود شماست و در واقعیت چنین چیزی وجود ندارد. خودتان را با داستان‌های عجیبی که هیچ پایه و اساسی ندارند درگیر نکنید و بیهوده از دیگران کینه به دل نگیرید. شاید رفتار‌های دیگران زیاد منطقی نباشد، اما این به معنی دشمنی آن‌ها با شما نیست. امروز باید مواظب باشید که ناخواسته اطلاعات محرمانه‌ای را در اختیار کسی که دلتان نمی‌خواهد قرار ندهید.

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ

فال روزانه - فال امروز متولدین مهر + فال حافظ امروز اگر حواستان را خوب جمع نکنید ناگهان خودتان را در میان یک درگیری شدید عاطفی پیدا خواهید کرد که رهایی از آن اصلا راحت نخواهد بود. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و آرام باشید. یک جای خلوت پیدا کنید تا بتوانید در تنهایی آرامش خود را بازیابید. انرژی شما در همان سطح همیشگی خود قرار دارد و شما هم همان آدم همیشگی هستید، فقط در یک چنین روز‌هایی کمی باید بیشتر هوای خودتان را داشته باشید. سعی کنید حتی در میان بحران و شرایط طوفانی نیز آرامش خود را حفظ کرده و شما آن شخصی باشید که آرامش و صلح را برقرار می‌کند. این کار برای یکی مثل شما اصلا دشوار نخواهد بود.

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ فال روزانه - فال امروز متولدین آبان + فال حافظ امروز شما با پناه بردن به احساسات درونی خود می‌توانید از منبع قدرت فوق العاده‌ای بهره‌مند شوید. حواستان را خوب جمع کنید و عمیق‌ترین افکار و احساسات خود را در نظر بگیرید. در شرایط امروز که همه دارند احساساتی رفتار می‌کنند دنبال کردن غریزه و حس ششمتان بهترین سلاح شما در برابر چالش‌های امروز خواهد بود. تفکر منطقی امروز زیاد به کارتان نخواهد آمد. امروز ممکن است یکی از همکارانتان بی آنکه قصد بدی داشته باشد باعث ناراحتی و عصبانیت شما شود. مواظب باشید واکنش تندی از خود نشان ندهید و او را مورد قضاوت‌های بیرحمانه قرار ندهید، مطمئنا او توجیه خوبی برای رفتار و کارهایش دارد.

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ فال روزانه - فال امروز متولدین آذر + فال حافظ امروز کمی احساس تنبلی می‌کنید. جنگجوی درونتان به خواب رفته است و شما ترجیح می‌دهید به جای اینکه از خانه بیرون بروید و به کار‌های روزمره تان رسیدگی کرده و اهدافتان را دنبال کنید، در خانه بمانید و روی کاناپه لم بدهید. هیچ اشکالی ندارد! حتی آن‌هایی که می‌خواهند دنیا را فتح کنند هم گاهی به استراحت نیاز دارند و شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. به یاد داشته باشید که یک رهبر خوب می‌داند که گاهی لازم است به جای جنگیدن سر جایش لم بدهد و به کار‌هایی که کرده است و کار‌هایی که باید در آینده بکند فکر کند و عملکرد خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است

جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ

فال روزانه - فال امروز متولدین دی + فال حافظ امروز حس ششم شما خیلی خوب کار می‌کند و می‌توانید در موقعیت‌های مختلف بی آنکه از چیزی خبر داشته باشید خیلی خوب و راحت به واقعیت ماجرا پی ببرید و درک درستی از شرایط داشته باشید. به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید در کارهایتان موفق باشید نباید دیگران را به زور وادار به انجام کاری کنید که خودتان می‌خواهید. اگر رفتار ملایمی داشته باشید و سعی کنید خودتان را با دیگران هماهنگ کنید خواهید دید که آن‌ها با اشتیاق و از روی میل با شما همراه خواهند شد و همین باعث خواهد شد که نتایج بهتری را به دست بیاورید. امروز با وزیدن یک نسیم هم ممکن است سرما بخورید، پس مواظب خودتان باشید!

روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ

فال روزانه - فال امروز متولدین بهمن + فال حافظ امروز شما کمی احساس آشفتگی و سردرگمی می‌کنید. انگار ناگهان انگیزه‌ی خود را برای تلاش و حرکت از دست داده اید و همه چیز دارد خیلی کندتر از آن چیزی که شما انتظار داشته اید پیش می‌رود. به جای این که زانوی غم بغل بگیرید و امیدتان را از دست بدهید سعی کنید امروز را به استراحت کردن اختصاص دهید تا باتری هایتان شارژ شوند و بتوانید فردا با انرژی تازه‌ای اهدافتان را دنبال کنید. اگر نمی‌خواهید تمام روز را بیکار باشید بخشی از وقتتان را به فکر کردن به شرایط فعلی خود و برنامه ریزی برای پیش بردن کارهایتان اختصاص دهید. مهمترین چیزی که شما باید یاد بگیرید کمی صبوری است.

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ

فال روزانه - فال امروز متولدین اسفند + فال حافظ امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. شما در هر جمعی که حاضر شوید به گرمی از شما استقبال خواهد شد. شما توانایی منحصر به فردی دارید که به شما اجازه می‌دهد بی آنکه دیگران را از خود آزرده کنید برای رسیدن به خواسته هایتان حالتی تهاجمی داشته باشید. دیگران رفتار‌های از روی مهربانی شما و حساسیتی که به نیاز‌ها و احساسات آن‌ها دارید را ستایش می‌کنند و همین باعث می‌شود که شما برنده‌ی بازی شوید. همسرتان این روز‌ها به حمایت بیشتری از جانب شما نیاز دارد، سعی کنید به جای شماتت او بخاطر مشکلاتی که برایش پیش آمده اند به او دلداری بدهید.

آن پیک نامور که رسید از دیار دوست***آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست

خوش می‌دهد نشان جلال و جمال یار***خوش می‌کند حکایت عز و وقار دوست

تعبیر: خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.

فال امروز یکشنبه 97/10/2 + فال حافظ

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد/ برترین‌ها و آکا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied