شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می‌کند. با فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ همراه شما هستیم

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ *چند کلمه برای آن‌هایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که ۳ دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، منطقی، عملگرا، منظم و با برنامه و بسیار سیاستمدار هستید. ترکیب این ویژگی‌ها از شما مدیر و رهبری فوق العاده می‌سازد که می‌تواند کار‌ها را با نظمی بی نظیر پیش ببرد. با این همه شما باید سعید کنید لجبازی ذاتی خود را تحت کنترل در بیاورید. اگر به یک بیماری مزمن مبتلا هستید امسال باید توجه بیشتری به بیماری خود داشته باشید و برای حفظ سلامتی خود تلاش بیشتری کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. امسال شما این فرصت را خواهید داشت که املاک خود را به قیمتی بسیار مناسب بفروشید و همین موضوع به ثبات وضعیت مالی شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. شاید فرصت‌هایی برای رفتن به چند سفر خارجی به منظور گسترش کسب و کارتان برایتان فراهم شود، سعی کنید از این فرصت‌ها به بهترین نحو ممکن بهره ببرید. اگر می‌خواهید ثبات مالی خود را حفظ کنید باید تا جای ممکن از قرض گرفتن و قرض دادن خودداری کنید. حمایت مالی برخی از آشنایان و اقوام دور در یک موقعیت بحرانی به کمک شما خواهد آمد. فرصت‌های بسیار زیادی برای پیشرفت حرفه‌ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت و همین به افزایش اعتماد به نفس شما کمک قابل توجهی خواهد نمود. بعضی از متولدین این روز امسال به خانه‌ی بخت خواهند رفت. دی، فروردین، اردیبهشت و آبان بهترین ماه‌های سال خواهند بود.
فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه Daily Omen - فال امروز متولدین فروردین + فال حافظ امروز هنرمند درون شما بیدار شده است و ترجیح می‌دهید با افرادی سر و کار داشته باشید که مثل خودتان باشند و علاقه‌ی چندانی به سر و کله زدن با افراد معمولی که در مورد چیزی جز مسائل پیش پا افتاده‌ی روزمره صحبت نمی‌کنند ندارید. شما به دنبال افرادی هستید که مثل خودتان به زندگی اطرافیان خود انرژی و نشاط می‌بخشند و با خلاقیتشان الهام بخش دیگران هستند.

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت***بازآید و برهاندم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید***تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا" خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه Daily Omen - فال امروز متولدین اردبهشت + فال حافظ شما نسبت به وضعیت سلامتی خود دقت و توجه ویژه‌ای دارید و از معدود افرادی هستید که به برنامه‌ی ورزشی و رژیم غذایی خود توجه کافی دارند. امروز هم ممکن است بخواهید برای حل برخی مشکلات خود به سراغ درمان‌های خانگی و سنتی بروید. اگر قصد مبارزه با سرماخوردگی و یا آلرژی را دارید استفاده از درمان‌های خانگی می‌تواند درست به اندازه‌ی دارو‌های صنعتی و یا حتی بیشتر از آن‌ها به بهتر شدن شما کمک کند، البته باید این کار را با تحقیق کافی انجام دهید. در محل کارتان اخباری به گوشتان خواهند رسید که ممکن است باعثنگرانی شما شوند، اما به احتمال زیاد تا فردا تمامی این اخبار تکذیب خواهند شد.

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

تعبیر: به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه Daily Omen - فال امروز متولدین خرداد+ فال حافظ امروز یک روز عجیب و غریب و تا حدودی احمقانه است! فضای عجیبی بر محل کارتان حاکم شده است که واقعا نمی‌توانید آن را درک کنید و هر تلاشی برای برقراری ارتباط و مکالمه با همکاران و مدیرانتان به بن بست خواهد رسید. از طرفی مشکلات فنی و خراب شدن تجهیزات مورد نیازتان اوضاع را حتی از آنچه هست پیچیده‌تر خواهد کرد. حتی صحبت‌هایی که با صمیمی‌ترین دوست خود می‌کنید هم به یک نقطه‌ی کور ختم خواهند شد، اما به جای اینکه دعوا راه بیندازید و قهر کنید بهتر است به این همه آشفتگی، اختلاف نظر و ناهماهنگی بخندید. مطمئنا قرار نیست این اوضاع تا ابد ادامه پیدا کند.

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر: خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه Daily Omen - فال امروز متولدین تیر+ فال حافظ امروز روز خوبی برای پذیرفتن تعهدات جدید نیست، به ویژه اگر پای احساسات و روابط عاطفی در میان باشد. شاید حال و هوای امروز باعث شود احساس کنید به طرف مقابلتان نزدیک هستید و شاید حتی احساس کنید که یک روح در دو بدن هستید، اما بهتر است این وضعیت را به عنوان نشانه‌ای برای اینکه باید عهد و پیمان‌های ناگسستنی بین شما برقرار شوند در نظر نگیرید. پیش از گرفتن تصمیم‌هایی که آثار پایداری در زندگی شما خواهند داشت کمی بیشتر به خودتان فرصت بدهید و با احتیاط پیش بروید. اگر قصد برداشتن قدم‌های بزرگ در زندگی شخصی یا حرفه ایتان را دارید بهتر است تصمیم گیری در این مورد را به بعد موکول کنید.

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت

تعبیر: مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه Daily Omen - فال امروز متولدین مرداد+ فال حافظ شما از چنان اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید و آنقدر نگاه مثبتی به همه چیز دارید که پذیرفتن برخی شکست‌ها و ناکامی‌ها برایتان بسیار دشوار است. امروز هم وقتی به فعالیت‌هایی که این اواخر در جهت کمک به اطرافیان و یا هم نوعان خود انجام داده اید فکر می‌کنید دچار چنین احساسی خواهید شد. اینقدر کوته بین نباشید! مسلما تلاش‌های شما بی نتیجه نبوده اند و البته که دارید روی زندگی اطرافیان خود و حتی اوضاع دنیا تأثیر می‌گذارید، اما ممکن است فعلا نتوانید به طور ملموسی نتیجه‌ی کارهایتان را ببینید. به همین ترتیب ادامه بدهید، به زودی خواهید دید که چه قدم‌های بزرگی برداشته اید.

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه Daily Omen - فال امروز متولدین شهریور+ فال حافظ شما مهارت خیلی زیادی در تمرکز روی کار‌ها و مسئولیت‌های روزمره و به انجام رساندن آن‌ها دارید و حتی می‌توانید در آشفته‌ترین شرایط هم کارهایتان را به انجام برسانید. با این حال، امروز اوضاع کاملا فرق می‌کند و حتی شما هم تحت تأثیر جو حاکم بر امروز قرار گرفته اید. با این هیاهویی که در اطرافتان در جریان است انجام دادن کارهایتان بسیار دشوار خواهد بود. خودتان را با فکر کردن به اینکه نتوانسته اید کارهایتان را آنطوری که انتظار داشته اید پیش ببرید دیوانه نکنید. این شرایط موقتی است و شما فقط دارید یک روز را از دست می‌دهید. کمی به خودتان استراحت بدهید تا فردا دوباره تلاشتان را از سر بگیرید.

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تعبیر: با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه Daily Omen - فال امروز متولدین مهر+ فال حافظ شما حس ششم و بصیرت فوق العاده‌ای دارید که گاهی دیگران را دچار حیرت می‌کند و حتی بعضی‌ها شاید فکر کنند که از عالم غیب چیز‌هایی به شما الهام می‌شوند! با این حال، خودتان خوب می‌دانید که خبری از وحی یا جادو نیست و این بینش شما فقط از توجه زیادی که به اطرافتان دارید، خلاقیت ذاتی و حس ششم قویتان سرچشمه می‌گیرد. در هر صورت، اگر می‌توانید و وقش را دارید، مثل همیشه با این توانایی خود به دیگران کمک کنید. همه شما را به عنوان شخصی که نصیحت‌ها و پیشنهاد‌های خیلی خوبی می‌کند می‌شناسند و به حرفتان گوش خواهند کرد، پس مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید!

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست***بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست

به جان او که به شکرانه جان برافشانم***اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست

تعبیر: هنوز خیلی خامی چیزهایی را که به دست آورده ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می برد چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می کند و این را هم بدان که همگان از کارهای پنهانی تو باخبرند.

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه Daily Omen - فال امروز متولدین آبان+ فال حافظ امروز روز حکومت عنصر آب است و شما این وضعیت را با امواج قدرتمند احساسات خود درک خواهید کرد. برخی از اعضای خانواده تان ممکن است ناراحتی‌هایی داشته باشند. شاید آن‌ها به توجه و محبت شما نیاز داشته باشند، شاید هم فقط بخواهند آن‌ها را حمایت کنید تا استقلال بیشتری را به دست بیاورند. برقراری تعادل در چنین شرایطی کار دشواری خواهد بود، اما هر کاری که از دستتان برمی آید را برای خوشحال کردن عزیزانتان انجام دهید. با این همه فراموش نکنید که نسبت به نیاز‌های خود و صد البته، وظایف و مسئولیت هایتان، کوتاهی نکنید. شما پیش از هر شخص دیگری مسئول زندگی خودتان هستید.

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه Daily Omen - فال امروز متولدین آذر+ فال حافظ امروز حال و هوای خاصی دارد که باعث شده است احساس بیخیالی کودکانه‌ای شما را در بگیرد و خوب، راستش را بخواهید هیچ اشکالی هم ندارد! شما این اواخر به سختی و خیلی بیشتر از حد معمول کار کرده اید و حالا نیاز دارید کمی به خودتان استراحت بدهید و از فشار‌هایی که در این مدت به شما وارد شده اند رها شوید. امروز از آن روز‌هایی است که باید با بیخیالی و سرخوشی در خیابان‌ها قدم بزنید. در واقع تنها شما نیستید که چنین حس خوبی دارد، این احساس مثبت مسری است و هر کسی که از کنار شما رد شود هم به آن دچار خواهد شد! امروز روز خوبی برای کار کردن نیست، تا می‌توانید خوش بگذرانید!

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه Daily Omen - فال امروز متولدین دی+ فال حافظ امروز روز استراحت و ریلکس کردن است! درست است که هنوز هفته به نیمه هم نرسیده است، اما شما به این استراحت نیاز دارید. از جو آرامی که بر امروز حاکم است بهره ببرید و به چیز‌هایی که در زندگیتان از ارزش و اهمیت بیشتری برخودار هستند بپردازید. شما این اواخر با سرعت تمام در تلاش برای رسیدن به اهداف حرفه‌ای یا برخی از آرزو‌های شخصیتان بوده اید و در این میان ممکن است به خانواده و عزیزانتان به اندازه‌ی کافی توجه نکرده باشید و برایشان وقت نگذاشته باشید. سعی کنید بخشی از روزتان را به عزیزانتان اختصاص بدهید. یادتان باشد که چیز‌های دیگر می‌آیند و می‌روند، اما خانواده همیشه خانواده است.

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

تعبیر: بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه Daily Omen - فال امروز متولدین بهمن+ فال حافظ امروز شما دارید در آسمان هفتم سیر می‌کنید. از اوجی که گرفته اید لذت ببرید! هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد یا حس خوبی که دارید را از بین ببرد. حتی خانواده و دوستانتان هم از دیدن حس و حال خوب شما لذت می‌برند و حالشان خوب می‌شود. شما هم از لحاظ مادی و هم معنوی سخاوت فوق العاده‌ای دارید و تا پایان روز خیلی‌ها را از این سخاوتمندی بهره‌مند خواهید کرد. با این حال بهتر است سعی کنید کمک هایتان را با میزان و کیفیتی بیشتر، در اختیار افرادی کمتر قرار دهید تا بتوانید گره‌ای از کار آن‌ها باز کنید. زمانی که به تخت خواب می‌روید هنوز احساس خوبی که در تمام روز داشته اید با شما همراه خواهد بود.

ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت***بنگر که از کجا به کجا می‌فرستمت

حیف است طایری چو تو در خاکدان غم***زین جا به آشیان وفا می‌فرستمت

تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ فال روزانه Daily Omen - فال امروز متولدین اسفند+ فال حافظ امروز برای شما یک روز رویایی و با نیاز‌های عاطفی شما در هماهنگی کامل خواهد بود. تمرکز روی کار‌های روزمره و وظایفی که به عهده تان گذاشته شده اند برای شما دشوار خواهد بود و تمام مدت در دنیای خیال و رویا سیر خواهید کرد. به جای مقاومت بهتر است خودتان را با حال و هوای امروز هماهنگ کنید و تسلیم رویاهایتان شوید. چیز‌هایی که در ذهنتان می‌گذرد را در دفتر خاطرات خود بنویسید یا کمی در هوای آزاد قدم بزنید و در خیال‌های خود غرق شوید. خاطرات دوران کودکی امروز شما را به خود درگیر خواهند کرد و به احتمال زیاد به سراغ آلبوم‌ها و فیلم‌های دوران کودکی خود خواهید رفت.

خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است

جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

فال روزانه دوشنبه ۳ دی ۹۷ + فال حافظ

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد/ برترین‌ها و آکا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied