شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد

فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال حافظ / شنبه ۹۷/۱۱/6

فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد

فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد

فال روز تولد ( امروز شنبه 1397/11/6 )

*تردید و دودلی، مانع گرفتن تصمیم مهم و جدی خواهد بود. ادامه این شرایط به نفع تو نیست پس بهتر است تکلیفت را با خودت روشن کنی. *وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آن‌ها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود. *باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی، چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند. *اگر می‌خواهی تکانی به اوضاع مادیت بدهی باید قدرت ریسک کردن داشته باشی و خودت را نشان بدهی. رسیدن به سود نیازمند پذیرش مسئولیت تازه و نشان دادن شایستگی و توانمندی است.
فال روزانه جمعه ۵ بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال امروز شما شنبه 6 بهمن 97 همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ
فال روزانه متولدین فروردین: به همان مقدار تفریحی که امروز دارید قناعت کنید، به این خاطر که می‌دانید زندگی طی روز‌ها و هفته‌های آینده چقدر جدی می‌شود. زمانیکه می‌دانید باید کاری انجام دهید که به بهبود وضعیت فعلی تان کمک کند، برایتان سخت است که کاملاً بازنده باشید. با وجود این، زمانیکه فرصتی برای کار کردن به وجود می‌آید، هنوز ایده خوبی است که خوش گذرانی کنید؛ اگر زمانی برای آرامش به خودتان بدهید، راحت‌تر می‌توانید به سر کار برگردید.
اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز. حیرت که این چه بوالعجبیست
تعبیر:به عهدی که بسته‌ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می‌رود و جای آن را شادی می‌گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور، زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد؛ و از این فرصتی که به دست آورده‌ای نهایت استفاده را ببر.
فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه متولدین اردیبهشت: در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می‌رسانید، در این روز شخصیت دوگانه‌ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می‌شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می‌آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می‌آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدت‌ها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می‌گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.
المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است خم‌ها همه در جوش و خروشند ز. مستی***وان می‌که در آن جاست حقیقت نه مجاز است
تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی‌بری، احتیاج ب. یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می‌شود و به یر نمی‌رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می‌باشد و راه ر. برایت میسر می‌سازد.
فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه متولدین خرداد: ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرز‌هایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.
ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست مردم دیده ز. لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست
تعبیر:اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشانه‌هایی از یار هویدا شده برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماریتان خیلی زود درمان می‌شود نگران نباشید. به سفر زیارتی می‌روید و در آنجا گمشده‌ی دل خودتان را می‌یابید و با خدای خودتان پیمان می‌بندید.
فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه متولدین تیر: بیشتر وقت‌ها نگاه کردن به جلو راحت‌تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیز‌های جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کار‌هایی که لازم است را انجام دهید.
دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد
تعبیر:به آرزو‌های دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می‌شود که تو را از رنج نجات می‌دهد. مراقب دام‌هایی که برایت پهن کرده اند باش.
فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه متولدین مرداد: شما امروز فوق العاده سرسخت شده‌اید، چراکه می‌دانید زمان در حال سپری شدن است و می‌خواهید که تمام نقاط مبهم و سوءتفاهمات را رفع کنید. اما بعضی از چیز‌ها را باید رها کرده و کاری بهشان نداشته باشید. شاید ترجیح می‌دهید که کارهایتان را الویت بندی کرده و طبق برنامه پیش روید. شما زیاد دلتان نمی‌خواهد برنامه هایتان را تغییر دهید، اما حالا آداپته شدن با شرایط شاید مرموزترین اسلحه شما باشد. کار‌هایی که در دراز مدت به نفعتان نیست را رها کنید و اجازه دهید هر استراتژی و ایده قدیمی‌که خوب عمل نمی‌کند از برنامه‌های شما یا هر فرد دیگری پاک شود.
باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است‌
ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است
تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می‌شود. کسب و کارت رونق می‌گیرد. عجله کن وقت دارد می‌گذرد، دقیقه‌ها و ثانیه‌ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می‌شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می‌شود.
فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه متولدین شهریور: اتصال ماه کامل با سیاره حاکم شما "کیوان" تاکید می‌کند که شما باید منحصرا روی کارتان تمرکز کنید. اما شما همچنین مخفیانه درباره یک ماجراجویی هیجان انگیز خیال پردازی می‌کنید. اما اکنون ایده‌های رمانتیک خود را درباره سفر دور دنیا کنار بگذارید. به جای اینکه امروز خیال یک سرزمین بیگانه را به خاطر دوراز دسترس بودن آن کنار بگذارید سعی کنید تا فرهنگ آن را یاد بگیرید؛ غذا‌های آنهارا امتحان کنید و زبان آن‌ها را نیز یاد بگیرید. این تنها راهی است که می‌توانید حس سفر دوستی خود را ارضا کنید.
کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت
تعبیر:در کمک و خدمت به دیگران از هیچ چیزی مضایقه نمی‌کنید. برای دوست خوب جان خود را هم فدا می‌کنید، اما انتظار نداشته باشید دوستانتان هم مثل شما رفتار کنند، زیرااینخصلت شماست. کمی در خدمت دل خودتان باشید و فکری برای درد خودتان بکنید.
فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه متولدین مهر: شما این روز‌ها اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده‌اید و این موضوع همان قدر که می‌تواند خوب باشد می‌تواند برایتان مشکل‌ساز نیز باشد. طبیعتاً یکی از بزرگترین توانایی‌های شما این است که می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می‌تواند جلوی بعضی از کار‌های اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود شما بعضی از فرصت‌های خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده‌اید که کاری جدید را شروع کنید و خیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که احتیاط داشتن شرط عقل است.
به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست
تعبیر:از اینکه اگر پیروز نشوی می‌ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی‌رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه‌ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می‌باشد.
فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه متولدین آبان: اکنون که خورشید وارد ماه جوزا شده و برای چهار هفته در این ماه می‌ماند، نورافشانی آن شما را از وظایف عادی و روزمره زندگی آگاه می‌سازد. حتی اگر الان شما فردی تک رو هستید، اکنون زمان تنها به مسافرت رفتن نیست. اگر شما اخیراً یک رابطه دوستی جدید را شروع کرده‌اید یا انگیزه پیدا کرده‌اید که اینک رابطه جدیدی را شروع کنید فقط این اطمینان را کسب کنید که هیچ کدام از نیاز‌های شما بی‌اهمیت پنداشته نمی‌شود.
آن پیک نامور که رسید از دیار دوست***آورد حرز جان ز. خط مشکبار دوست خوش می‌دهد نشان جلال و جمال یار***خوش می‌کند حکایت عز و وقار دوست
تعبیر:هوشیار باش رقیبان می‌خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آن‌ها را نخور. خودت گره‌ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می‌روی و در این سفر گشایشی در کارت می‌شود و تو به کام دل خود می‌رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.
فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه متولدین آذر: شما در این روز‌ها در حال متعادل کردن یا آزمودن اخلاق و رفتار خود را با شخص یا اشخاص دیگری هستید. شما نکاتی را یافته اید که در این زمینه‌ها با آن شخص دارای اختلاف هستید، اما حساسیت‌های زیادی و افراطی را به خرج ندهید، زیرا باعث می‌شود شخص مقابل از شما بگریزد. امروز روزی نیست که شما با سرنوشت تان بجنگید.
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می‌خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می‌شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.
فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه متولدین دی: شما به دنبال این هستید که امروز در خانه کمی خودتان را سرگرم کنید. همان قدر که از بیهودگی و بی حوصلگی فراری هستید، اما نمی‌خواهید که که انرژی تان را تلف کنید برای اینکه دنبال کاری برای انجام دادن بگردید. با داشتن ونوس در دومین خانه پول شما، زمان مناسبی است سعی کنید به طور -حتی- شبانه روزی در زندگی خود پیشرفت کنید، مخصوصا اگر ارزش شخصیتی شما را بالا ببرد.
زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم‌ای دل کسی گمراه نیست
تعبیر:به قولی که داده‌ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن، ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن، چون باعث رسوایی ات می‌شود. در حق کسی بدی نکن، چون نتیجه اش دامنت را می‌گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره‌ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره‌ی تو، چون خوشه‌ی پروین است.
فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه متولدین بهمن: امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده‌اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرس‌ها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً نسبت به شما ستیزه جو بوده است، اکنون برای اینکه با شما هم پیمان شود می‌تواند رویه‌اش را تغییر دهد؛ بنابراین بی‌جهت به توانایی‌های این حامی حسادت نداشته باشید.
چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت
تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.
فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه متولدین اسفند: با وجود اینکه امروز شما می‌توانید به اندازه کافی باهوش باشید تا برای مشکلات زیادی که دارید راه حلی پیدا کنید مایل نیستید که قبل از موقع سیاست‌های خود را با دیگران در میان بگذارید. به جای رهبری کردن یک رژه با شکوه بهتر است که کار خود را شروع و انچه که لازم است را انجام دهید تا به اهداف خود برسید. اگر موفق شدید بعدا می‌توانید درباره روش تان با دیگران صحبت کنید به جای اینکه وقتی هنوز مطمئن نیستید که کارتان درست است یا نه در رابطه با آن صحبت کنید.
خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست
تعبیر:به آرزو‌های دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می‌شود که تو را از رنج نجات می‌دهد. مراقب دام‌هایی که برایت پهن کرده اند باش.
فال روزانه شنبه 6 بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. / اکاایران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied