شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روز تولد ( امروز سه شنبه 1397/11/23)

از کسانی که ظاهری زیبا و باطنی پر از کینه و مرض دارند باید دوری کرد. دمخور نبودن با این چنین افراد یک نوع رهایی و رستگاری است. پیشنهادی ارائه می‌شود که باید در مورد آن خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت.همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روز‌های بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کار‌های نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیز‌های زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آن‌ها نزدیک شوی.به خاطر یک بحران مالی دچار تنش‌های تازه‌ای خواهی شد. فشار‌های اقتصادی، بر روح و روان آدمی تاثیر منفی خواهد گذاشت. باید کنترل اعصاب خود را داشته باشی و عاقلانه تصمیم بگیری.
فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه سه شنبه 97/11/23 مخصوص متولدین فروردین امروز کاغذبازی‌های اداری که در رابطه با مسائل مادی باید انجام شوند برای شما تا حدودی سخت و طاقت فرسا خواهند بود و ممکن است در میانه‌ی راه به این نتیجه برسید که اگر کسی به شما کمک نکند مجبور به رها کردن این کار خواهید شد. اگر شخصی سراغ دارید که در این زمینه اطلاعات کافی دارد و میتواند راهنماییتان کند به سراغ او بروید و به توصیه هایش به دقت گوش کنید. امروز از این که با دیگران فرق داشته باشید هیچ هراسی به دلتان راه ندهید. آن لباس‌های رنگ به رنگ و بی ربط را بپوشید و هر کاری که دلتان می‌خواهد را انجام دهید. شاید در ابتدا این کار به نظرتان دشوار و یا حتی دیوانه وار باشد، اما خیلی زود زیبایی متفاوت بودن را درک خواهید کرد.

دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

تعبیر: چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد فال روزانه سه شنبه 97/11/23 مخصوص متولدین اردیبهشت امروز برخی کاغذبازی‌های اداری خسته کننده و طاقت فرسا در رابطه با مسائل کاری و تجاری خود باید انجام دهید که برایتان غیر قابل تحمل به نظر می‌رسند، اما خوشبختانه این زحمات شما بی ثمر نخواهند بود و بعدا منافع بسیاری را برای شما به ارمغان خواهند آورد. پس تمام سعی خود را به کار بگیرید تا این کار‌ها را به نحو احسن به انجام برسانید. پشتکار و اراده‌ای که شما از خودتان نشان می‌دهید از چشم مقامات بالاتر مخفی نخواهد ماند و همین ممکن است زمینه ساز پیشرفت حرفه‌ای برای شما باشد. امروز کنجکاویتان در سطح بالایی قرار دارد و شما نباید این حس مفیدتان را سرکوب کنید. اگر متوجه چیزی نمی‌شوید سوال کنید و اگر چیزی به نظرتان متفاوت می‌رسد دلیل آن را بپرسید.

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد فال روزانه سه شنبه 97/11/23 مخصوص متولدین خرداد امروز مطالعه در زمینه‌ی مسائل معنوی و یا تماشای برنامه‌ی های مختلف تلویزیونی با این محوریت ذهن شما را به طور جدی مشغول خواهد کرد. آنچه می‌خوانید و یا می‌شنوید برایتان بسیار جذاب خواهد بود، اما باید پیش از هر نتیجه گیری در این مورد اطلاعات بیشتر و دقیق تری کسب کنید. لزومی ندارد که همین امروز اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید، به خودتان به اندازه‌ی کافی وقت بدهید و اگر کار‌های واجب تری برای انجام دادن دارید ابتدا به آن‌ها رسیدگی کنید. امروز از لحاظ عاطفی در خود فرو رفته اید و دوستان و اطرافیانتان هم هر چند متوجه این وضعیت هستند کاری نمی‌توانند برایتان بکنند، همه چیز به خودتان بستگی دارد.

کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تعبیر: دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد فال روزانه سه شنبه 97/11/23 مخصوص متولدین تیر هدفی در ارتباط با مسائل کاری و یا مالی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است امروز به توجه و رسیدگی ویژه‌ی شما و کاغذبازی‌های اداری زیادی نیاز خواهد داشت. از آنجایی که موعد آن هم دارد فرا می‌رسد مجبور خواهید بود که امروز بیشتر وقت خود را صرف انجام این کار کنید. با این حال باید در نظر داشته باشید که با کمال طلبی هایتان خود را بیش از اندازه خسته نکنید. گاهی توجه و تمرکز بیش از حد می‌تواند اثر معکوس داشته باشد و هدف اصلیتان را تخریب کند. امروز شما برای جا کردن خودتان در قلب عشقتان زمان زیادی را جلوی آینه خواهید گذراند، اما باید مواظب باشید پرداختن به ظاهرتان شما را از مسائل مهم‌تر در این رابطه غافل نکند.

خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست***ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست

هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار***کس را وقوف نیست که انجام کار چیست

تعبیر: اگر کار را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد. پیر دانایی راه تاریک تو را با علم خودش روشن می کند ولی راه بسیار طولانی و مقصد دور است. تو از عاقبت گناه باخبری پس چرا گناه می کنی. با توسل به قرآن آبروی ریخته ات بر می گردد.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد فال روزانه سه شنبه 97/11/23 مخصوص متولدین مرداد شما قصد آغاز یک شراکت تجاری رادارید و این کار امروز زمان زیادی را از شما خواهد گرفت و مجبور خواهید بود وقت بسیاری را صرف انجام کار‌های اداری مربوط به آن کنید. سردرآوردن از متن‌های پیچیده و تخصصی قرارداد‌ها و برگه‌های مختلفی که پیش رویتان قرار می‌گیرند ممکن است واقعا خسته کننده باشد، اما از آنجایی که هدفتان برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است با صبر و حوصله کارهایتان را به انجام خواهید رساند. اگر نیاز به راهنمایی داشتید از شخصی که در این امور مهارت بیشتری دارد تقاضای راهنمایی کنید. در نهایت، انجام این کار‌ها باعث خواهد شد گام بزرگی در جهت رسیدن به خواسته هایتان بردارید.

ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت

آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد فال روزانه سه شنبه 97/11/23 مخصوص متولدین شهریور امروز برخی مسائل حقوقی مرتبط با کار و حرفه تان به رسیدگی و توجه شما نیاز دارند. فهمیدن متن پیچیده و غیر قابل درک نامه‌ها و قرارداد‌هایی که پیش رویتان قرار می‌گیرند کار آسانی نخواهد بود. سعی کنید صبر و حوصله‌ی خود را از دست ندهید، چون این کار بسیار مهم است و به توجه زیادی نیاز دارد. اگر می‌بینید به تنهایی از پس انجام این کار برنمی آیید تقاضای کمک کنید. امروز ذهن شما توانایی فوق العاده‌ای پیدا کرده است و می‌توانید تمام اطلاعاتی که وارد مغزتان می‌شوند را به سرعت و با اعتماد به نفس زیاد تجزیه و تحلیل کنید. این وضعیت می‌تواند به شما کمک کند در انجام پروژه‌ای که در دست انجام دارید قدم‌های بزرگی را بردارید.

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

تعبیر: با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه سه شنبه 97/11/23 مخصوص متولدین مهر امروز شاید تصمیم بگیرید زمان، انرژی و یا پولتان را در انجام یک پروژه‌ی جدید که با نوآوری زیادی همراه است سرمایه گذاری کنید. این کار به احتمال زیاد با تکنولوژی مدرن در ارتباط است و چند نفر از دیگر همکارانتان نیز قصد دارند د. رانجام آن با شما همراهی کنند و در نتیجه روند انجام آن برایتان بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد. سعی کنید تا جای ممکن به جزئیات توجه داشته باشید تا بخاطر مشکلات به ظاهر کوچک، اما پراهمیت از رسیدن به هدف نهایی باز نمانید. فیلمی که امروز نگاه کرده اید ذهنتان را بیش ازاندازه به خود مشغول کرده و تا حدودی باعث افسردگی شما شده است. سعی کنید فکر خود را با چیز‌های خوب مشغول کرده و آن را فراموش کنید.

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه سه شنبه 97/11/23 مخصوص متولدین آبان امروز ممکن است چند نفری به دیدن شما بیایند تا در مورد برخی مسائل کاری با شما صحبت کنند که می‌تواند شامل وضعیت کاری فعلیتان شود و یا صحبت در مورد آغاز یک کار و کاسبی جدید را در بر بگیرد. این مکالمه در آغاز بسیار خوب و مفید خواهد بود و با اطلاعات مفیدی که در اختیارتان می‌گذارد شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان قرار خواهد داد، اما اگر دقت نکنید خیلی زود موضوع اصلی را فراموش کرده و درگیر بحث در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی خواهید شد که هیچ ربطی به هدف اصلی شما ندارند. سعی کنید روی هدف اصلی این دیدار متمرکز باشید تا نتایجی خیلی بهتر از آنچه انتظارش را دارید به دست بیاورید.

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه سه شنبه 97/11/23 مخصوص متولدین آذر امروز شما به صورت ناگهانی بسیار جاه طلب و بلندپرواز شده اید و انرژی جسمی و ذهنی زیادی را صرف انجام کار‌هایی که به عهده دارید خواهید کرد تا ضمن به دست آوردن بهترین نتایج ممکن توجه و تأیید مقامات بالادست خود را نیز به دست بیاورید. در نتیجه‌ی این همه تلاشی که از خودتان نشان می‌دهید ممکن است در پایان روز بیش از همیشه احساس خستگی کنید، اما ذهنتان همچنان فعال و درگیر پیدا کردن راه‌هایی برای به دست آوردن موفقیت و پیشرفت بیشتر خواهد بود. بهتر است بیش از اندازه هم به خودتان فشار نیاورید تا این انرژی و انگیزه را در روز‌های آینده هم حفظ کنید. شما باید بخشی از انرژی خود را هم برای خانه و خانواده تان نگه دارید.

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر: بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه سه شنبه 97/11/23 مخصوص متولدین دی امروز ناگهان تلفن به صدا در آمده و یکی از دوستان و یا اقوام به شما خبر می‌دهد که می‌خواهد به دیدنتان بیاید. شما اصلا آمادگی پذیرش مهمان را ندارید و مجبور خواهید بود زمان زیادی را به نظافت منزل و آماده کردن شرایط برای پذیرایی از این مهمان ناخوانده اختصاص دهید. شاید حتی به این فکر بیفتید که به خرید رفته و مقداری اشیای تزیینی برای خانه تان بخرید. راستش انجام این کار زیاد به شما توصیه نمی‌شود، چون ممکن است از روی عجله چیزی را بخرید که بعدا از خرید آن پشیمان خواهید شد. باور کنید که مهمانتان برای دیدن شما دارد به خانه تان می‌آید و برایش اهمیت چندانی ندارد که چقدر وسایل تزیینی در خانه تان دارید.

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر: زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه سه شنبه 97/11/23 مخصوص متولدین بهمن امروز کار کردن در خانه بهترین گزینه‌ی ممکن برای شما خواهد بود. شما بعد از چند روز فعالیت کم کاری امروز احساس خستگی و بیحوصلگی می‌کنید و اصلا دلتان نمی‌خواهد به محل کارتان بروید، اما کار‌های مهمی در انتظارتان هستند که باید انجام شوند. اگر امکان انجام این کار‌ها به صورت آنلاین و یا از منزل وجود دارد حتما در صورت امکان کارهایتان را از خانه انجام دهید. اگر این کار را بکنید هم از یک ترافیک سنگین جان سالم به در خواهید برد و هم در راحت‌ترین شرایط ممکن کارهایتان را انجام خواهید داد. وجدان کاری شما آنقدر قوی هست که کار کردن در خانه باعث نشود کیفیت عملکردتان کاهش پیدا کند.

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه سه شنبه 97/11/23 مخصوص متولدین اسفند خبر‌هایی که در رابطه با کارفرما‌های خود و محلی که در آن کار می‌کنید به گوشتان می‌رسند باعث می‌شوند نسبت به آینده‌ی کاری خود در این مؤسسه دچار تردید شوید و فکر کنید که با ادامه‌ی این راه به هیچ جایی نخواهید رسید. شاید به این فکر بیفتید که کار و حرفه‌ی خود را تغییر دهید و یا حتی در زمینه‌ای کاملا متفاوت شروع به فعالیت کنید. امروز ممکن است به طور کاملا اتفاقی پیشنهادی به شما بشود که تا کنون به آن فکر نکرده بوده اید و بسیار وسوسه انگیز به نظر می‌رسد. بد نیست که به این پیشنهاد فکر کنید، اما به نفعتان است که در تصمیم گیری در مورد آن زیاد عجله نکنید. حداقل چند روزی دست نگه دارید.

تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج

دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج

تعبیر: اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشانه هایی از یار هویدا شده برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماریتان خیلی زود درمان می شود نگران نباشید. به سفر زیارتی می روید و در آنجا گمشده ی دل خودتان را می یابید و با خدای خودتان پیمان می بندید.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied