شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8

فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8

فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8
دوست عزیزی که 8 اسفند به دنیا آمده اید، تولدت مبارک! اگر چه زندگی شما تا این سال سیاه و سفید بوده اما از این پس رنگ های بیشتری به خود می گیرد. سعی کنید خودتان را در چالش های زندگی قرار دهید، تنها در این صورت است که زندگی تان دچار تغییر و تحول شده و پیشرفت را احساس خواهید کرد. اگر در حال حاضر در مورد مسیری که می خواهید در پیش بگیرید تردید دارید، نگران نباشید زیرا در اوایل سال زندگی تان از این ابهام بیرون می آید و مسیر درست را شناسایی خواهید کرد. با دوستان و همکاران تان ارتباط بیشتری برقرار کنید. آنها می توانند فرصت های خوبی را چه در زمینه شغلی و چه عاطفی، در اختیارتان قرار دهند. تمرکز خود را روی مسائل مهم زندگی بیشتر کنید و از سال هیجان انگیزی که در پیش رو دارید نهایت لذت را ببرید.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8
فال روزانه چهارشنبه 97/12/8 مخصوص متولدین فروردین امروز از حرف های دیگران برداشتی اشتباه می کنید و دچار سو تفاهم می شوید. به همین دلیل خیلی در حرف های دیگران دقیق نشوید و خودتان را درگیر غیبت و شایعه پراکنی نکنید. اول از همه از صحت اطلاعاتی که به دست تان می رسد اطمینان حاصل کنید، سپس عکس العمل نشان دهید. امروز زمان خوبی ست تا به رابطه عاطفی تان تغییرات لازم را بدهید. اگر هم مجرد هستید، زمان خوبی برای قرار ملاقات است. سعی کنید که در دیدار اول از بحث های جدی بپرهیزید.
خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است تعبیر: تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می‌باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می‌رسی. کاری را که می‌خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است، اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8 فال روزانه چهارشنبه 97/12/8 مخصوص متولدین اردیبهشت شما برای خودتان اهدافی تعریف کرده اید و برای رسیدن به آنها تلاش های زیادی می کنید. اگر تا به حال به مرادتان نرسیده اید، شاید ایراد از خود شماست. بهتر است که کمی روش تان را تغییر دهید، مطمئنا نتیجه ای که می گیرید نیز تغییر خواهد کرد. شخصی شما را تحت فشار گذاشته است، بهتر است که چند قدم به عقب بردارید و موضوع را از بیرون دایره و به صورت کلی تر بررسی کنید. راه حل در دستان خودتان است، به زودی به آن نیز دست می یابید.
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست تعبیر: سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8
فال روزانه چهارشنبه 97/12/8 مخصوص متولدین خرداد امروز اطلاعاتی به دست تان می رسد که چندان معتبر نیست. بنابراین از نشان دادن عکس العمل های تند خودداری کنید. به خودتان زمان دهید تا حقیقت روشن شود. اگر مجرد هستید، امروز با فردی آشنا می شوید که مشترکات زیادی با شما دارد. اگر چه در ابتدا او را جدی نمی گیرید اما هر چه زمان می گذرد، خواهید دید که نظر شما هم تغییر خواهد کرد. در انتهای شب دوستی با شما تماس می گیرد و خبر خوشحال کننده ای را به گوش تان می رساند، خودتان را برای یک جشن بزرگ آماده کنید.
ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت
وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت تعبیر: زمانه روی بد خود را به تو نشان می‌دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه‌ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می‌کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8 فال روزانه چهارشنبه 97/12/8 مخصوص متولدین تیر یکی از اعضای خانواده یا حتی عشق زندگی تان حقیقتی را به شما نگفته و این موضوع شما را ناراحت کرد است اما بهتر است که به دل نگیرید زیرا هدف او از این کار حفاظت از شما بوده است. به جای دوری از او، در مورد این موضوع با او گفتگو کنید. در حال حاضر شما برای یک رابطه عاشقانه آمادگی دارید. بنابراین اگر مجرد هستید، دست به کار شوید. در این راه به نظرات دیگران اهمیتی ندهید و هر کاری که دلتان به شما می گوید را انجام دهید.
ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را ساغر می‌بر کفم نه تا ز. بر***برکشم این دلق ازرق فام را تعبیر:از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می‌شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته‌ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده‌ی خداوند باش.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8 فال روزانه چهارشنبه 97/12/8 مخصوص متولدین مرداد شما ذهن خلاقی دارید. امروز قصد دارید که از آن استفاده کنید، بنابراین شرایط را برای عملی کردن آنچه در سر دارید، فراهم کنید. هر چه ذهن تان را بیشتر خالی کنید، جا برای ایده های جدید بازتر می شود. مشکلی ذهن تان را درگیر کرده اما در مورد آن با هیچکس حرف نزده اید. توصیه ما این است که با یکی از دوستان قابل اعتمادتان این موضوع را مطرح کنید. مطمئنا فردی که زاویه دید دیگری دارد، می تواند راه حل های بهتری پیش رویتان قرار دهد.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را ت عبیر:اگر در عشق شکست خورده‌ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی‌آید. همت کن، از جای برخیز و کار‌های گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می‌شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8 فال روزانه چهارشنبه 97/12/8 مخصوص متولدین شهریور یکی از نزدیکان تان از نظر روحی حال خوشی ندارد اما دلیل آن را نمی دانید. بهتر است که خودتان را به او نزدیک و کمک اش کنید. البته صبور باشید زیرا مشکل او احتیاج به زمان دارد. برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید، کمی صبر کنید. به زودی، از جایی که نمی دانید، دستی برای یاری به سمت تان دراز می شود و شما نیز به مراد دلتان می رسید. فعالیت فیزیکی چیزی ست که در حال حاضر به آن احتیاج دارید، بنابراین برای ثبت نام در باشگاه درنگ نکنید.
روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8 فال روزانه چهارشنبه 97/12/8 مخصوص متولدین مهر اگر یکی از دوستان یا همکاران تان به مشکلی برخورده، نترسید و به او کمک کنید. مطمئن باشید که در آینده ای نزدیک پاداش آن را مشاهده خواهید کرد. اگر احساس خستگی می کنید، برای چند ساعتی کار را کنار بگذارید و استراحت کنید. حتی یک مسافرت کوتاه هم می تواند حالتان را از این رو به آن رو کند. احساس می کنید که قادر به انجام برخی کارها، آن هم به تنهایی نیستید، اما بدانید که شما به هیچکس احتیاجی ندارید. کافی ست اولین قدم را بردارید، آنوقت می بینید که ادامه مسیر چقدر برایتان آسان می شود.
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8
فال روزانه چهارشنبه 97/12/8 مخصوص متولدین آبان فردی در محیط کار یا در جمع دوستانه پشت سرتان حرفی زده که به ضررتان تمام شده است. اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید زیرا کار او عمدی نبوده. بهتر است به جای شنیدن حرف های دیگران، به طور مستقیم با خود آن فرد صحبت کنید. هر کاری که می توانید انجام دهید تا شایعات بیش از این ادامه پیدا نکند. تنها چیزی که در حال حاضر شما و عشق زندگی تان بدان احتیاج دارید، آرامش است. بنابراین سعی کنید که خودتان را از هر شرایط متشنجی دور کنید. رفتن به یک رستوران با منظره ای فوق العاده می تواند کمک حالتان باشد.
کنون که بر کف گل جام باده صاف است***به صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است بخواه دفتر اشعار و راه صحرا گیر***چه وقت مدرسه و بحث کشف کشاف است تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8
فال روزانه چهارشنبه 97/12/8 مخصوص متولدین آذر خبر بدی در مورد مسائل مالی به شما می رسد اما خودتان را ناراحت نکنید زیرا این خبر آنقدر ها هم که شما فکرش را می کنید بد نیست. بهتر است که اطلاعات تان را کافی کنید، سپس تصمیمی که می خواهید را بگیرید. امروز زمان خوبی برای برقراری ارتباط با دیگران است. اگر چه شما دوستان زیادی دارید اما از پیدا کردن دوستان جدید نیز غافل نشوید. آنها نیز می توانند تاثیرات زیادی در زندگی شما بگذارند. به زودی دری به رویتان گشوده می شود که تغییرات مثبتی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد.
مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8 فال روزانه چهارشنبه 97/12/8 مخصوص متولدین دی شما در شرایط سخت حامی عزیزان زندگی تان بوده اید و به خاطر آنها از خودتان نیز گذشته اید. حتی گاهی از گفتن حقیقت به آنها نیز خودداری کرده اید اما بدانید که حق آنهاست که واقعیت را بدانند. شما باید در هر راهی که در پیش می گیرید اعتدال را حفظ کنید وگرنه در آینده ای نزدیک به ضررتان تمام می شود. شما خواسته ای دارید اما بدانید که با معجزه به آن نمی رسید. این خود شمایید که باید بلند شوید و قدم اول را بردارید. همین که راه بیافتید، شرایط نیز به نفع شما تغییر می کند.
دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما تعبیر:به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8
فال روزانه چهارشنبه 97/12/8 مخصوص متولدین بهمن امروز احساس خستگی می کنید. اگر چه شما ذاتا آدم فعال و سخت کوشی هستید اما ترجیح می دهید که امروزتان را در تخت خواب بگذرانید. این فرصت را به خودتان بدهید و چند ساعتی دور کار را خط بکشید. مطمئن باشید هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد. این روزها موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است به طوری که بر سر یک دوراهی ایستاده اید و جرات انتخاب ندارید. بیش از این زمان تلف کردن به صلاح تان نخواهد بود، بنابراین با اعتماد به نفس بالا یکی از آن راهها را انتخاب کنید.
صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست***بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست به جان او که به شکرانه جان برافشانم***اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست تعبیر:از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می‌شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته‌ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده‌ی خداوند باش.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8 فال روزانه چهارشنبه 97/12/8 مخصوص متولدین اسفند امروز دلتان هوای یکی از دوستان تان را کرده است اما شرایط دیدار او را ندارید. نگذارید که این احساس روز شما را خراب کند. بهتر است خودتان را با کار سرگرم کنید اما از همین حالا برای دیدار او نیز برنامه ای بریزد تا دلتان کمی آرام شود. شخصی نزدتان می آید و از شما درخواستی می کند، بدون رودرباستی، اگر علاقه به آن کار ندارید، ردش کنید، در غیر این صورت به ضررتان تمام خواهد شد. یک خبر خوب از راه دور برای شما در راه است.
چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست سرم به دنیی و عقبی فرو نمی‌آید***تبارک الله از این فتنه‌ها که در سر ماست تعبیر:آن کسی را که بسیار دوست می‌داری چند صباحی از او جدا می‌شوی و کسی را برای درد دل نمی‌یابی، اما ایمان به خداوند و صبر باعث می‌شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته‌ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده‌ی تو را زنده می‌کند. به امید بخشش خداوند باش.
فال روزانه چهارشنبه 8 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/8
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied