شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 9 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/9

فال روزانه جمعه 9 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/9

فال روزانه جمعه 9 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/9
فال روزانه جمعه 9 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/9

فال روز تولد ( امروز جمعه 1398/1/9)

دوست عزیزی که 9 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! رست است که چند سالی آنچه بر میل مرادتان بود را به دست نیاوردید اما امسال همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت. از نظر شعلی در موقعیت بهتری قرار می گیرید و از نظر عاطفی عشق به معنای واقعی را تجربه می کنید. شما فرد ایده آلیستی هستید اما سعی کنید زندگی را ساده تر بگیرید. هر چه دقت بیشتری به خرج دهید و حساس تر باشید، به ضررتان تمام خواهد شد. ماه اردیبهشت یکی از بزرگ ترین گره های زندگی تان باز خواهد شد و آرامش توصیف ناپذیری را تجربه خواهید کرد. منطق در زندگی شما نقش مهمی دارد اما احساسات خود را تحت هیچ شرایطی نادیده نگیرید. ماههای مرداد، شهریور و مهر نیز از بهترین ماههای سالتان خواهد بود. از لحظه لحظه های سالی که در پیش رو دارید، نهایت لذت را ببرید.
فال روزانه جمعه 9 فروردین 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/1/9
فال روزانه جمعه 98/1/9 مخصوص متولدین فروردین
امروز دوست دارید که وقت را برای خوشحال کردن فردی که دوستش دارید، صرف کنید. هر کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید و به حرف های دیگران نیز توجهی نداشته باشید. او قدر کاری که شما برای او انجام می دهید را به خوبی می داند و با این کار رابطه شما عمیق تر از قبل خواهد شد. اگر دوست دارید که در جمع مرکز توجه باشید، بیشتر حرف بزنید. با این کار نه تنها دیگران با طرز فکر شما آشنا خواهند شد، بلکه ارتباطات تان نیز گسترش خواهد یافت و در همین رفت و آمدها پیشنهادهای جذابی چه در زمینه کاری و چه عاطفی دریافت خواهید کرد.
خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست از لبت شیر روان بود که من می‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می‌خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می‌شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه جمعه 98/1/9 مخصوص متولدین اردیبهشت
امروز احساسات مثبت در درون تان موج می زند بنابراین اجازه ندهید هیچ چیز مانع آنها شود. در ارتباط بودن با دیگران در چنین روزی به نفع تان خواهد بود زیرا به خوبی می توانید خود و توانایی هایتان را به دیگران ثابت کنید. بعدازظهر خوبی در انتظار شما است زیرا آنجا که انتظارش را ندارید، فرد ایده آل تان ناگهان جلوی پاهای شما ظاهر می شود و شما را غافلگیر می کند. اگر به فکر سرمایه گذاری در کاری هستید، بهتر است که اندکی دیگر صبر کنید، سپس قدم اول را بردارید.
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بند‌های غم عاقبت از دلتان باز می‌شود اگر با خدا باشید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/9 مخصوص متولدین خرداد امروز کمی دور و برتان شلوغ است اما با اینهمه خبر خوبی را می شنوید که خستگی تان را در خواهد کرد. این خبر می تواند تغییرات مثبتی را به زندگی و روابط عاطفی شما وارد کند. شما توانایی این را دارید که در چشم های طرف مقابل تان خیره شوید و دل او را به دست آورید. بنابراین اگر فردی توجه شما را به خود جلب کرده است، با اعتماد به نفس کافی وارد عمل شوید. یک میهمانی در راه دارید. بهتر است که بهترین تیپ خود را بزنید و در آنجا حاضر شوید زیرا چشمهای زیادی به روی شما خواهد بود.
دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می‌شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می‌خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده‌ای که اگر از این ورطه‌ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/9 مخصوص متولدین تیر موضوعی ذهنتان را درگیر کرده بود اما با شنیدن خبری، حال نفسی آرام خواهید کشید. به زودی پولی به دستتان می رسد، حتما برنامه ای برای خرج کردن آن دارید. اگر چه از روابط عاطفی خود در گذشته احساس شکست می کنید و در بیان احساسات تان موفق نبوده اید اما با انرژی مثبتی که امروز در فضا پخش است، بد نیست بار دیگر شانس خود را امتحان کنید، شاید این بار نیمه گمشده خود را پیدا کنید. اگر چه شما آدم مغروری نیستید اما در عشق تان غرور دارید، با ترک این عادت روابط بهتری را تجربه خواهید کرد.
درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می‌شود.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/9 مخصوص متولدین مرداد امروز افراد غریبه ای را ملاقات می کنید که در آینده ای نزدیک از صمیمی ترین دوستانتان خواهند شد. بنابراین قبل از بیرون رفتن از خانه، به خودتان حسابی برسید و با ظاهری آراسته مقابل آنها قرار بگیرید. با انرژی مثبت و شور و شوقی که دارید می توانید امروز در هر کاری موفق شوید. به زودی پیشنهادی در زمینه کاری به شما می شود که آینده مالی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. بهتر است که تنبلی را کنار بگذارید و آن را قبول کنید.
منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است، چون هر منفعتی می‌بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آن‌ها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می‌رسی و فالت نیکو می‌شود و غم دوری عزیزان را نمی‌کشی و از آتش نفس اماره در امان می‌مانی.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه جمعه 98/1/9 مخصوص متولدین شهریور اکنون که ذهن تان باز است، می توانید با خلاقیت خود تغییراتی مثبتی را در زندگیتان ایجاد کنید. ایده هایی که امروز به ذهنتان می رسد می تواند در روزهای آتی به کمک تان آیند. آنها را جایی یادداشت کنید تا فراموش نشوند. اگر مدتی است شخصی ذهن شما را درگیر خود کرده است، امروز زمان خوبی است تا برای برقراری رابطه با او قدم بردارید. اگر در مورد کاری پشیمان شده اید، بهتر است خجالت را کنار بگذارید و حرف دلتان را بزنید.
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست تعبیر:زیاد عجله می‌کنی، هر چند که همه می‌دانند چه روز‌های سختی را پشتسر می‌گذاری. همگان ظاهر را می‌بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای، اما ادعای با تجربه بودن می‌کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م. شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/9 مخصوص متولدین مهر امروز با فردی قرار ملاقات خواهید داشت. اگر چه نگران هستید اما مکالمات شما به خوبی پیش خواهد رفت. او نه تنها فردی مهربان و دلسوز است بلکه گذشته ای همانند شما دارد که برایتان بسیار جالب است. اگر متاهل اید، بهتر است از ترفندهای جدیدی برای بهبود و پیشرفت رابطه عاطفی خود کمک بگیرید. سعی کنید به دنبال فعالیت هایی که برای هر دوی تان جذابیت دارد باشید. به عنوان مثال با هم فیلم ببینید و آن را نقد کنید یا این که به سفرهای کوتاه بروید. شما می توانید بار دیگر عاشق هم شوید طوری که هیچ چیز مانع نزدیکی شما به هم نشود. مجردها هم امروز نشانه هایی از عشق را در زندگی شان مشاهده خواهند کرد.
مدامم مست می‌دارد نسیم جعد گیسویت***خرابم می‌کند هر دم فریب چشم جادویت پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن***که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت تعبیر:دارید خودتان را خسته می‌کنید و کاری از پیش نمی‌برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است. قسمت اینطور بوده. فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/9 مخصوص متولدین آبان با فردی وارد رابطه شده اید اما در ابتدا همه چیز برایتان کمی غیر عادی و عجیب است، اما نگران نشوید. اگر در بیان احساسات تان جسورانه تر عمل کنید، آینده خوشی در انتظارتان خواهد بود. اگر در مورد مسئله ای دچار سردرگمی شده و بین دو راهی قرار گرفته اید، برای رسیدن به حقیقت عجله نکنید و از پیش داوری بپرهیزید. دوستی شما را به یک شام دعوت می کند، بهتر است که آن را رد نکنید. لحظات خوشی در انتظارتان خواهد بود.
دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده‌ای به شما کمک می‌کنند دست آن‌ها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه جمعه 98/1/9 مخصوص متولدین آذر امروز کمی بی تاب هستید. نسبت به شخصی که از شما دور است، احساس خاصی دارید، اما در بیان احساسات خود عجله نکنید. همه چیز را به دست زمان بسپارید که کارش را خوب بلند است. رابطه شما همیشگی خواهد شد اگر صبر کنید. امروز برای اولین بار با فردی قرار ملاقات می گذارید. شخصی که روبه رویتان نشسته آنقدر شما را تحت تاثیر قرار می دهد که خودتان هم تعجب می کنید. اگر دیدار شما کاری ست، بهتر است برای اعتماد کردن زمان بیشتری به خودتان دهید.
آخر به چه گویم هست از خود خبرم، چون نیست***وز بهر چه گویم نیست با وی نظرم، چون هست شمع دل دمسازم بنشست چو او برخاست***و افغان ز. نظربازان برخاست چو او بنشست تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی‌بری، احتیاج ب. یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می‌شود و به یر نمی‌رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می‌باشد و راه ر. برایت میسر می‌سازد.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه جمعه 98/1/9 مخصوص متولدین دی اطلاعات جدیدی به دستتان می رسد که شما را در فکر فرو می برد. شاید امروز به آنچه می خواهید نرسید اما فردا همه چیز تغییر خواهد کرد. امروز روز خوبی برای دیدار با دوستان تان است. پس از خانه بیرون بزنید و کمی خوش بگذرانید. در ارتباط با دیگران، محبت بیش از اندازه می تواند به شما و حتی طرف مقابل تان آسیب بزند. پس تعادل را در هر کاری رعایت کنید. برای کارهای باقی مانده ای که هنوز انجام نداده اید باید به شما یادآوری کنیم که چند روز بیشتر وقت ندارید، پس به فکر باشید.
به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست سرشک من که ز. طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست تعبیر:با خیال او زندگی می‌کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای، اما می‌دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی‌بری. تلاش کن، هر چند که سال‌ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می‌رسی.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه جمعه 98/1/9 مخصوص متولدین بهمن اگر مجرد هستید، امروز روز فوق العاده ای برایتان خواهد بود، از این رو که با فرد جدیدی آشنا می شوید که در ماههای آتی آتش عشق درون شما را شعله ور می کند.. اگر هم متاهل اید، بهتر است امروز بیشتر به فرزندان خود بیاندیشید و وقتتان را با آنها سپری کنید. کاری را آغاز کرده اید اما می ترسید که به نتیجه نرسد، بهتر است که افکار منفی را از خود دور کنید و تمرکزتان را بر کارهایی که باید در حال حاضر برای عملی شدن آن انجام دهید، بگذارید.
درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث تعبیر:خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/9 مخصوص متولدین اسفند اگر مدتی است که حرفی در دلتان مانده اما تا به حال جرات بیان آن را نداشته اید، می توانید با کمک توانایی هایی که امروز در خود دارید، آن را به زبان آورید. شما فردی هستید که به ظاهر دیگران بسیار اهمیت می دهید، اما بدانید که ظاهر همه چیز نیست. آنچه روابط سالمی برای شما می سازد باطن دیگران است. بنابراین اطرافیان تان را تنها از روی ظاهرشان قضاوت نکنید. منطق آن چیزی ست که این روزها باید در اولویت زندگیتان قرار دهید.
گل در بر و می‌در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است تعبیر:چرا فکر می‌کنی کسی اندوه تو را نمی‌داند. خیال نکن که کسی ناله‌ها و آه‌های تو را درک نمی‌کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق‌ترین دریا‌ها که باشد به تو می‌دهد. از تو حرکت از خدا برکت.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied