شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 16 فروردین 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/1/16

فال روزانه جمعه 16 فروردین 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/1/16

فال روزانه جمعه 16 فروردین 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/1/16
فال روزانه جمعه 16 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/16

فال روز تولد ( امروز جمعه 1398/1/16)

دوست عزیزی که 16 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در اتفاقات خوشی در انتظارتان است که زندگی تان را دگرگون خواهد کرد. پس خودتان را برای تغییرات بزرگ آماده کنید. امسال برخلاف سال های قبل آرامش بیشتری را در زندگی احساس می کنید. مشغله های ذهنی تان کمتر شده و می توانید بیشتر به خودتان رسیدگی کنید. اگر مجرد هستید، در اواخر فصل بهار رابطه ای عاشقانه را آغاز می کنید که سرانجام خوبی برایتان خواهد داشت. شما فرد مهربانی هستید اما این مهربانی گاهی به ضررتان تمام می شود، سعی کنید از این پس میان منطق و احساس تعادل برقرار کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. ماه آبان یکی از بهترین ماههای سال تان را در کنار عزیزان زندگی تان تجربه خواهید کرد. از سال پر از هیجانی که در پیش رو دارید نهایت لذت را ببرید.
فال روزانه پنجشنبه 15 فروردین 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/1/15
فال روزانه جمعه 98/1/16 مخصوص متولدین فروردین به یک فعالیت گروهی دعوت می شوید. اگر چه سرتان شلوغ است اما در هر صورت آن را از دست ندهید. در آنجا اطلاعاتی به دست خواهید آورد که تغییرات مثبتی را در زندگیتان ایجاد خواهد کرد. امروز دوستان تان را ملاقات خواهید کرد و حتی با افراد جدیدی آشنا می شوید که می توانند دوستان خوبی در آینده ای نزدیک برایتان باشند. در انتهای روز ایده ای به ذهن تان می رسد که بهتر است هر چه سریع تر آن را عملی کنید. شک و تردید مانع از پیشرفت شما می شود.
دوش آگهی ز. یار سفرکرده داد باد***من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد کارم بدان رسید که همراز خود کنم***هر شام برق لامع و هر بامداد باد تعبیر: زمانه روی بد خود را به تو نشان می‌دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه‌ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می‌کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/16 مخصوص متولدین اردیبهشت
امروز توجه تان بر اطرافیانتان بیشتر می شود و متوجه خواهید شد که تقریبا تمامی آنها دچار تغییر و دگرگونی شده اند. شاید فهمیدن این موضوع شما را کمی نگران کند اما این تغییرات مثبت است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. بهتر است در تنهایی خود کمی بیشتر به این موضوع فکر کنید، مطمئن باشید که شما نیز به نتایج مثبت و خوبی خواهید رسید. اگر اخیرا در یک رابطه عاطفی شکست خورده اید، گذشته ها را فراموش کرده و برای رابطه ای جدید اقدام کنید. نگران نباشید، در این زمینه شانس با شماست.
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می‌شود. سر نماز همیشه دعا می‌کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی‌رسی. پس امیدت را از دست نده، چون دل خسته‌ی تو دوباره شاد می‌شود.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/16 مخصوص متولدین فروردین خرداد امروز گیج هستید و نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید. از یک طرف دوست دارید که احساسات و افکار خود را بیان کنید، از طرف دیگر عقل و منطق شما را از این کار منع می کند. سعی کنید کمی خودتان را رها کنید و به ذهن تان استراحت دهید. سپس در آرامش بیشتر تصمیم درست را بگیرید. امروز در جمعی از دوستان تان حاضر می شوید و با هم در مورد موضوعاتی صحبت خواهید کرد که جذابیت بالایی برایتان دارند. از به اشتراک گذاشتن نظرات تان با دیگران نترسید. تغییرات خوبی در انتظارتان خواهد بود.
میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت تعبیر :دل خویش را به سراب و چیز‌های زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می‌دارد از آینده نترس، چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می‌روید و به زودی غرق در نعمت می‌شوید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه جمعه 98/1/16 مخصوص متولدین فروردین تیر تغییری در زندگیتان رخ می دهد. این تغییر ممکن است در رابطه با شغل یا رابطه عاطفی تان باشد. در هر صورت برایتان اتفاقات خوشی را به همراه خواهد داشت. شما در مرحله حساسی از زندگی هستید، زمان آن است تا فهرستی از تمام کارهایی را که برایتان اهمیت دارد، تهیه کنید و قدم های اول را برای رسیدن به آنها بردارید. ممکن است برای شروع احتیاج به کمک اطرافیان تان داشته باشید، بنابراین خجالت و غرور را کنار گذاشته و درخواست تان را بیان کنید.
دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ تعبیر: فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزو‌های دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی‌ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه جمعه 98/1/16 مخصوص متولدین فروردین مرداد بالاخره پس از مدت ها فرصت آن را پیدا می کنید تا با دوستان تان قرار ملاقاتی بگذارید. این دیدار می تواند درهایی را به سمت روابطی بیشتر باز کند. حتی اگر مجرد هستید، در این رفت و آمدها نیمه گمشده تان را پیدا خواهید کرد. موضوعی ذهنتان را درگیر کرده، اگر این موضوع با رابطه عاطفی شما در ارتباط است، بهتر است برای پیدا کردن راه حل، به طور مستقل تصمیم نگیرید و نظرات شریک زندگی تان هم جویا شوید. یادتان نرود که این رابطه دو طرفه است و هر چقدر هم بخواهید تنهایی آن را حل کنید، به جایی نخواهید رسید.
آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه‌ی این‌ها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن، زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می‌شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه‌ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب‌تر شوی.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه جمعه 98/1/16 مخصوص متولدین فروردین شهریور در محیط کار دچار مشکل شده اید و این موضوع شما را نگران کرده است اما نگرانی تان بی مورد است و مشکلات تان زودی به کمک یکی از دوستانتان حل خواهد شد. اگر نگران شرایط مالی تان هستید، باید بگوییم که به زودی تمام مشکلات تان برطرف و یک پول قلمبه به حساب تان افزوده می شود. یادتان باشد شما به هیچ وجه تنها نیستید و افرادی که تحت هر شرایطی از شما حمایت کنند، زیادند. در رابطه عاطفی تان دچار تردید شده اید، هر چه سریع تر این نگرانی را با شریک زندگی تان در میان بگذارید.
گر ز. دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز. هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو، چون به نتیجه‌ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب. خردان ناراحت نشو، چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می‌گیری. روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/16 مخصوص متولدین فروردین مهر امروز در خانه و در کنار عزیزان تان ماندن می تواند لحظات خوشی را برایتان رقم بزند، بنابراین وقت خود را با آنها بگذرانید و از خانه بیرون نروید. اخیرا رابطه خود را با یکی از دوستان تان کم کرده اید که موجب دلخوری او شده است. اگر فکر می کنید که این رابطه ارزش ادامه دادن دارد، شک و تردید را کنار گذاشته و با او قرار ملاقاتی بگذارید تا تمام کدورت ها برطرف شود. فردی به شما پیشنهادی داده که جرات پاسخ مثبت به آن را ندارید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و حرف دلتان را بزنید.
آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت تعبیر: چرا ناامید شده‌ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/16 مخصوص متولدین فروردین آبان افکار و ایده های عجیب و غریبی به ذهنتان خطور کرده که بهتر است نسبت به آنها بی تفاوت نباشید. آنها را جایی یادداشت کنید تا فراموش نشوند، سپس در زمانی مناسب تجزیه و تحلیل و پیامی که می خواهند به شما برسانند را پیدا کنید. پس از این کار خواهید دید که چگونه زاویه دیدتان نسبت به جهان تغییر خواهد کرد. بالاخره پس از مدت ها انتظار این فرصت را پیدا خواهید کرد تا در کنار شریک زندگی تان، بدون ذره ای فکر به کمبودها و مشکلات زندگی، روزهای آرامی را تجربه کنید.
دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست تعبیر: کسی می‌خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین‌تر شود.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/16 مخصوص متولدین فروردین آذر حال که از روابط اجتماعی خوبی بهره می برید، بهترین زمان است تا به بیرون از خانه بروید و با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. اعتماد به نفس بالا کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. از صبح موضوعی ذهن شما را به خود درگیر کرده است، نگذارید این مسئله بیش از این انرژی شما را بگیرد. گذشته ها را فراموش کنید تا فضا برای اتفاقات خوب باز شود. نسبت به پیشنهادهای دیگران انعطاف پذیرتر باشید. تنها در این صورت است که می توانید پیشرفت کنید و به زندگی یکنواخت تان هیجان دهید.
گل در بر و می‌در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است تعبیر :سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آن‌ها می‌گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی‌یابی.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/16 مخصوص متولدین فروردین دی از صبح از نظر فیزیکی احساس قدرت می کنید. انرژی شما زیاد است و دوست دارید به گونه ای آن را تخلیه کنید. اگرچه پاهایتان روی زمین راه می رود اما حواستان در آسمان ها سیر می کند. تعادل برقرار کردن میان این دو احساس ساده نیست اما شما می توانید این کار را به بهترین نحو انجام دهید. بهتر است امروز تمام تمرکزتان را روی فعالیت هایی بگذارید که احتیاج به خلاقیت دارد. به عنوان مثال اگر هنرمند هستید، اثری که امروز خلق خواهید کرد یک شاهکار خواهد بود. این فرصت را از دست ندهید.
دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد تعبیر: هنوز خیلی خامی چیز‌هایی را که به دست آورده‌ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می‌برد، چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می‌کند و این را هم بدان که همگان از کار‌های پنهانی تو باخبرند.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/16 مخصوص متولدین فروردین بهمن خبر خوبی می شنوید که روزتان را به بهترین شکل ممکن می سازد به طوری که در آینده ای نزدیک از این روز بارها و بارها یاد خواهید کرد. یک روز رمانتیک و عاشقانه در انتظارتان است. به دیدار شریک زندگی تان بروید تا ببینید که جادوی کلمات چه تاثیری بر بهبود رابطه تان خواهند گذاشت. شما برنامه های زیادی برای آینده خود در سر دارید که اگر آنها را به خوبی دنبال کنید، آینده روشنی در انتظارتان است. امروز که پر از انرژی، قدرت و سلامت هستید، قدم اول را برای هدف هایی که در ذهن دارید، بردارید.
ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را ساغر می‌بر کفم نه تا ز. بر***برکشم این دلق ازرق فام را تعبیر: قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می‌بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه جمعه 98/1/16 مخصوص متولدین فروردین اسفند بالاخره پس از مدت ها خستگی و دویدن، می توانید بر صندلی راحتی خود بنشینید و کمی استراحت کنید. موضوعی مدت هاست ذهن شما را درگیر کرده است. حال که دیگر مشغله های ذهنی تان تمام شده، بهترین زمان است که به این مشکل نیز رسیدگی کنید. انرژی شما زیاد و اعتماد به نفس تان بالا رفته است، به همین دلیل می توانید راه حل های مناسبی پیدا کنید. به زودی دریچه های قلب تان به روی فردی باز خواهد شد و روزهای پر از عشقی را تجربه خواهید کرد.
روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می‌شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته‌ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده‌ی خداوند باش.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied