شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 24 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/24

فال روزانه سه شنبه 24 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/24

فال روزانه سه شنبه 24 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/24
فال روزانه سه شنبه 24 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/24

فال روز تولد ( امروز سه شنبه 1398/2/24)

دوست عزیزی که 24 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
شما شخصی مذهبی، محترم، پرانرژی، دوست داشتنی، خوش مشرب، مؤدب، سخت کوش و با ارده هستید. شخصیت قوی و مستقلی که دارید در کنار قدرتتان در تصمیم گیری، شما را به رهبری فوق العاده تبدیل می کند. امسال شما از لحاظ جسمانی مشکلی نخواهید داشت، ما باید به سلامت روانی خود توجه بیشتری داشته باشید. پول هایی که به صورت غیر منتظره به دست می آورید خودتان را هم غافلگیر خواهند کرد. درگیری های حقوقی که برای مدتی طولانی شما را به خود درگیر کرده بودند امسال بالاخره به نفع شما به سرانجام خواهند رسید. اگر قصد سرمایه گذاری دارید امسال برای شما فرصت های خیلی خوبی را به همراه خواهد داشت، اما باید در تجار و معامله به راحتی به غریبه ها اعتماد نکنید. امسال شما اهداف بلندپروازانه ای برای کار و حرفه ی خود در سر دارید، پس باید به اندازه ی کافی وقت گذاشته و برنامه ریزی دقیق و صحیحی داشته باشید. همچنین تقویت مهارت هایتان به پیشرفت حرفه ای شما کمک خواهد کرد. در روابط عاطفی باید تا جای ممکن از بحث های بیهوده خودداری کنید تا بتوانید در تمام طول سال از رابطه ای عاشقانه و پر حرارت بهره ببرید. خرداد، مهر، آبان و فروردین بهترین ماه های این سال خواهند بود.
فال روزانه پنجشنبه 19 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/19
فال روزانه سه شنبه 98/2/24 مخصوص متولدین فروردین
امروز انگار هر چقدر بیشتر برای به دست آوردن اطلاعاتی که لازم دارید تلاش می کنید نتیجه کمتری می گیرید و این موضوع باعث سردرگمی شما شده است. آیا مشغول انجام یک پروژه تحقیقاتی هستید؟ اطلاعات مورد نیازتان خیلی مبهم و دور از دسترس به نظر می رسند؟ فعلا بهتر است که روی چیز دیگری کار کنید و چند روز دیگر سراغ این پروژه بیایید؛ در غیر این صورت ممکن است اطلاعات اشتباهی به دست آورده و بر اساس آنها همه زحمات خود را به خطر بیندازید. در برخورد با عزیزانتان دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید. شاید شما از حرفی که می زنید منظوری نداشته باشید، اما آنها حتما ناراحت خواهند شد. فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه سه شنبه 98/2/24 مخصوص متولدین اردیبهشت یکی از اعضای خانواده و یا همسایه هایتان ممکن است مجبور شود به شهر و یا کشور دیگری مهاجرت کند. این موضوع می تواند از لحاظ احساسی برای شما ناراحت کننده باشد و نتوانید به راحتی با او خداحافظی کنید. دل کندن از آنهایی که دوستشان داریم همیشه کار دشواری است، اما این موضوع می تواند درس ارزشمندی برای شما باشد و یاد بگیرید که گاهی از عزیزترین ها هم باید جدا شد. خوشبختانه این بار این جدایی به خاطر اتفاقات خوبی است که قرار است در زندگی شخصی که برایتان عزیز است بیفتند. در محل کارتان مواظب باشید باعث ناراحتی و عصبانیت مقامات بالاتر از خود نشوید،این کار برایتان گران تمام خواهد شد.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه سه شنبه 98/2/24 مخصوص متولدین خرداد امروز مسائل مادی مثل فاجعه به نظر می رسند. شاید با برخی موانع موقتی مواجه شده باشید، اما شما نگرشی بسیار منفی به اوضاع دارید و به جای این که کل تصویر را در نظر داشته باشید روی مشکلات و کمبودها متمرکز شده اید. کافی است بنشینید و با خودتان کمی حساب و کتاب کنید تا ببینید اوضاع خیلی بهتر از آن چیزی است که در نگاه اول به نظر می رسید. هر هزینه ای که سر راهتان سبز شود شما قادر خواهید بود آن را مدیریت کنید. شاید یک نفر امروز توجه شما را به خود جلب کند، در مورد احساساتی که نسبت به او دارید زیاد مطمئن نباشید و با عجله تصمیم گیری نکنید چون این احساس کاملا زودگذر است.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه سه شنبه 98/2/24 مخصوص متولدین تیر یک جدایی موقت و دوری از شخصی که دوست دارید،باعث ناراحتی شدید شما خواهد شد و وحشتناک ترین سناریوهای ممکن به ذهنتان خواهند آمد و حتی به این فکر خواهید افتاد که شاید طرف مقابلتان شما را دیگر دوست نداشته باشد و به شخص دیگری علاقمند شده باشد. این کار را با خودتان نکنید! طرف مقابلتان نیز به احتمال زیاد دلتنگ شما است اما به دلایل حرفه ای و یا شاید هم خانوادگی، مجبور است کمی از شما دور باشد. شما برای وسایل و داشته هایتان ارزش و اهمیت زیادی قائل هستید و به راحتی از آنها دل نمی کنید، اما امروز تصمیم بگیرید هر آنچه به دردتان نمی خورد را دور بیندازید و دور و برتان را کمی خلوت کنید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه سه شنبه 98/2/24 مخصوص متولدین مرداد
امروز سر و کله یک نفر پیدا خواهد شد که پیشنهادی برای شما دارد که می تواند زندگیتان را به طور کلی تغییر دهد و رد کردن چنین پیشنهادی به نظرتان کاملا غیر منطقی است. با این حال به نفعتان است که قبل از هر کاری همه جوانب را در نظر گرفته و اطلاعات لازم را در مورد این پیشنهاد کسب کنید چون تصمیمی که در مورد آن می گیرید، خوب یا بد، آثار جدی و پایداری روی زندگی شما خواهد گذاشت. شاید تحقیق در این مورد کمی وقتتان را بگیرد، اما به نفعتان خواهد بود. اگر قصد رفتن به مسافرت را دارید بهتر است برنامه تان را حداقل تا فردا به تعنویق انداخته و یا خودتان را برای مشکلات ریز و درشت زیادی آماده کنید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه سه شنبه 98/2/24 مخصوص متولدین شهریور امروز یکی از دوستان نزدیکتان و یا شاید هم شخصی که دوستش دارید در شرایط روحی بدی قرار دارد. شاید بخواهید سعی کنید حال و هوای او را تغییر دهید. او را به تماشای یک فیلم کمدی، یک نمایش هنری و یا یک مهمانی دعوت کنید و اگر در ابتدا دعوتتان را رد کرد تسلیم نشوید و به انجام این کار اصرار کنید. این کار باعث خواهد شد که دوستتان از این حالت کسالت و بی حوصلگی بیرون بیاید و این موضوع علاوه بر او باعث خوشحالی خودتان هم خواهد شد. امروز کارهای زیادی در انتظارتان هستند که به نیروی بدنی فراوان نیاز دارند. مواظب باشید بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید، در غیر این صورت تا چندین روز بدن درد خواهید داشت.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه سه شنبه 98/2/24 مخصوص متولدین مهر امروز ممکن است در آشپزخانه خانه تان با مشکلات لوله کشی مواجه باشید و یا یکی از وسایل برقی آشپزخانه از ار افتاده باشد. این مشکل هر چه که باشد پیچیده تر از آن است که خود شما از پس تعمیر آن بربیایید. پس هر چه سریعتر با شخصی که در این زمینه تخصص دارد تماس گرفته و بخواهید برای تعمیرات و برطرف کردن این مشکل به خانه تان بیاید. اگر بخواهید خودتان این تعمیرات را شروع کنید تنها اوضاع را از این که هست بدتر خواهید کرد و به جای صرفه جویی خرج بیشتری روی دست خود خواهید گذاشت. شما شخصی فوق العاده مهربان هستید، امروز مواظب باشید به دیگران اجازه ندهید از این مهربانی شما سوء استفاده کنند.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه سه شنبه 98/2/24 مخصوص متولدین آبان با تلفن همراهتان مشکل دارید؟ اینترنت درست کار نمی کند؟ ترافیک دیوانه کننده است؟ شاید بهتر باشد امروز را در خانه مانده، تلفن همراهتان را خاموش کرده و بیخیال کارتان و همچنین دوستانتان شوید و زمانتان را به پرداختن به کارهای خودتان و خانه اختصاص دهید. ممکن است بعضی از کارهایتان کمی عقب بیفتند، اما بعدا آنها را با کیفیت بهتری انجام خواهید داد. با آنهایی هم که جوابشان را نداده اید بعدا تماس خواهید گرفت، مطمئن باشید چیز خیلی مهمی را از دست نخواهید داد. شما نیاز شدیدی به عشق و محبت شخصی که دوست دارید احساس می کنید، اما نباید کاری کنید که او احساس کند تحت فشار قرار گرفته است.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه سه شنبه 98/2/24 مخصوص متولدین آذر امروز وسیله ای که برای شما بسیار با ارزش است یک جای خانه گم شده است و هر چقدر هم که به دنبال آن بگردید نخواهید توانست پیدایش کنید. شاید از روی لجبازی بیخیال جستجو برای یافتن این وسیله نشوید و وقتی به خودتان بیایید که بیشتر از یک ساعت برای یافتن آن دور خودتان چرخیده اید. این وسیله قطعا در خانه گم شده است و به احتمال زیاد هم زیر یک چیزی و یک جایی افتاده است که حتی فکرش را هم نمی کنید. اگر امروز قصد دارید برای دوست یا عزیزی کاری انجام دهید این کار را بدون منت گذاشتن و از صمیم قلب انجام دهید، در غیر این صورت ارزش کارتان را از بین خواهید برد و او را هم آزرده خاطر خواهید کرد.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه سه شنبه 98/2/24 مخصوص متولدین دی توانایی های مدیریتی شما در سطح بالایی قرار دارند اما امروز نمی توانید به راحتی به برنامه ی روزانه تان سر و سامان بدهید. بهترین راه این است که کارهای غیر ضروری را حذف کنید. امروز شاید عشقتان به شما پیشنهاد کند که با هم به یک سفر رمانتیک دو نفره بروید، آن هم به جایی که مدت ها در رویاهایتان آرزوی رفتن به آنجا را داشته اید و یا دلتان برایش خیلی تنگ شده است. شرایط لازم برای این سفر تقریبا فراهم هستند، اما حرف های طرف مقابلتان فعلا در حد ایده هستند و خودش هم هنوز تصمیم قطعی اش را نگرفته است، پس زیاد ذوق زده نشوید و فقط به او نشان دهید پیشنهادی که داده مورد استقبالتان قرار گرفته است. فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه سه شنبه 98/2/24 مخصوص متولدین بهمن امروز شما احساس می کنید که یکی از دوستان نزدیک و یا اعضای خانواده تان دارد با مشکلات و ناراحتی هایی دست و پنجه نرم می کند که نمی خواهد در مورد آنها چیزی به شما بگوید. این مشکلات چه بیماری های جسمی و روحی باشند و چه مسائل مادی و امثال آن، حداقل تا زمانی که خود این شخص نخواهد، کار زیادی برای حل آنها از دست شما ساخته نیست. سعی کنید بیش از اندازه به او فشار نیاورید و بگذارید هر وقت خودش خواست به سراغتان بیاید. عشقتان امروز از بی احساسی و بی تفاوتی شما شاکی است، به هر ترتیبی که خودتان می دانید او را مورد محبت قرار داده و خوشحال کنید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه سه شنبه 98/2/24 مخصوص متولدین اسفند هدفی که این اواخر به دنبال آن بوده اید در حال حاضر عملی به نظر نمی رسد و شاید مجبور باشید برای مدتی آن را به تعویق بیندازید. ممکن است که این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت شما بشود، اما اگر خوب فکر کنید خواهید دید که فعلا این بهترین کاری است که در این رابطه از دستتان برمی آید. شما قطعا رویاها و اهداف دیگری هم دارید، کمی به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک برایتان از اولویت بیشتری برخوردار است و احتمال دست یابی به آن برایتان بیشتر است. شاید از شخصی که دوست دارید جواب منفی بشنوید و یا عشقتان با حرف ها و کارهایش شما را آزرده خاطر کند. دلسرد نشوید و به دنبال دلیل این رفتار او باشید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied