شمانیوز
شما نیوز

ورود ناگهانی پسر گوینده خبر هنگام پخش زنده تلویزیونی + فیلم

مجری یک شبکه خبری آمریکایی در هنگام پخش برنامه زنده در شبکه NBC با ورود ناگهانی پسرش جلوی دوربین، دچار دردسر شد.

ورود ناگهانی پسر گوینده خبر هنگام پخش زنده تلویزیونی + فیلم

به گزارش شمانیوز: اجرای برنامه‌های زنده برخی موارد با اتفاقات غیرقابل پیش بینی همراه است اتفاقاتی که گاهی ناراحت کننده و گاهی شیرین است. اینبار پخش یک برنامه زنده خبری در تلویزیون آمریکا، با رخداد خنده‌دار و جالبی همراه شد و آن هم ورود ناگهانی فرزند مجری خبر به استودیو در آغوش گرفتن مادرش  وسط برنامه زنده بود.

 

 این مجری 41 ساله که "کورتنی کوب" نام دارد روز گذشته در حال خواندن گزارشی در مورد  حملات هوایی در شمال سوریه به صورت پخش خبری زنده بود که ناگهان پسر چهارساله اش "رایان" در استودیو، از پشت سر این مجری وارد شد و مادرش را در آغوش گرفت.

 

 

"کورتنی" که از آمدن ناگهانی "رایان" جلوی دوربین کمی دستپاچه شده بود رو به ببیندگان شبکه خبری گفت: عذرخواهی می کنم که پسرم اینجا در پخش زنده است.

 

در همین لحظه به دستور کارگردان تصاویری جایگزین تصویر مجری شد تا "کورتنی" بتواند با کمک همکارانش "رایان" را به بیرون استودیو بفرستد.

 

این مجری جوان امروز در یک برنامه تلویزیونی که در همین شبکه پخش می شود به عنوان مهمان حضور یافت و در این باره به مجری برنامه گفت: صبح دیروز در حال خواندن خبر در استودیو بودم که ناگهان "رایان" را در کنار خود و جلوی دوربین پخش زنده دیدم. برای یک لحظه قلبم از تپش ایستاد چون پخش خبری به صورت زنده بود و در آن لحظه تنها کاری که توانستم انجام دهم این بود به خودم مسلط باشم تا همکاران موقعیت تصویر و خبر را مدیریت کنند.

 

وی در ادامه افزود: پس از آنکه تصویری جایگزین تصویر من در کادر صفحه نمایش شد  ابتدا "رایان" را بلند کردم و روی پایم گذاشتم اما ترسیدم که به میکروفون تکیه دهد و برنامه را بهم بریزد. برای همین با کمک همکاران، او را از جلوی دوربین به خارج از کادر هدایت کردم البته خیلی شانس آوردم که در آن لحظه و هنگام خروج ازاستودیو پسرم  گریه نکرد و با خنده و خوشحالی خارج شد وگرنه وضعیت خیلی بد و غیرقابل کنترل می شد.

 

"کورتنی" درباره اینکه چرا "رایان" را با خود به استودیو پخش زنده برده به مجری برنامه گفت: آن روز شوهرم سفر خارج از شهر بود و از طرفی صبح خیلی زود بود و ساعت پیش دبستانی "رایان" و برادر دوقلویش "جکسون" هنوز شروع نشده بود برای همین مجبور شدم آن دو را با خود به استودیو ببرم.

 

البته "کورتنی" میگوید که شوهرش پس از شنیدن و دیدن این صحنه از تلویزیون با او تماس گرفته و پس از کلی خندیدن به خاطر این اتفاق، از او  عذرخواهی کرده است.

مترجم: مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    چرا همچین خبر مهم و سرنوشت سازی را اینقدر دیر اعلام کردید!!

  • عبدالله

    در کشورهای غربی به هر نحو فرزند آوری را تبلیغ می نمایند و در ایران حیوان دوستی َ