شمانیوز
شما نیوز

جنجال بازیگر مشهور به خاطر آزار دوستش + عکس

"رایان فیلیپ" بازیگر مشهور آمریکا که به آزار دوست دخترش متهم شده بود سرانجام پس از کش‌و قوسهای فراوان،رضایت او را جلب کرد.

جنجال بازیگر مشهور به خاطر آزار دوستش + عکس

به گزارش شمانیوز: دنیای سوپراستارها همیشه با حاشیه‌ها و اتفاقات مختلفی همراه بوده است. اتفاقاتی که امروزه بخش بزرگی از فضاهای مجازی را به خود اختصاص می‌دهد. "رایان فیلیپ" بازیگر آمریکایی نیز جزو سوپراستارهایی است که حاشیه‌های زندگی شخصی‌اش سرو صدای زیادی به پا کرده است.

 

دوست دختر سابق "فیلیپ" به نام "السی هیویت" مدعی شده بود که این سوپراستار آمریکایی در ژوییه سال 2017 در آپارتمان شخصی اش در لس آنجلس به او حمله کرده است. دختر جوان که آن زمان 21 سال داشت نزد پلیس رفته وعلیه "رایان" 43 ساله شکایتی تنظیم کرد. وی به پلیس گفته بود که دوست پسرش آن روز با مشت و لگد به جانش افتاده و او را از پله ها به پایین پرت کرده است.

 

WhatsApp Image 2019-10-12 at 9.13.19 PM

 

این مدل آمریکایی همچنین مدعی شد که "رایان" آن روز به دلیل استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکلی تعادل رفتاری نداشته و پس از یک مشاجره کوتاه او را به باد کتک گرفته بود. دختر جوان در دادخواست خود علیه دوست پسر مشهورش،تقاضای یک میلیون دلار غرامت کرده بود.

همچنین قرار بود "ریس ویثرسپون" همسر سابق "رایان" به عنوان شاهد "السی" به دادگاه برود و بر علیه او شهادت بدهد این در حالی است که "رایان" با قاطعیت ادعاهای دوست دخترش را رد کرد و مدعی شده که او و همسر سابقش به خاطر پول به وی چنین تهمتی زده اند.

به گزارش ایندیپندنت، ظاهرا بازیگر "توفان سفید" با مدل معروف به توافق رسیده و قرار است "السی" شکایتش علیه "رایان" را پس بگیرد.

اوراق قانونی دادگاه لس آنجلس نیز نشان می دهد بازیگر پرحاشیه به تازگی در چهارم اکتبر با "السی" به توافق رسیده است و این پرونده در یک جلسه دادرسی در سال آینده، به شکل رسمی حل و فصل می شود.

 

گفتنی است "رایان فیلیپ" در سال 1990 با نقش آفرینی در فیلمهای " من می‌دانم در تابستان گذشته چه‌کار کردی"،"مقاصد بی رحمانه" و "54" به شهرت رسید.

او و "ریس ویثرسپون" پس از هم‌بازی شدن در فیلم «مقاصد بی رحمانه»  در سال ۱۹۹۹ با یکدیگر ازدواج کردند. در هنگام عروسی پر سر و صدای این دو، "رایان" ۲۵ سال و "ویثرسپون" ۲۳ سال سن داشت. این دو خیلی زود صاحب دختری به نام "اوا" و پسری به نام "دیکون" شدند و تا سال ۲۰۰۷ نیز یک زوج طلایی در نظر گرفته می شدند اما زندگی آنها 8 سال بیشتر دوام نداشت.

در آن سال به گفته رسانه‌ها، فیلیپ با "ابی کورنیش" که یک مدل استرالیایی بود در سر صحنه فیلم «Stop Loss» آشنا شده و "ویثرسپون" پس از اطلاع از رابطه این دو درخواست طلاق داد. پس از آن "رایان" رابطه اش با "کورنیش" که ۶ سال جوان تر از همسر سابقش بود را به طور رسمی آغاز کرد اما ظاهرا روابط این بازیگر آمریکایی با مدل استرالیایی نیز خیلی به دراز نکشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied