شمانیوز
شما نیوز

عکس های لو رفته امین حیایی در کنار بازیگر زن معروف+عکس

به نظر می رسد حواشی قدیمی قصد ندارند دست از سر امین حیایی بازیگر محبوب و داور خوش اخلاق برنامه عصر جدید برداند.

عکس های لو رفته امین حیایی در کنار بازیگر زن معروف+عکس

رکنانوشت: امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 در تهران، بازیگر است. او دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر ، دیپلمه ریاضی و فیزیک است. حیایی تا به حال 2 بار ازدواج کرده و یک پسر دارد. او در کنار بازیگری خواننده نیز بوده و به کافه داری نیز مشغول است.

 

 

 

 

مرگ تلخ خواهر امین حیایی

امین حیایی در بیمارستان شهدای تجریش متولد شد، پدرش شغل آزاد داشت و مادرش معلم بود. یک برادر کوچکتر از خود به نام امید دارد و تنها خواهر او نیز در سال 1370 فوت کرده است.

شروع فعالیت از سربازی

بعد انصراف از دانشگاه به خدمت سربازی رفته و در مرکز هنرهای نمایش عقیدی سیاسی نیروی هوایی ارتش مشغول به خدمت شد.  از همان جا هم بود که حیایی کارهای هنری خود را آغاز کرد.

سال 1370 در 21 سالگی زمانی که بازیگر تئاتر کودکان بود توجه ثریا قاسمی بازیگر سرشناس سینما را را جلب کرد. در همان سال با معرفی قاسمی به فیلم 2 همسفر رفت و بدین ترتیب اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت.

این فیلم اما به علت زمینه سیاسی به موقع اکران نشد. تا اینکه در سال 1371 در فیلم 2 روی سکه بازی کرد و با پخش آن سرانجام دیده شد.

 

59806-620326087

اولین بار با سریال آپارتمان در سال 71 – 72 وارد قاب تلویزیون شد. چهره اش در سال 79 با سریال همسایه ها شناخته تر شد و در ادامه با شمس العماره، کلاه پهلوی و گرفتن سیمرغ بهترین بازیگر مرد در سال 86 برای فیلم شب به شهرت رسید.

 

امین حیایی و همکاریش با شریفی نیا

حیایی در مورد همکاری با شریفی نیا می گوید: «در تمامی سالهای فعالیتم مدیون محمدرضا شریفی نیا هستم، ما در کنار هم فیلم های موفقی را کار کردیم؛ خیلی ها می گویند با او کار نکن اما من با او نون و نمک خوردم.»

 

ازدواج اول و طلاق امین حیایی

امین حیایی در سال 1371 در 22 سالگی با مونا بانکی پور بازیگر ازدواج کرد. با وجود به دنیا آمدن یک پسر به نام دارا حیایی، رابطه این زوج هنری در یکسال به جدایی و طلاق ختم شد.

او در این باره چنین می گوید: «اوایل جدایی سر حضانت دارا دچار مشکل شدیم ولی هر چه جلوتر رفتیم او فهمید من دارا را دوست دارم، منم حضانت پسرمان را به همسر سابقم دادم.این را هم بگویم که ایشان واقعا برای دارا زحمت کشید.»

 

13773_orig

 

ازدواج مجدد با نیلوفر خوش خلق

بعد از گذشت حدود 4 سال از ازدواج نخست، در جریان فیلمبرداری یکی از فیلم هایش با نیلوفر خوش خلق دوست شد و در نهایت با یکدیگر ازدواج کردند.

 

10812535_120

 

خوانندگان مورد علاقه

از خوانندگان احسان خواجه امیری را خیلی دوست دارم. البته امیر تاجیک هم صدای خوبی دارد و محسن چاوشی را نیز در سنتوری شناختم اما تا کنون کار زنده از ایشان ندیده ام.

بازیگران خارجی مورد علاقه

در میان بازیگران خارجی کارهای آل پاچینو را خیلی دوست دارم.برد پیت و تام کروز هم هستند که واقعا روی فیلم هایشان زحمت کشیده و انرژی صرف می کنند.

 

10812536_936

 

خوانندگی

«در کنار بازی، کلاس های بازیگری راه انداخته ام، در واقع یک موسسه فرهنگی هنری داریم که هدفمان استعدادیابی است در کنار آن در عرصه موسیقی نیز چند قطعه ای هم خوانده ام.»  امین حیایی نوازنده چیره دست گیتار نیز می باشد.

 

امین حیایی داور عصر جدید

امین حیایی در زمستان سال 97 با برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی جزو 4 داور برنامه در کنار دکتر بشیر حسینی ، رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد حضور دارد.

 

کافه داری

حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق چند سالی است که با راه اندازی کافی شاپی زیبا و پرطرفدار به نام کافه وانیل در تهران، به جرگه هنرمندان کافه دار پیوسته اند.

5-18

 

 

بیشتر بخوانید:

فیلم لورفته از ماشین لاکچری و جنجالی ترلان پروانه در پارکینگ + فیلم

 

 

 

بیوگرافی نیلوفر خوش خلق

نیلوفر خوش خلق متولد 24 خرداد 1351 در آبادان، بازیگر است. اولین بار با حمایت همسرش امین در سال 1377 کنار او در سریال روزگار جوانی بازی کرد؛ سپس در سال 79 با فیلم مونس وارد سینما شد و در حال حاضر نیز  گه گداری به بازی در سینما می پردازد.

 
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ایرانی

    با این همه درآمد از چند محل چه جوری میگفت هنوز مستاجرم ؟