شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی گرشا رضایی + تصاویر

گرشا رضایی خواننده ای با اصالت لر که با چندین قطعه با صدای زیبا و دلنشین جایگاه خود را در دنیای موسیقی باز کرد.

بیوگرافی گرشا رضایی + تصاویر

گرشا متولد 22 اردیبهشت ماه، سال 1363 و با اصالت لر. وی نوازنده، خواننده و آهنگساز کاربلد و حرفه ای است که روی اغلب سازها تسلط کافی برای نواختن حرفه ای را دارد، مدتی تدریس کرده و حالا خواننده تراز اولی ونسل جدید است.

 

Garsha-Rezaei-Moo-Meshki-Remix-By-Dj-Ebram

 

علاقمندی و استارتی برای رسیدن به هدف

علاقه ام به موسیقی از کودکی بود و آواز خواندن در خانواده مادری من ارثی بود، از 6 – 7 سالگی می خوندم، ولی از 13 سالگی بود که شروع به کار جدی کردم.

 

عشق به مادر گرشا رضایی

وی درباره عشق و مخاطب ترانه هایش گفت : من همه دغدغه شخصی و زندگی ام فقط موسیقی هست و فکر می‌کنم تنها چیزی که در دنیا برای من بزرگ‌تر و با ارزش است، عشق به مادرم است و در آلبوم آبی ،قطعه‌ای را به مادرم تقدیم کردم.

 

Ervrev-233x325

 

از انواع گیتار تا راک

از سزده سالگی شروع کردم به رفتن کلاس و زدن سازهای گیتار در سبک های فلامنکو و کلاسیک، بعد هم علاقمند ساز گیتار الکترونیک به سبک راک شدم که تبدیل به ساز تخصصی من شد.

 

آهنگسازی تا رسیدن به تدریس

گرشا رضایی فعالیت حرفه ای خود را با آهنگسازی و نوازندگی، رهبر ارکستر و صدا برداری ادامه داد و در مقطعی نیز موسیقی را بصورت تخصصی تدریس می کرد.

 

sse

 

شروع خوانندگی

خوانندگی رو خیلی دوست دارم اما یه تصویرهایی از بیرون داره که گاهی حال آدمو بد میکند و درگیر تبلیغات و بیزینیس برای یک موزیسین خسته کنند است .به همین خاطر خیلی دیر و از سال 93 وارد خوانندگی شدم.

 

ماجرای اولین تیتراژ

یک روز از یه دفتر سینمایی پیشنهاد یه کار تیتراژ برای من رسید، تیتراژ سریال دولت مخفی در سال 92 کار بسیار دلچسبی برای من بود که باعث شد رو به خوانندگی بیاورم او تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت را نیز با استقبال خوبی اجرا کرده است.

 

df

بهترین خواننده از نظر من

یه بار یه خبرنگار ازم پرسید به نظر شما بهترین خواننده کیه جایزه بهترین خواننده رو به چه کسی میدی ؟ گفتم به نرم افزارهای کوک صدا، البته خواننده های خوبی هم وجود دارند …

ازدواج

گرشا رضایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

 

مخالف با تبلیغات

بدون پرده بگوییم از هر حرکتی که بخواهد یک هنرمند را مانند ماکارونی به یک بسته تبلیغاتی تبدیل کند متنفر هستم، عقیده شخصی من این است یک شاعر، خواننده یا آهنگساز، سس مایونز نیست که من پول بدهم تا تبلیغم کنند.

 

روزمه فعالیت های هنری و زیبای گرشا

آلبوم ها:

آبی

تیتراژها:

سریال تلویزیونی Secret government دولت مخفی

برنامه لوتوس شبکه سلامت

تک آهنگ ها:

سوار و اسب و بارون

خداحافظ

بابلسر

ما

کمانچه

 

منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied