شمانیوز
شما نیوز

ویدیوی دیده نشده از مهناز افشار + فیلم

ویدیوی جنجالی از رقص مهناز افشار را در اینجا ببینید.

ویدیوی دیده نشده از مهناز افشار + فیلم

مهناز افشار همیشه حاشیه های زیادی برای خودش به وجود اورده است . مهناز افشار که با طلاق و مهاجرتش حسابی حاشیه ساز شده بود حالا ویدیویی از او منتشر شده که رقص او را نشان می دهد . مهنازافشار به تازگی از ایرا مهاجرت کرده و قصد بازگشت به ایران را هم دارد . 

 

ویدیوی رقصیدن مهناز افشار را در زیر می بینید :

 

 

 

رسانه وابسته به صداوسیما طی خبری از نقشه گردنبند مهناز افشار در برنامه پرشیا گات تلنت انتقاد کرده. باشگاه خبرنگاران و برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند در نقشه گردنبند مهناز افشار، جایی برای استان خوزستان نیست و مهناز افشار متهم  به یک نقشه جدایی‌طلبانه شد.

 

بخش از متن باشگاه را بخوانید: «مهناز افشار که ماه‌ها است فعالیت خود را در یک شبکه سعودی شروع کرده، هربار با اقدام و عملی وطن فروشانه حواشی تازه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی می‌سازد. مهناز افشار در آخرین اجرا و حضور خود در این برنامه ماهواره‌‌ای، گردنبندی از نقشه ایران را بر گردن انداخته بود که در آن استان خوزستان از نقشه حذف شده بود.»

 

ماجرای گردنبند جنجالی مهناز افشار در گات‌تلنت

 

مهناز افشار  که همیشه خبر ساز شده و از حاشیه دور نبوده است این بار عکس در چهارشنبه سوری در صفحه اش  منتشر کرده است که حجابی ندارد و این مسئله برای کاربران حسابی جنجال ساز شده است . پست مهناز افشار را در زیر می بینید : 

WhatsApp Image 2020-03-19 at 2.36.48 AM (1)

 

نام اصلی: مهناز افشار

زمینه فعالیت مهناز افشار: بازیگر

تاریخ تولد مهناز افشار: ۲۱ خرداد ۱۳۵۶

۱۱ ژوئن ۱۹۷۷

تهران، ایران

محل زندگی مهناز افشار: تهران

ملیت: ایران ایرانی

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۶ تا کنون

همسر مهناز افشار: یاسین رامین

فرزند مهناز افشار: لیانا رامین (دختر)

 

مهناز افشار,بیوگرافی مهناز افشار,عکسهای جدید مهناز افشار

 عکس جدید مهناز افشار

 

بیوگرافی مهناز افشار:

 مهناز افشار (متولد ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی سینما است.

مهنار افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد وی به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود.

خبرداغ : 

 

مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تاثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته شده اش را تغییر دهد. تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی ختم شد.

 

مهناز افشار,بیوگرافی مهناز افشار,عکس مهناز افشار

 مراسم ازدواج مهناز افشار

ازدواج مهناز افشار:

مهناز افشار خرداد 1393 وقتی 37 ساله بود با محمد یاسین رامین 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیانا در 4 خرداد 94 بود.

 

مهناز افشار,بیوگرافی مهناز افشار,عکس مهناز افشار

 عکس دختر مهناز افشار

 

دستگیری یاسین رامین

آقای محمد باسین رامین مدیر عامل شرکت دارویی رشد بعلت اختلاف 6 میلیاردی با هلال احمر در مرداد 1395 دستگیرشد. یکی دیگر از علت های بازداشت وی، وارد کردن شیرهای آلوده بود که بارها توسط وی تکذیب شد.

بعد از انتشار این اخبار مهناز افشار به دلیل این اقدام همسرش مورد انتقاد فراوان قرار گرفت و برخی نیز از کور شدن و مرگ نوزادان به دلیل استفاده از شیر خشک فاسد خبر دادند. افشار بعدها نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده و گفت:

 

«وارد کردن شیر خشک آلوده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. من هیچ فراری از موضوعی که دربارهٔ همسرم مطرح می‌شود نکرده‌ام. چون این که مطرح می‌کنند شیرخشک فاسد وارد کرده و باعث کشته شدن بچه‌ها شده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. همسر من هفت ماه بابت پرونده‌ای که برایش تشکیل شده به زندان رفته و پرونده او هنوز باز است و با این فضاهایی که علیه او درست شده بعید نیست محکوم هم بشود ولی اجازه بدهید محکوم بشود، بعد ببینید به چه چیزی محکوم شده.»

 

سرانجام یاسین رامین در نهایت سال 98 به 17 سال زندان و رد مال به مبلغ 2 میلیون یورو محکوم شد

 

طلاق مهناز افشار:

مهناز افشار با انتشار یک استوری در مهرماه 98 در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد. او نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»

 

مهناز افشار,بیوگرافی مهناز افشار,عکس مهناز افشار

تصاویر مهناز افشار:

مهناز افشار,بیوگرافی مهناز افشار,همسر مهناز افشار

عکس مهناز افشار و همسرش یاسین رامین

مهناز افشار,بیوگرافی مهناز افشار,دختر مهناز افشار
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۵۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied