شمانیوز
شما نیوز

ویدیوی دنیا جهانبخت

ویدیوی عجیب دنیا جهانبخت برای بهرام افشاری را در این صفحه مشاهده کنید .

 

این شب ها که پایتخت حسابی سروصدا به پا کرده و از ماجرای سانسور تا سوتی های ریز و درشت حسابی خبر ساز شده است این بار یک ویدیو از دنیا جهانبخت بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش در سریال پایتخت را به حاشیه برده است . این ویدیوی جنجالی را در زیر می بینید : 

 

 

 

جدیدترین عکس های دنیا جهانبخت و مادرش

دنیا جهانبخت مدلینگ جنجالی ایرانی که در ترکیه به سر میبرد با عکسهایی جدید از مادرش ، اینستاگرام خود را بروز کرد . به گزارش ایران ناز عکس هایی از دنیا جهانبخت در کنار مادرش منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.دنیا جهانبخت مدل ایرانی که در خارج از کشور فعالیت می کند عکس هایی از خودش در کنار مادرش را منتشر کرد.

 

 

دنیا جهانبخت نوشت:

*****

مادرم, ملکه من…

 

دنیا جهانبخت و مادرش

 

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت مدل و یکی از شاخ های اینستاگرام است که زاده 30 آبان سال 1368 در شهر تهران است. او لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه ازاد دارد.

او در یک خانواده 4 نفره زندگی می کند و پدر او فوت کرده است. هم اکنون در ترکیه زندگی می کند و قصد دارد به آمریکا مهاجرت کند. او بعد از پایان یافت تحصلاتش به همراه خانواده به استانبول ترکیه مهاجرت کرد. هم اکنون منتظر است تا بتواند اقامت دائمی آمریکا را نیز به دست آورد.

 

 

 

معروفیت در اینستاگرام

او ابتدا از فیسبوک شروع کرد و به چهره ای معروف تبدیل شد. در سن 18 سالگی عکس های خود را در اینستاگرام منتشر کرد که باعث شد بسیار معروف شود و دنبال کنندگانش روز به روز بیشتر شوند. سپس پیج ایسنتاگرام را راه انداخت و هم اکنون فالوئرهای میلیونی دارد. او با ابراز علاقه به ساسی مانکن و گریه کردن مقابل دوربین بسیار جنجالی شد. او مدام به ساسی مانکن ابراز علاقه می کرد ولی این عشق یک طرفه بود و ساسی اصلا حواب دنیا جهانبخت را نمی داد تا اینکه او کلیپی از خفه کردن خودش را منتشر کرد که ابعاد این ماجرا بزرگ تر شد وباعث شد که او بیشتر از قبل دیده شود. بعد از مدتی او با طلا گلزار مدلی که ساکن دبی است و گویا با ساسی مانکن رابطه دارد، وارد بحث شد و این ماجرا هم برای کاربران بسیار جالب بود.

 

 

 

همسر دنیا جهانبخت

او پس از مدتی عکسی نامشخص از یک پسر منتشر کرد و اعلام کرد که با او نامزد شده است. از عکس هایی که دنیا از هدیه های گران قیمت منتشر می کند، گویا او یک همسر پولدار دارد.

 

دوستی با امیر تتلو

پس از جنجال های عشق خیالی او به ساسی مانکن این بار او ابراز علاقه به امیر تتلو کرده است و با تتلو وارد رابطه عاشقانه شده است.

 

عکس های دنیا جهانبخت و مادرش

عکس های جدید دنیا جهانبخت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied