شمانیوز
شما نیوز

عکس دیده نشده از ریحانه پارسا و همسرش

به تازگی ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه این روز های تلویزیون و سینما عکسی جدید و متفاوت از خود و همسرش در اینستاگرام خود منتشر کرد.

عکس دیده نشده از ریحانه پارسا و همسرش
 به تازگی ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه این روز های تلویزیون و سینما عکسی جدید و متفاوت از خود و همسرش در اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

او نوشت

پختگی و مِهرِ تو جهان مرا امن کرد 

 

 

 


ریحانه پارسا از ماجرای ازدواج جنجالیش پرده برداشت + فیلم


 

 

 

 

 

 

Untitled

 

ریحانه پارسا متولد اسفند ماه سال 1377 بازیگر ایرانی است که با بازی در سریال تلویزیونی «پدر» به شهرت رسید. وی در رشته تئاتر تحصیل کرده و مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره(سال 94) دارد. او در عکاسی نیز تخصص دارد. ریحانه پارسا، همسر مهدی کوشکی است.

 

 

ریحانه پارسا | فیلم مصاحبه لو رفته از او قبل از ازدواج با مهدی کوشکی | سن من برای ازدواج خیلی کم است !

ریحانه پارسا، زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد. ریحانه پارسا، دومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از صحرا فتحی است. آن‌ها در تاریخ 23 اسفند 1398 با انتشار عکسی از خودشان در اینستاگرام، خبر ازدواج‌شان را در روزهای شیوع ویروس کرونا اعلام کردند و نوشتند: "عهدمان در این قرنطینگی!"

 

خبرداغ : فیلم لورفته از مراسم عروسی لاکچری بهاره رهنما در قصر + عکس های نامتعارف

 

ریحانه پارسا فعالیت بازیگری‌اش را با سریال «پدر» در سال 97 در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید. او از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و تست بازیگری داد و به گفته‌ی خودش از میان 250 نفر برای این نقش انتخاب شد.

 

عکس دوران مدرسه ریحانه پارسا

 

او در مصاحبه‌ای در این‌باره گفت: "خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد. همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد." پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه‌دار است. او درباره پدرش گفت: "پدر سکوی پرش من است." وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. از ویژگی‌های اخلاقیش می‌توان به تنهایی و خونه نشینی اشاره کرد. بعد از پایان فصل اول سریال تلویزیونی «پدر»، ریحانه پارسا، عکس‌های مدلینگش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نشان داد که شخصیت لیلا در سریال پدر با «ٰریحانه پارسا» متفاوت است.

 

 

سپس سازندگان سریال «پدر» در پستی کنایه آمیز، او را به حذف از فصل دوم این سریال تهدید کردند. همچنین تهیه کننده سریال نوشت: "فصل دوم هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها ندارد و تنها به شخصیت پدر و مادر تاکید دارد." بعد از اقدام غیرحرفه‌ای تهیه کننده سریال «پدر»، سعید سهیلی و مهدی سلطانی از ریحانه پارسا دفاع کردند و او را به ادامه راه تشویق کردند.

 

 

 

ریحانه پارسا نیز بعد از این صحبت‌ها، ابتدا عکس‌های مدلینگش را از اینستاگرام حذف کرد و بعد از مدتی، صفحه اینستاگرامش را پاک کرد تا از این حواشی دور شود. او در مصاحبه‌ای درباره حواشی پیش آمده گفت: "من به دنبال حاشیه نیستم که سر زبان‌ها باشم و ترجیح می‌دهم کارم و عملکردم به جای من حرف بزند. خیلی‌ها منتظر این اتفاقات بودند تا ثابت کنند که جایگاه من اشتباه بوده، با این حال برای من تجربه خوبی شد و تلنگری بود که حواسم را بیشتر جمع کنم." ریحانه پارسا اعلام کرد که به دلیل انتشار آن عکس‌ها، حدود 6 ماه ممنوع‌الکار بود. ریحانه پارسا برای اولین بار با فیلم سینمایی «خوب بد جلف 2: ارتش سری» به کارگردانی مشترک پیمان قاسم خانی و محسن چگینی در سال 1398 وارد سینما شد.

 

این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. پیمان قاسم خانی درباره انتخاب ریحانه پارسا برای این نقش گفته بود: "ریحانه اولین انتخاب ما نبود و من سریال «پدر» را ندیده بودم. اما وقتی برای تست آمد و انرژی‌اش را دیدم، برای این نقش انتخابش کردیم و بعد از آنکه جلوی دوربین حاضر شد، از انتخاب خود راضی بودیم. اگر ریحانه پارسا حواشی‌اش را کنار بگذارد، آینده خوبی در انتظارش است."

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied