شمانیوز
شما نیوز

عکس دیده نشده از نوید محمد زاده

عکس جنجالی و نامتعارف پانته ا بهرام و نوید محمدزاده را در این صفحه ببینید .

عکس دیده نشده از نوید محمد زاده

نوید محمد زاده جوایز زیادی در جشنواره فیلم فجر کسب کرده و بازیگر توانایی است . پانته ا بهرام هم از بازیگران خوشنام سینمای ایران است . عکس عجیب و جنجالی از نوید محمدزاده و پانته ا بهرام را در ادامه مشاهده می کنید . این عکس حسابی جنجال ساز شده است و در فضای مجازی حاشیه های زیادی برای نوید محمدزاده و پانته ا بهرام به وجود اورده است .. : 

 

 

خبرداغ و جنجالی : تجاوز داماد به عروس در پارکینگ قبل از مراسم عروسی + عکس

 

 

 

 

بیوگرافی نوید محمدزاده

  • نام :نوید
  • نام خانوادگی:محمدزاده
  • تاریخ تولد:فروردین 1365
  • محل تولد:ایلام

-----------------------------------

 

نوید محمد زاده

 

تصویر نوید محمد زاده بازیگر

نوید محمدزاده در فروردین ماه سال 1365 در شهر ایلام متولد شد.

 

کودکی نوید محمدزاده

عکس دوران کودکی نوید محمدزاده

لانتوری

عکس نوید محمد زاده با سری فاقد مو

 

نوید محمدزاده بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، و امیر قنبری آموزش دیده است.
 
 
 
او تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است. او در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.
 
 
عکس نوید محمدزاده

بیوگرافی نوید محمدزاده

 

محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.
 
 
سلفی نوید محمدزاده

عکس نوید محمد زاده 

 

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش هایی را به همراه داشت.

کاربران در شبکه های اجتماعی از پوشش پژمان بازغی تعریف و تمجید کرده اند اما پوشش نامناسب نوید محمد زاده را انتقاد کرده اند و بسیاری گفتند :این پوشش اصلا مناسب فرهنگ اصیل ایرانی نیست و حتی خارجی ها هم با پوشش رسمی آمده اند اما تنها یک فرد با این پوشش در میان آنها حضور دارد که آن هم ایرانی است! امسال سینمای ایران در جشنواره کن یک نماینده دارد ، فیلم ” ناهید ” به کارگردانی آیدا پناهنده با حضور پژمان بازغی و نوید محمد زاده به عنوان نماینده ایران در فرانسه راهی جشنواره شدند اما پوشش ظاهری نامناسب نوید محمد زاده انتقاد و واکنش های مردم را در پی داشت.

 

نوید محمدزاده و پژمان بازغی

شلوار عجیب نوید محمدزاده در جشنواره

 

درست زمانی که پژمان بازغی این عکس که خودش و نوید محمد زاده در آن حضور دارند را منتشر کرد ، حاشیه هایی در شبکه های اجتماعی شروع شد. کاربران زیادی از پوشش نامناسب نوید محمد زاده در جشنواره کن سخن گفتند و معترض شدند که این پوشش اصلا مناسب نماینده ای که از طرف مردم ایران به جشنواره کن فرانسه رفته است ، نمی باشد.برخی دیگر از کابران گفتند :باید در مراسم رسمی از پوشش رسمی استفاده کرد و وقتی تمامی افراد لباس های رسمی پوشیده اند نباید یک نفر آن هم ایرانی چنین لباس های زننده ای به تن کند.

 

عکس نوید محمدزاده در جشنواره

 

شلوار عجیب نوید محمد زاده

دقایقی بعد از انتشار عکس پژمان بازغی و نوید محمد زاده ، این بار نوید محمد زاده عکسی را در صفحه پروفایلش منتشر کرد و گفت :این لباس توریستی من است که درجشنواره کن پوشیده ام . عکس لباس اصلی رو میزارم . نگران آبروی ایران هم نباشید ! مرسی از این همه محبتتون ! سپس کامنت هایی گذاشته شد که عده ای گفتند طرز لباس پوشیدن هر کس به خودش مربوط است و عده ای دیگر گفتند شما فقط بخاطر خودتان نرفته اید و نماینده یک ملت هستید پس باید متناسب با فرهنگ ایران لباس بپوشید.تعدادی از کامنت های مردم در شبکه اجتماعی اینستاگرام رو با هم میخونیم :” نوید جان به خدا هیچ کدوم از هنرمندان اونجا با این تیپ نمیان که تو اومدی ! همشونکت شلوار میپوشن تو مثلا نماینده مردم ایرانی ! بازیت خوبه اما ای کاش اونجا نبودی…”

 

نوید محمدزاده بازیگر خوش آتیه تئاتر که این روزها روی پرده نقره ای سینما هم خوش درخشیده است، برای بازی در فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد ، ولی اتفاقاتی افتاد که این جایزه به رضا عطاران تعلق گرفت و دست نوید محمدزاده برای گرفتن سیمرغ کوتاه ماند.
 
 
نوید محمدزاده و باران کوثری

نوید محمدزاده و باران کوثری در فیلم من عصبانی نیستم

 

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد.

 

آب بازی نوید محمدزاده و باران کوثری

آب بازی نوید محمدزاده و باران کوثری در فیلم من عصبانی نیستم

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

پالیزبان در برلین

 

نوید محمدزاده و پیمان معادی در فیلم ابد و یک روز

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

 
نوید محمدزاده برنده سیمرغ بلورین

 

نوید محمدزاده برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد 

نوید محمدزاده بعد از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل با سکوت و بوسه هاش متفاوت ترین حضور را بین برندگان سودای سیمرغ داشت.

 

زندگینامه پانته آ بهرام بازیگر و داور خندوانه

 

عکس های جدید پانته آ بهرام

عکس های پانته آ بهرام از کودکی تا حال و عکس های خانوادگی پانته آ بهرام مادر و پدر و برادر و خواهر و …را در اینجا مشاهده نمایید.

پانته آ بهرام در 13 اسفندماه 1348 در تهران متولد شد. پانته آ بهرام در سال 1367 با ورود به مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیما، در رشته ی بازیگری فعالیت خودرا آغاز کرد و در سال 1370 از مدرسه ی هنر و ادبیات فارغ التحصیل شد.

 

عکس های جدید پانته آ بهرام | زندگی و علت طلاق پانته آ بهرام

زندگی و علت طلاق پانته آ بهرام

 

بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش

پانته آ بهرام با سیامک احصایی طراح صحنه و لباس ازدواج کرد. اما طبق شنیده ها این دو مدت هاست از یکدیگر جدا شدند و وی یک فرزند پسر از شوهر سابقش دارد.

 

عکس های جدید پانته آ بهرام | زندگی و علت طلاق پانته آ بهرام

عکس پانته آ بهرام و پسرش

عکس های جدید پانته آ بهرام | زندگی و علت طلاق پانته آ بهرام

پانته‌ آ بهرام در کنار خواهرش

 

پانته‌آ بهرام :وقتی با دانش و علاقه وارد حرفه‌ای شوی قطعا در ان موفق خواهی شد و اگر به شغلت احترام بگذاری و ان رابه نحو احسن انجا دهی پول به دنبالش می آید. از سویی افراد باید سریع تکلیف آینده‌ی خودرا مشخص کنند و به زندگیشان جهت دهند.

 

عکس های جدید پانته آ بهرام | زندگی و علت طلاق پانته آ بهرام

 

بیوگرافی سیامک احصایی

سیامک احصایی متولد 02 مهر 1336 آبادان بازیگر و طراح صحنه و لباس اهل ایران است. وی فارغ‌ التحصیل نقاشی از دانشگاه کلیولند اوهایو کشور آمریکا است. احصایی فعالیت سینمایی را با طراحی صحنه و لباس فیلم دشمن 1374 به کارگردانی عباس بابویهی آغاز کرد. وی همچنین در طراحی صحنه و لباس تئاتر و سریال‌های‌ تلویزیونی فعالیت داشته است.

 

 

جوایز و افتخارات پانته‌آ بهرام

۱۳۷۰؛ جایزه اول بازیگری نمایش مرگ یزدگرد ۱۳۷۵؛ زمستان ۶۶ جایزهٔ سوم بازیگری ۱۳۷۷؛ جایزه اول بازیگری جشنواره دفاع مقدس”زمستان ۶۶” ۱۳۷۸؛ جایزه اول بازیگری تئاتر پس تا فردا ۱۳۸۰؛ جایزه دوم بازیگری «تئاتر رازها و دروغها» جایزه اول کانون ملی منتقدان «برای تئاترهای همان همیشگی و رازها و دروغها» ۱۳۸۲؛ جایزه دوم بازیگری «تئاتر شکلک» ۱۳۸۳؛ برگزیدهٔ بهترین بازیگر زن در اولین جشن بازیگر در تاریخ ۹ ۱۳۸۴؛ برگزیدهٔ بهترین بازیگر زن در دومین جشن بازیگر در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۴ ۱۳۸۹؛ برگزیدهٔ بهترین بازیگر زن در پنجمین جشن کانون فیلم دانشگاه آزاد اسلامی همدان «برای فیلم هیچ» ۱۳۹۱؛ برنده دیپلم افتخاروتندیس بهترین بازیگرنقش اول زن ازسی ویکمین جشنواره فیلم فجر «برای فیلم روزروشن»

 

عکس های جدید پانته آ بهرام | زندگی و علت طلاق پانته آ بهرام

عکس مادر و مادر بزرگ پانته آ بهرام

 

پانته آ بهرام : «مادر بزرگم در شانزده سالگی پدرم رابه دنیا می آورَد و بعد فرزندانِ دیگری … مادرم در بیست سالگی مرا و بعد فرزندانِ دیگری … ما خانواده می‌شویم از پَسِ سختی ها و خنده هایشان
این را شاید چین و چروکِ دست ها بگوید … «اِم روزِ مادر»

 

عکس های جدید پانته آ بهرام | زندگی و علت طلاق پانته آ بهرام

فوت مادر پانته آ بهرام

 

مادر پانته آ بهرام متاشفانه به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

 

عکس های جدید پانته آ بهرام | زندگی و علت طلاق پانته آ بهرام

عکس مرحوم مادر پانته آ بهرام

 

پانته آ بهرام بازیگر سینما و تلویزیون در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشست. این بازیگر بتازگی در مسابقه «خنداننده شو» برنامه «خندوانه» حضور داشت که احسان کرمی مجری ان برنامه بود.

به گزارش تالاب ؛ احسان کرمی با انتشار تصویری از پانته آ بهرام و مادرش در اینستاگرام، نوشت: «پانته‌آی عزیز بهت تسلیت می‌گم، روح مادر نازنینت شاد، صبر برات آرزو می‌کنم.

 

عکس های جدید پانته آ بهرام | زندگی و علت طلاق پانته آ بهرام

پانته آ بهرام در کنار پدر و گندم دختر خواهر

عکس های جدید پانته آ بهرام | زندگی و علت طلاق پانته آ بهرام

عکس پانته آ بهرام و برادرش محمد بهرام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مصطفی مردانی

    سینمای تهی از فرهنگ فعلی باید کارنامه اش همین دلقکها باشند!!