شمانیوز
شما نیوز

کامنت گلشیفته فراهانی در اینستاگرام

گلشیفته فراهانی با انتشار کامنت در صفحه تتلو از او حمایت کرد

کامنت گلشیفته فراهانی در اینستاگرام
گلشیفته فراهانی با انتشار کامنت در صفحه تتلو از او حمایت کرد
 
 

گلشیفته فراهانی با انتشار کامنتی در زیر پستی از امیر تتلو از وی حمایت کرد و امیر تتلو هم پاسخ داد 

 که در پایین مشاهده می کنید 

WhatsApp Image 2020-01-15 at 13.11.50

(گلشیفته) فراهانی 19 تیر 1362 در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. وی یک خواهر (شقایق ‌فراهانی، لیسانس نقاشی، بازیگر) یک برادر (آذرخش، لیسانس موسیقی، کاریکاتوریست) دارد. خانواده فراهانی یک ‌فرزند خوانده معروف نیز دارد. اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه ‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر‎ ‎و بازیگر‎ ‎است. آن زمان که گلشیفته به دنیا آمد، خانواده فراهانی دیری از بازگشت شان به ایران نگذشته بود. بهزاد فراهانی، سال 53 به ‌دلیل مشکلاتی که برای ادامه کار در ایران می دید و به دلیل نگاه سیاسی اش به فرانسه مهاجرت کرد و پس از انقلاب ‌به ایران بازگشت، اما فضا برای هنرمند سیاسی چپ هنوز باز نشده بود.

 
  •  

Image result for ‫گلشیفته فراهانی‬‎

 

خانواده در شرایط بد مالی به سر می بردند و ‌پدر خانواده با کارهای گوناگون از جمله مسافرکشی یا مترجمی سعی داشت تا چرخ زندگی خانواده را بچرخاند. اسم ‌گلشیفته در شناسنامه “رهاورد” ثبت شده، این بدان دلیل است که نام گلشیفته از سوی ثبت احوال در آن زمان مناسب ‌تشخیص داده نشده بود.

 

خبرداغ و جنجالی : پایتخت 6 | ویدیوی لورفته از سارا و نیکا در پارتی به همراه دوست پسرشان + تصاویر

 

در خانه و میان دوستان گلی صدایش می کنند، اما وی با نام گلشیفته در ایران شناخته شد. ‌کودکی اش در یوسف آباد گذشت، پنج ساله بود که آموزش موسیقی و پیانو را آغاز کرد. و در 12 سالگی به ‌هنرستان موسیقی رفت.

 

Image result for ‫گلشیفته فراهانی‬‎

 

برای اولین بار در 14 سالگی برای بازی در نقش “میم” در فیلم درخت گلابی ساخته داریوش ‌مهرجویی به بازی گرفته شد. گلشیفته به خاطر بازی در همان فیلم یعنی درخت گلابی توانست جایزه بهترین بازیگر نقش زن در بخش بین الملل ‌شانزدهمین جشنواره فیلم فجر (سال 76) را از آن خود کند. جایزه ای که سرنوشت وی را به کلی تحت تاثیر قرار داد. ‌وی در سال 82 در جریان فیلم بابا عزیز با همسر آینده اش آشنا شد. امین محمد مهدوی که جزو عوامل این فیلم ‌محسوب می شد به عنوان مترجم در کنار دیگر عوامل حضور داشت.

 

Image result for ‫گلشیفته فراهانی‬‎

 

جرقه این آشنایی در فیلم ” باباعزیز” می خورد، ‌چندی بعد و در همان سال 82 با یکدیگر ازدواج کردند. امین محمد مهدوی متولد 15 آذر 1350، مترجم زبان های ‌انگلیسی، فرانسه است و به زبان های عربی و اسپانیولی هم تسلط دارد. آنها پس از چند سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. وی در بوتیک و سنتوری و میم مثل مادر و به نام پدر نقشی بسیار عالی و منحصر بفرد به جای گذاشت از ماندگارترین بازی های وی محسوب می شد‌. گیس ‌بریده- 1385 به کارگردانی جمشید حیدری روایت داستان دختر جوانی به نام مریم (گلشیفته فراهانی) است که علیه ‌انتظارات نامعقول پدر خود عصیان می کند و این سرآغاز کشمکشی است که بقیه اعضای خانواده را نیز درگیر ‌ماجراهایی می کند‎.‎‌ نیوه مانگ-1385 به کارگردانی بهمن قبادی درباره ‌‎”‎مامو”، نوازنده‌ پیر و سرشناس کردستان، همراه فرزندانش سفری ‌را برای اجرای کنسرت در عراق پس از صدام آغاز می‌کند.

 

Image result for ‫گلشیفته فراهانی‬‎

 

در این سفر، کاکو مرد میان ‌سالی که خود را ارادتمند ‌مامو می‌داند، به عنوان راننده او را همراهی می‌کند. مامو فرزندانش را که در نواحی مختلف زندگی می‌ کنند جمع می‌ ‌کند. گلشیفته در این فیلم در نقش نیوه مانگ یکی از فرزندان این پیر ظاهر می شود. گلشیفته فراهانی بازیگر سابق سینمای ایران که چندسالی است در خارج از کشور به سر می برد و در چندین فیلم اروپایی و آمریکایی نقش ایفا کرده و تصاویری برهنه از خود را بر روی مجلات فرانسوی به چاپ رسانده است. یک مشت دروغ اولین فیلم خارجی بود که در آن بازی کرد.در این فیلم با دی کاپریو همبازی بود. جای اژدها از دیگر فیلم های هالیوودی وی بود و در جدیدترین نقشش دد فیلم دختران خورشید در نقش دختر ایزدی که بر علیه داعش می جنگد ظاهر شده است.

 

Image result for ‫گلشیفته فراهانی‬‎

 

بازیگر ایرانی در خارج از کشور علاوه بر بازیگری خوانندگی نیز انجام‌می دهد و با محسن نامجو همکاری دارد. جز تو و سکوت از جمله ترانه های وی می باشد. تازه ترین مصاحبه خود با یک شبکه تلویزیونی به توجیه کارهای خود پرداخت. فراهانی در این مصاحبه گفته است که هرگز قصد شوکه کردن ایرانیان یا تحریک آنها را نداشته است. او گفت: «من از سیاست متنفرم. این کار من نیست.

 

همیشه همین‌طور است کاری می‌کنی و ناگهان سیاسی می‌شود. می‌دانستم مشکل است. اما من اکنون در فرانسه زندگی می‌کنم و باید اینجا فعالیت کنم. بالاخره یا در اینجا هستم یا نیستم. این مساله برای من و خانواده‌ام و کل جامعه ایران شوک‌آور بود. مساله خوب! این است که بحثی به راه افتاد که در غیر این صورت هرگز پیش نمی‌آمد. من دیدم افرادی به من توهین می‌کردند، بعضی پاسخ آنها را می‌دادند و بعضی از من دفاع می‌کردند و بعضی دوباره به من توهین می‌کردند. با کوچ و مهاجرت از ایران با کریستوس دورجه واکر در سال 2015 ازدواج کرد.

 

Image result for ‫گلشیفته فراهانی‬‎

بیوگرافی و زندگی نامه امیر تتلو

 

عکس امیر تتلو

عکس امیر تتلو

 

امیر تتلو با نام اصلی امیرحسین مقصودلو به انگلیسی Amir Tataloo در 30 شهریور 1362 در تهران، ایران متولد شد.

او اصالتا اهل روستای مقصودلو از توابع شهرستان هریس آذربایجان شرقی می باشد.

2 خواهر دارد.

قد او 175 سانتیمتر  و وزن او 75 کیلوگرم است.

 

تتلو از خوانندگان رپ فارسی است که در سبک ریتم و بلوز هم شناخته شده است. او در سال 1382 آغاز به کار نمود و با وبلاگی که دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهای وی می‌پرداخت اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روز ها پیداکرد.

 

آلبوم ها و آهنگ های امیر تتلو

امیر تتلو در سال 2012 آلبوم نخست خود را با نام زیر همکف منتشر کرد، همچنین دومین آلبوم او با نام تتلیتی در سال 2013 ارائه شد که حاوی 15 ترانه بود.

 

امیر تتلو و مادرش فریده واثق

امیر تتلو و مادرش فریده واثق

 

آلبوم های من، شماره 6 و قهرمان از دیگر آلبوم های موفق این خواننده محسوب می شوند.

از آهنگ های معروف او می توان به آهنگ باتو، یه چیزی بگو، نوازش، رفتنت، دنیا، تیمار، منم یکی از اون یازده تام، انرژی هسته ای و عشقم فقط خودت اشاره کرد.

 

او مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

 

ماجرای خواستگاری از امیلیا کلارک

به تازگی عکسی از امیر تتلو در شبکه مجازی منتشر شده که در آن با انتشار کامنتی در صفحه امیلیا کلارک بازیگر سریال گیم آو ترونز ( بازی تاج و تخت ) از او خواستگاری کرده است.

این خواننده با انتشار پستی در اینستاگرامش این خبر را تکذیب کرد و آن را فتوشاپ دانست، اما با وجود تکذیب آن کاربران شبکه مجازی با هجوم به صفحه این بازیگر دوباره خبرساز شدند.

 

خواستگاری امیر تتلو از امیلیا کلارک

خواستگاری امیر تتلو از امیلیا کلارک

شخصی که این شوخی را با تتلو کرده بود با ارسال پیامی از این خواننده حلالیت طلبید، با توجه به متن این پیام، گویا این شخص این کار را قبلا با چهره‌ های دیگر هم کرده بود:

این شخص در پیام خود نوشت:

داداش سلام

 

بابا اونو خدایی من شوخی کردم

قبلا برای سوشا مکانی و علیرضا حقیقی هم درست کردم

حالا شانس تو و علیرضا حقیقی همه جا پخش شد

شرمنده حلال کن حاجی

تتلو هم در جواب نوشت:

حلاله داداش کلی خندیدیم

 

او از طرفداران سریال های لاست، فرار از زندان، برکینگ بد، وی‌، 24 و اسپارتاکوس می باشد.

امیر تتلو از طرفداران پرسپولیس است.

هواداران تتلو با نام تتلیتی شناخته می شوند.

امیر تتلو حدود 4 میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد و به عنوان یکی از محبوب ترین چهره های ایرانی در اینستاگرام شناخته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied