شمانیوز
شما نیوز

الهام چرخنده و همسرش در کربلا در روز تاسوعا | عکس همسر الهام چرخنده

الهام چرخنده عکسی در کربلا با همسرش در روز تاسوعای حسینی منتشر کرد.

الهام چرخنده و همسرش در کربلا در روز تاسوعا | عکس همسر الهام چرخنده

الهام چرخنده عکسی در کربلا با همسرش در روز تاسوعای حسینی منتشر کرد. سید محمد درویشی از روحانیون کشورمان میباشد که تحصیلات حوزوی دارد و همسر سوم الهام چرخنده است که به تازگی با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر در شهر کربلا اقامت دارند.

الهام چرخنده و همسرش

دلیل مهاجرت الهام چرخنده

الهام چرخنده و همسرش به عراق مهاجرت کردند و در گفتگویی چرخنده اظهار داشت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

وی گفت: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

چند روزی بود خبر مهاجرت الهام چرخنده از ایران در فضای مجازی دست به دست می‎شد که این بازیگر سینما و تلویزیون امروز اعلام کرد دلیل مهاجرتش به عراق، به دلیل شغلهمسرش بوده و بعد از آن مجددا به ایران باز می‌گردد.

پس از انتشار این خبر، به تازگی تصویری کمتر دیده شده از الهام چرخنده و همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی برای اولین بار در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که در ادامه مشاهده می‎کنید.

الهام چرخنده و همسرش

جدایی الهام چرخنده از همسرش

«گاهی اوقات دوستانم به ما می گویند شما عین جولز و جولی به شدت به یکدیگر شبیه هستید.» چرخنده از خودش و شوهر سابقش حرف می زند. از فرشید نوابی که روزگاری چرخنده درباره او می گفت: «فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین خاطر است که ما تا این حد با هم تفاهم داریم و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم چون مانند تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم.» پازل اما اواخر سال 92 به هم ریخت.

نوایی و چرخنده که سال گذشته در سریال «پروانه» هم همبازی شده بودند، قبل از تعطیلات نوروزی خیلی بی سروصدا از هم جدا شدند. از قرار معلوم فرزند کوچکتر آنها هم پیش پدرش مانده. نوابی و چرخنده که در روزهای جوانی و زمانی که چرخنده فقط 18 سالش بوده با هم ازدواج کرده بودند، هیچ وقت درباره علت جدایی حرفی نزدند اما زمان طلاق آنها حوالی روزهایی است که انگار چرخنده خودش را برای یک اتفاق بزرگتر آماده می کرده؛ برای تحولی پرسرعت و پر سروصدا در طول کمتر از 5 ماه! چرخنده اولین بازیگر زنی است که پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خواندن زنان در اماکن عمومی، صدایش در سالن های سینمای کشور پیچید.

آن هم با خواندن آهنگ معروفی از پدر موسیقی پاپ ایران در وصف بی وفایی و رفتن و تنها گذاشتن یار در سکانس معروفی از فیلم شب یلدا که اشک های زن بی وفایی را با نشستن پشت پیانو و خواندن ترانه ای به تصویر کشید که از رفتن ها با یار و بازگشتن های تنها گفت. همین تصویرها نقطه شروعی بود برای حضور این بازیگر بلندقامت در سینما و تلویزیون اما حضور او در ایران چندان طول نکشید و پس از بازی در سریال «من یک مستاجرم» ناگهان غیبش زد، غیبتی که چرخنده درباره آن به روزنامه تماشا گفته بود:

«من در همه این سال ها فقط در عرصه بازیگری خیلی فعال نبودم. فیلمنامه نوشتم و مشاور فیلمنامه چندین کار بودم. الان هم این افتخار را دارم که چند کارگردان خیلی خوب به باور و قلم من اعتماد کردند و به عنوان مشاور فیلمنامه در خدمت شان هستم. در حوزه ترانه فعال بودم و برای بعضی خواننده ها ترانه سرایی کردم و از همه مهمتر اینکه من چندین سال در خارج از ایران ساکن بودم و اینجا نبودم که بتوانم در کاری حضور داشته باشم. البته آنجا هم بیکار نبودم و فعالیت می کردم.» او 8 سال همراه همسر سابقش در خارج از کشور زندگی می کرد و در این مدت 20 هزار دقیقه هم برنامه «ستاره مهاجر» را اجرا کرد. قرار بود او و نوایی پروژه «آکادمی موسیقی ایرانی» را هم در شبکه نمایش خانگی کلید بزنند که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۸۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مستاجرخدا

    خداحافظ اش کنه واس خانواده اش والبته به باباش نمیخوره همچین بچه ای داشته باشه

    • کیارش

      خیلی خوب بازی میکنه

  • هیچکس

    خب ک چی؟ دل ما بیچاره هارو میخای بسوزونی؟ به من چه ک پس آمین حیایی چکارکرد وکی هست وچی هست.
    جمع کنین اینهمه اِدعا رو،
    دوروز دیگه اونم میشه جایگزین باباش

  • رومینا

    خوبه عکس های عالی داری

  • ناشناس

    دارا چه خوشگله

  • درسا

    خدا دارا واسه خوانواده اش حفظ کنه
    دوست دارم دار جون 😘😘😘

  • ا

    جا برای شوهر چهارم داره