شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما | جنجال بهاره رهنما در پاریس + عکس

در سایه غفلت مسئولین فرهنگی کشور اتفاقات فرهنگی بدی در حال رخ دادن است که چهره فرهنگی کشور را مخدوش کرده است.

بهاره رهنما | جنجال بهاره رهنما در پاریس + عکس

سایت دانا در شهریور سال 93 نوشت: در سایه غفلت مسئولین فرهنگی کشور اتفاقات فرهنگی بدی در حال رخ دادن است که چهره فرهنگی کشور را مخدوش کرده است.چند سالی است که وضعیت پوشش روند نزولی به خود گرفته است و هر روز با به بازار آمدن طرح های جدید و مد های رنگارنگ، تجمل گرایی و فرهنگ غربی در کشور رواج پیدا می کند.یکی از مواردی که تأثیرزیادی بر وضعیت پوشش جوانان دارد، پوشش بازیگران و افراد مشهور است.متأسفانه آنچه که مشاهده می شود برخی از بازیگران با زیر پا گذاشتن عرف و شان جامعه، از پوشاکی استفاده می کنند که زیبنده فرهنگ اسلامی و ایرانی نیست.در این میان در سایه سکوت مسئولین متولی این روند به شدت افزایش یافته است و برخی از بازیگران در عرصه قبح زدایی پیش‌تاز شده اند.

 

 

 

اخیراً تعدادی از بازیگران صدا و سیما که در داخل کشور زندگی می کنند چند ماهی است که صفحات وب را از عکس‌های بسیار شخصی خود پر کرده اند تا جایی که برخی از عکس های وی فیلتر شده و قابل انتشار نیستند.حتی یکی از این بازیگران که در فیلم کلاه پهلوی نیز ایفای نقش کرده است، در اقدامی عجیب در صفحه فیس بوک خود نیز ضمن انتشار تعدادی از این عکس ها این امر را برای خود یک مسأله شخصی برشمرده بود.به نظر می رسد این شخص به دنبال برخی از بازیگران که پس از کشف حجاب از سوی هالیوود دعوت شدند، قصد دارد با جلوه نمایی و عریان کردن خود در مقابل دوربین ها توجه غرب را برای ورودش به فیلم های بی بند و بار غرب باز کند.پیش از این نیز بازیگران زیادی در راستای ترویج فرهنگ بی حجابی اقدام به کشف حجاب و انتشار عکسهای خود و خانواده خود در فضای مجازی کرده اند.

اکنون که در سال فرهنگ به سر می بریم لازم است مدیران صدا و سیما با عزم جدی و مدیریتی جهاد گونه در راستای مبارزه با این قبح شکنی قدم بردارند و جلوی این قبح شکنی ها را از سوی جامعه هنرمندان بگیرند.هنرمندانی که در چند سال گذشته با پوشش های خاص خود همواره در همه محافل زبان زد بوده اند و گاهاً به عنوان الگوی مد نی به جوانان معرفی شده اند؛ الگوهایی غلط که معلوم نیست خودشان از کجا الگو می گیرند؟آیا قوانینی در کشور ما وجود ندارد که افرادی که به عنوان نماینده ایران و یک بازیگر مطرح به خارج از کشور می روند باید شئونات جامعه را رعایت کرده و نباید عکسهای شخصی خود را در فضای مجازی منتشر کنند؟نکته دیگر اینکه چرا مسئولین صدا وسیمای کشور پس از بازگشت این افراد به کشور برخورد های لازم را با این افراد نمی‌کنند؟

 

 

 

ماجرای کشف حجاب بهاره رهنما و واکنش او

 
پس از پستی که در فضای مجازی درباره بهاره رهنما و اتهام کشف حجاب او منتشر شد، این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به این مسئله واکنش نشان داد.
 

برترین ها: بهاره رهنما از شخصی که در اینستاگرام صفحه‌ای با نام مستعار دارد و به او توهین‌های زیادی کرده شکایت کرد.

 

خبرداغ " سحرقریشی | جنجال حمله تند سحرقریشی به ترانه علیدوستی + فیلم

 

 

 

این بازیگر در پست اینستاگرامی‌اش علاوه بر شرح ماوقع و توضیح روند شکایتش، نسبت به یکی از مجریان شبکه من و تو نیز موضع گیری کرده است.رهنما نوشته است:

 

ماجرای کشف حجاب بهاره رهنما و واکنش او

 

«لطفا به تشویش بیهوده اذهان عمومی دامن نزنید! و تفاوت توهین و افترا را با شوخی و طنز بدانیم! چندی پیش شخصی با نام مستعار”میلان مندی” توهین‌هایی بسیار سنگینی کرد خطاب به من و خانواده‌ام که به پیوست عکس‌ها میبینید که شوخی نیست خصوصا اگر خودتان را جای من بگذارید!

 

در پی شکایت قضایی از این شخص که ادعا میکرد خارج از کشور است و قبلا هم به اشخاص مشهور دیگری توهین‌هایی کرده بود توسط وکیلم اقای مجید نیکویی و تیم حقوقی‌مان موضوع بررسی و با همکاری پلیس فتا مشخصات اصلی این شخص فاش شد، در مرحله دادسرا ایشان که ادعا میکرد هرگز پایش به قانون و عذرخواهی باز نمیشود توسط وکیلشان به سراغ پدر، همسر و وکیلم رفته و با واسطه قرار دادن حال بد مادرشان از ما رضایت گرفتند و تعهد محضری به عدم مزاحمت مجدد دادند، و اصرار داشتند که اسم و فامیل واقعیشان فاش نشود!

امروز خانم مجری شبکه من و تو که اتفاقا همیشه در مورد فعالیت‌های زنان و کودکان از بنده کلی تعریف و تمجید میفرمودند بنده رو منتسب به جریاناتی دانستند و به ناحق سعی در تشویش اذهان عمومی داشته‌اند، جالب است که همین اقای مثلا میلان مندی مرتب خودش را مربوط و در جریان ارتباط با رسانه‌های خارجی معرفی کرده و حتی در پلیس فتا در این مورد توضیحاتی داده، امروز بعد از عذر خواهی در صفحه‌شون و تعهد کتبی محضری ظاهرا دیدن بهترین راه کمک گرفتن از دوستان مرتبط خارج از کشورشونه برای ادامه جنگ بی ثمرشون با سلبریتی‌ها!

قضاوت رو بخودتون میسپرم و چنان همیشه با شما شفاف هستم. پی نوشت: اینکه چرا و چطور من دو سه بار تونستم برای هتاکان اینترنتی حکمی بگیرم که به عذرخواهی بیفتند اصلا عجیب نیست چون من دفتر حقوقی دارم و با توجه به تحصیلاتم در این رشته خود و همکارانم به دقت با این جور اسید پاشی‌های اینترنتی برخورد میکنیم، مردم عادی هم اگر بدانند و پیگیر باشند بهمین راحتی میتوانند شکایت کنند و از چنین برخورد هایی در فضای اینترنت بکاهند و کاش اینطور باشد.

خلاصه اینکه خصوصا برای پرونده هایی از این نوع برای مردم عزیز و نیز مشاهیر و چهره‌ها در خدمتیم خصوصا اگر پای این نوع هتاکی‌های ناموسی در میان باشد! به امید اینکه با این پیگیری‌ها از بار این خشونت مجازی اما واقعی بکاهیم! ....»

 

بیوگرافی بهاره رهنما :

بهاره رهنما (زاده ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. او لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته‌است. همسر او پیمان قاسم خانی نویسنده سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر «پنجره‌ها» و فیلم سینمایی بانو را دارد.

 

تیپ جذاب و متفاوت بهاره رهنما در پاریس + عکس

بهاره رهنما پاریس

تیپ جذاب و متفاوت بهاره رهنما در پاریس + عکس

تصاویری از گریم جالب بهاره رهنما در زنان شکسپیر

تصاویری از گریم جالب بهاره رهنما در زنان شکسپیر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied