شمانیوز
شما نیوز

فیلم جدید کارگردان سرخپوست در راه سینما

فیلم جدید نیما جاویدی کارگردان سرخپوست پروانه ساخت گرفت و به زودی مقابل دوربین میرود.

فیلم جدید کارگردان سرخپوست در راه سینما

نیما جاویدی کارگردان جوانی که ساخت فیلم سرخ پوست را در کارنامه هنری اش دارد با فیلم جدیدی به سینماها می آید.

فیلم جدید کارگردان سرخپوست با عنوان موقت قلعه پروانه ساخت گرفت و به زودی و با پایان مراحل پیش تولید مقابل دوربین خواهد رفت.

 

قلعه فیلم جدید کارگردان سرخپوست

نیما جاویدی در تجربه ای متفاوت از فیلم سرخ پوست، قلعه را مقابل دوربین میبرد و این فیلم فضایی متفاوت با ساخته قبلی اش دارد.

این کارگردان جوان کشورمان با انتشار پستی درباره فیلم جدیدش نوشت:

همیشه می شنیدم که فیلم سوم یک فیلمساز سخت ترین فیلم زندگیشه... به نظرم خیلی حرف درستیه،امیدوارم بتونیم فیلم آبرومندی بسازیم...

فیلم جدید قلعه

نیما جاویدی سال 97 فیلم سرخ پوست را ساخت و پیش از آن هم با فیلم ملبورن در سنیماها حضور داشت و به عنوان نویسنده با مجید مجیدی در سرخ پوست همکاری کرد.

این کارگردان جوان در فیلم سینمایی جدیدش همانند سرخ پوست با مجید مطلبی به عنوان تهیه کننده همکاری میکند و قلعه عنوان موقت این فیلم سینمایی است که در فضایی متفاوت با سرخپوست ساخته میشود.

نیما جاویدی

سرخ پوست یکی از موفق ترین فیلم های نیما جاویدی و سینما بود که برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و جایزه ویژه هیات داوران را برای نیما جاویدی به ارمغان آورد.

نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار

 

پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده دو بازیگر نقش اصلی فیلم سرخ پوست بودند و باید منتظر ماند دید آیا نیما جاویدی در ساخته جدیدش باز هم با این دو بازیگر محبوب همکاری خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied