شمانیوز
شما نیوز

بازیگر معروف سریال هم گناه + عکس

آیتک جاویدنژاد، بازیگر سریال «هم‌گناه» ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌دهد کشف حجاب کرده و به یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان پیوسته است.

بازیگر معروف سریال هم گناه  + عکس
آیتک جاویدنژاد، بازیگر سریال «هم‌گناه» ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌دهد کشف حجاب کرده و به یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان پیوسته است.

 

Untitled

 

آی تک جاویدنژاد برای اولین بار در سریالی به نام سریال هم گناه در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی مصطفی کیایی ایفای نقش کرده که در شبکه خانگی به نمایش درآمد. او در این سریال در نقش الناز دوست روشنک حضور دارد که در این مجموعه در کنار ستاره‌های مشهور بازی کرده است. از ازدواج و همسر این هنرمند اطلاع دقیقی در دست نیست و خبری مبنی بر ازدواجش تاکنون منتشر نشده است.

آیتک جاویدنژاد با پایان یافتن پخش سریال هم‌گناه از شبکه نمایش خانگی ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌دهد کشف حجاب کرده و به یک شبکه ماهواره‌ای پیوسته است.

 

کشف حجاب آیتک جاویدنژاد بازیگر هم گناه

 
خانم جاوید نژاد علاوه بر بازیگری، فعالیت‌های مدلینگ و تبلیغاتی انجام دهد. از دیگر فعالیت‌های وی مدیریت آتلیه است و یک آتلیه دارد. با اتمام سریال هم گناه ویدئویی از این بازیگر پخش شده است که با پیوستن به یک شبکه فارسی زبان کشف حجاب کرده است.
 
کشف حجاب آیتک جاویدنژاد

 

بیوگرافی و خانواده آیتک جاویدنژاد

آیتک جاویدنژاد، متولد ۹ مهر ماه است این دختر پاییزی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس طراحی است که در زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون کار می کند و تاکنون چند فیلم و سریال نیز بازی کرده است. در خانواده چهار نفره به دنیا آمده، پدرش مهداد جاویدنژاد معمار و طراح دکوراسیون است و یک خواهر نیز دارد علاوه بر بازیگری، به زبان انگلیسی نیز مسلط است. خانم جاویدنژاد با فیلم یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیرشهاب رضویان در سال ۱۳۹۴ بطور حرفه ای وارد بازیگری شده است. در ادامه کارهای هنری، در آثاری چون سریال هم گناه، فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان، محصول ایران و ترکیه و … نقش آفرینی کرده است.
 
کشف حجاب آیتک جاویدنژاد

 

​او به شبکه‌ای پیوسته که صدف طاهریان در آن برنامه اجرا می‌کند. صدف طاهران نیز چند سال پیش از ایران خارج شد. 

 
0d392e88-35b5-46a8-a89d-43a9b7643116
 
 

وی بازیگری را با فیلم "یک دزدی عاشقانه" به کارگردانی امیرشهاب رضویان در سال 1394 آغاز کرد.​ به جز این فیلم و سریال "هم‌گناه"، جاویدنژاد در کار شاخص دیگری حضور نداشته است.

رصد امروز ،یکی از بازیگر جوان و نوظهور سریال هم گناه آیتک جاوید است. آیتک جاویدنژاد، متولد ۹ مهر ماه، دختر پاییزی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس طراحی است که در زمینه سینما ، تئاتر و تلویزیون کار می کند و تاکنون چند فیلم و سریال نیز بازی کرده است.

 

آیتک جاویدنژاد

 

خانواده و زندگی شخصی

در خانواده چهار نفره به دنیا آمده، پدرش مهداد جاویدنژاد معمار و طراح دکوراسیون است و یک خواهر نیز دارد علاوه بر بازیگری، به زبان انگلیسی نیز مسلط است.

خانم جاویدنژاد از بازیگران جوان و نو ظهور سینما و تئاتر است که را با فیلم یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیرشهاب رضویان در سال ۱۳۹۴ بطور حرفه ای وارد بازیگری شده است.

در ادامه کارهای هنری، در آثاری چون سریال هم گناه ، فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان، محصول ایران و ترکیه و … نقش آفرینی کرده است.

 

6WEDtJglMGbr

 

 

بازیگر نقش الناز در سریال هم گناه

خانم آی تک برای اولین بار در سریالی به نام سریال هم گناه در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی مصطفی کیایی ایفای نقش کرده که در شبکه خانگی به نمایش درآمد. او در این سریال در نقش الناز دوست روشنک حضور دارد که در این مجموعه در کنار ستاره های مشهور بازی کرده است.

گفتنی است مجموعه هم گناه هر دوشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. وی در نقش الناز دوست نیکی با بازی روشنک گرامی هنرنمایی می کند.

 

آیتک جاویدنژاد

 

از زندگی شخصی و وضعیت ازدواج و همسر این هنرمند اطلاع دقیقی در دست نیست و خبری مبنی بر ازدواجش تاکنون منتشر نشده است

خانم جاوید نژاد علاوه بر بازیگری، در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و استایل و با توجه به تناسب اندام و چهره خاص ایشان باعث شده تا فعالیت های مدلینگ و تبلیغاتی انجام دهد. از دیگر فعالیت های مدیریت آتلیه است و یک آتلیه دارد.

با اتمام سریال هم گناه ویدئویی از این بازیگر پخش شده است که با پیوستن به یک شبکه فارسی زبان کشف حجاب کرده است.

 

33eaba85-c343-4b8a-9b5e-51934b9cf457

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied