شمانیوز
شما نیوز

بازیگران زن ایرانی که مهاجرت کردند + تصاویر

طی سالهای اخیر خبر کشف حجاب و مهاجرت بازیگران زن ایرانی توسط رسانه ها منتشر شد امروز در شمانیوز برای شما مطالبی در این باره گردآوری کرده ایم... با ما در شمانیوز همراه باشید..

بازیگران زن ایرانی که مهاجرت کردند + تصاویر

طی سالهای اخیر خبر کشف حجاب و مهاجرت بازیگران زن ایرانی توسط رسانه ها منتشر شد امروز در شمانیوز برای شما مطالبی در این باره گردآوری کرده ایم... با ما در شمانیوز همراه باشید..

اولین بازیگر زن ایرانی که استارت کار را زد گلشیفته فراهانی بود که فصد بازی در فیلم های هالیوودی و دیده شدن را داشت و به فرش قرمز آمریکا رفت و در این مراسم یک لباس که خارج از پوشش و فرهنگ ایران بود به تن داشت.

 

 

 

این بازیگران کشف حجاب و مهاجرت کردند

 

 

گلشیفته فراهانی:

داستان مهاجرت گلشیفته فراهانی از مرداد سال ۱۳۸۷‌‎ ‎آغاز شد این درحالی بود که او به تازگی در فیلم درخشان میم مثل مادر ایفای نقش کرده بود و بسیاری از مردم او را به واسطه حضور در این اثر به کارگردانی زنده یاد رسول ملاقلی پور می‌شناختند.

اما این بازیگر بعد از اکران خصوصی فیلم، در مصاحبه‌ای با روزنامه آمریکایی دیلی نیوز اعلام کرد که دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد.

 

گلشیفته فراهانی

 

 

چکامه چمن ماه:

در سال ۹۴، چکامه چمن ماه که بیشتر نقش‌های فرعی در چند فیلم سینمایی را برعهده داشت، با انتشار عکس بدون حجاب و نامتعارف در شبکه‌های مجازی روشن کرد صحبت‌هایی که درباره خروج او از ایران شنیده می‌شد، چندان دور از واقعیت نیست تا اینکه به فاصله کوتاهی عکس‌هایی از حضور او مقابل دوبین در ترکیه منتشر شد و سپس تیزر‌های فیلم تلویزیونی «آبی عشق» انتشار پیدا کرد.

 

چکامه جمن ماه

 

 

صدف طاهریان:

صدف طاهریان هم جزو نخستین گروه بازیگران مهاجر ایرانی به جم پیوست. او تقریبا همزمان با اسکویی از ایران خارج شد و پس از خروج از ایران در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برخی موسسات و شرکت‌های سینمایی و حتی برخی کارگردانان و تهیه کنندگان برای بازی دادن او در فیلم‌های خود از وی درخواست‌های شرم آور می‌کردند.

 

صدف طاهریان

 

 

ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا بازیگری که به ترکیه مهاجرت کرده است ، در لایو اینستاگرامش با نشان دادن موهایش گفت : موهایی که می بینید زیر 2 سانت است و طبق قوانین جمهوری اسلامی این مو به لحاظ اسلامی دچار اتفاقاتی نمی شه...!

 

ریحانه پارسا

 

 

آیتک جاوید:

آیتک جاویدنژاد در اواخر مرداد 1399 با پایان یافتن پخش سریال هم گناه از شبکه نمایش خانگی ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می داد کشف حجاب کرده و به شبکه ماهواره ای دی دی تیوی پیوسته است.

 

 

ایتک جاوید

 

الهه فرشچی:

در مرداد سال 99 الهه فرشچی بازیگر نقش بیتا در سریال همه چیز آنجاست که مدتی است در کشور دبی زندگی می کند و عکس هایی بدون حجاب از مدل شدنش را در فضای مجازی منتشر کرد.

 

الهه فرشچی

 

 

ساناز طاری

ساناز طاری در تاریخ 12 مرداد 1399 با انتشار پستی در اینستاگرام از مهاجرتش به خارج از کشور خبر داد.

 

ساناز طاری

 

 

روناک یونسی:

روناک یونسی متولد 9 دی سال 1359 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران میباشد.همسر روناک یونسی مربی بدنسازی و ساکن کانادا می باشد.

 

 

روناک یونسی

 

 

باریگرانی که به شبکه جم پیوستند:

 

بازیگران مهاجرت کرده - شمانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمود غلامحسین

    سلام به حساب ما نیومده چرا