شمانیوز
شما نیوز

تاریخ انتشار بازی The Adventure Pals مشخص شد

استودیو «آرمور گیمز» امروز اعلام کرد، بازی The Adventure Pals برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در بهار سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

تاریخ انتشار بازی The Adventure Pals مشخص شد
به گزارش شما نیوز ، استودیو «آرمور گیمز» امروز اعلام کرد، بازی The Adventure Pals برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در بهار سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

توسعه‌دهنده هم‌چنین عنوان کرد در طول مراسم PSX ۲۰۱۷ که از تاریخ جمعه، ۱۷ آذر شروع شده و تا یکشنبه، ۱۹ آذر برگزار می‌شود نیز از بازی The Adventure Pals نمایشی خواهند داشت. برای کسانی که راجب این بازی اطلاعات زیادی ندارند باید گفت، The Adventure Pals یک عنوان ساید اسکرول و کو-آپ با عناصر سکوبازی است که روی اکتشاف هم تمرکز دارد. بازی از همکاری مشارکتی به‌صورت محلی بهره می‌برد و در ساختار گیم‌پلی از عناصر نقش‌آفرینی هم بهره گرفته شده تا بازیکنان را بیشتر با خود درگیر کند. در مجموع، بازی The Adventure Pals دارای ۱۰۵ سطح مختلف است که بازیکنان باید از آن‌ها عبور کنند. پلتفرم‌های مقصد هم پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ است. این عنوان در بهار سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های مذکور منتشر می‌شود.

منبع: دنیای بازی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied