شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از پوستر همراه اول در جشنواره فیلم فجر + عکس

پوستر و شعار اپراتور اول تلفن‌همراه کشور که «حامی هنر ایران زمین» است، در حاشیه نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، رونمایی شد.

رونمایی از پوستر همراه اول در جشنواره فیلم فجر + عکس
ایسنا نوشت: در این مراسم شاهین آرپناهی، مدیرکل ارتباطات همراه اول، با بیان اینکه بنای همراه اول حمایت از آثار فاخر هنری و فرهنگی و ورود حامیانه به فعالیت‌های برجسته این حوزه است، گفت: خیلی خوشحالم که امروز در کنار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هستیم که در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حتماً جشنواره خاصی خواهد بود.
رونمایی از پوستر و شعار همراه اول در جشنواره فیلم فجر + عکس
وی افزود: این اولین ورود همراه اول به حوزه‌های محتوایی، هنری و فرهنگی نبوده و قطعاً آخری هم نخواهد بود و بنای ما در حوزه حمایت‌گری و مسئولیت اجتماعی این است که بیش از گذشته به این مقوله بپردازیم. در ادامه مراسم، ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر جشنواره سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه افتتاحیه جشنواره ۹ بهمن‌ماه و اختتامیه ۲۲ بهمن‌ماه خواهد بود، گفت: قرار است ۱۳ بهمن‌ماه مهمانی بزرگی با حضور تمامی کسانی که در ۳۷ سال اخیر سیمرغ برده‌اند، برگزار شود. وی افزود: در این دوره جهت رفاه حال بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه، همراه اول پردیس ملت را به‌صورت ویژه تحت پوشش ارتباطی خود قرار داده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied