شمانیوز
شما نیوز

ساعت پخش و بازپخش سری جدید عصرجدید

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی روز‌های شنبه و یکشنبه پس از اخبار شبانگاهی، حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

ساعت پخش و بازپخش سری جدید عصرجدید

به گزارش خبرنگار شمانیوز : ضبط مرحله دوم «عصرجدید» شروع شده است و ۶۰ اجرای برتر که با رای مستقیم هیات داوران، آرای مردمی، اعتبارنامه طلایی هیات ژوری و انتخاب گروه برنامه‌ساز، برگزیده شده‌اند در این مرحله حضور دارند.

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی روز‌های شنبه و یکشنبه پس از اخبار شبانگاهی، حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. همچنین ساعت بازپخش مسابقه عصر جدید روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت 17 پخش می شود.

ساعت پخش و بازپخش سری جدید عصرجدید

«عصرجدید» در فصل دوم تغییراتی دارد و به طور مثال در آغاز هر اجرا، هر چهار ضربدر داوران، قرمزرنگ است و شرکت‌کننده‌ها باید با اجرای قوی‌تر خود نسبت به فصل مقدماتی، داوران را متقاعد کنند که ضربدرشان را سفید کنند. در هر برنامه هم از میان اجرا‌های راه‌یافته به فینال همان شب، هیات ژوری تنها دو اجرا را برمی‌گزینند تا راهی مرحله آرای مردمی شود. این تغییر به این معنی است که قضاوت نهایی دور دوم، فقط و فقط به عهده مردم است و آن‌ها هستند که از هر برنامه، با رای خود، تنها یک اجرا را برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی برمی‌گزینند. بعد از پخش هر قسمت، مردم ۲۴ ساعت فرصت دارند تا از طریق اپلیکیشن یا با شماره‌گیری کد هر اجرا، رای خود را ثبت کنند و در نهایت، ۱۵ اجرا از میان ۶۰ اجرا، راهی نیمه‌نهایی خواهند شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied