شمانیوز
شما نیوز

دستمزد احسان علیخانی در عصر جدید + جزئیات

احسان علیخانی که با برنامه پر مخاطب عصر جدید این روز ها خبر ساز شده است از دستمزد خود در تلوزیون پرده برداشت .

دستمزد احسان علیخانی در عصر جدید + جزئیات
 به گزارش شمانیوز به نقل از عصر ایران : احسان علیخانی پرده از مبلغ دقیق دستمزد خود برداشت.
 
احسان علیخانی در پاسخ به مهمانان خود که چند جانباز جنگ تحمیلی بودند اعلام کرد که به دلیل موج سنگینی که در شبکه های اجتماعی در خصوص این برنامه و احسان علیخانی راه افتاده قصد پاسخ و توضیح در این خصوص را نداشته اما به دلیل خواست میهمانان برنامه توضیحاتی ارائه کرد.
 
 
 
مجری ماه عسل اعلام کرد که دستمزد وی برای کل ماه رمضان و برنامه ماه عسل مبلغ ٤٥ میلیون تومان است که این مبلغ برای یک سال تلاشش برای آماده سازی و تهیه سوژه و بررسی و فیلمبرداری برای ماراتن یک ماهه رمضان است و اعضای تهیه برنامه در طول یکسال درگیر پیش تولید و ساخت این مجموعه هستند.
 
وی گفت که حتی هزینه لباس و کت شلوارهای برنامه نیز از هزینه شخصی است.
 
 
احسان علیخانی با انتقار تلویحی از موج گسترده شایعات و موج سواری برخی در خصوص دستمزد و درآمد حامیان مالی برنامه گفت: درآمد ناشی از حامیان مالی برنامه و آگهی ها مستقیم به خزانه دولت و حساب صدا و سیما واریز می شود و ماه عسل هیچ عایدی از این محل ندارد.
 

ehsanalikhani-biography05

 
گفتنی است، پیش تر شایعاتی در شبکه های اجتماعی حاکی از دریافتی یک میلیارد و دویست میلیون تومانی علیخانی حکایت داشت! که البته میهمان برنامه نیز به آن اشاره کرد.

چند روز پیش احسان علیخانی در برنامه ماه عسل در پاسخ به سوال غیرمنتظره میهمان برنامه مبنی بر دستمزد میلیاردی‌‌اش می‌گوید دستمزد وی از برنامه ماه عسل تنها ۴۵ میلیون تومان در سال است.این در حالی است که فردی طی تماس با روزنامه آفتاب یزد ادعا می‌کند اظهارات علیخانی ساختگی و مطابق با سناریو از پیش تعیین شده بوده است!

برنامه ماه عسل که روزی روزگاری در یافتن سوژه‌های حزن‌انگیز دستی بر آتش داشت حالا این روزها خودش به سوژه بسیاری از رسانه‌ها و روزنامه‌ها تبدیل شده است تا جایی که «ماه عسل» حاشیه‌سازترین برنامه ماه رمضان نام گرفت. برنامه‌ای که هر چند روز یکبار با حاشیه‌های جدیدی همراه بوده و هست.اولین حاشیه پرحاشیه برنامه ماه عسل را اولین سوژه این برنامه در ماه رمضان ۹۴ رقم زد؛ روزی که پسر جوان ۲۷-۲۶ ساله چشم در چشم دوربین برنامه (با مخاطب میلیونی) دوخت و از خودکشی برای اثبات عشق به همسرش سخن گفت درحالی که اعتراف کرد از کرده خود پشیمان نیست! و این شد سرآغاز هجوم انتقادات به برنامه‌ای که نامش را “پمپاژ غم” نهاده‌اند. در ادامه توهین مجری برنامه به دختران جامعه حتی واکنش خود صدا و سیما را به دنبال داشت.

 

بیشتر بخوانید : جزئیات ازدواج پنهان سحر دولتشاهی با همایون شجریان + بیوگرافی و عکس

 

«خانم، شوهر نیست به خدا» جمله جنجالی احسان علیخانی خطاب به خانمی بود که پشت تلفن جواب رد به خواستگار مدعو و نشسته در استودیو داد و موجب شد مشاور امور زنان در سازمان صدا و سیما از تذکر به احسان علیخانی به دنبال بیان این مطلب خبر دهد. همین دو موضوع کافی بود تا منتقدان دست روی دستمزد احسان علیخانی (تهیه کننده و مجری) و اسپانسرهای این برنامه بگذارند؛ آن هم دستمزدی میلیاردی و اسپانسری غیرقانونی. در ادامه حواشی کمرنگ دیگری از جمله حذف شدن نام مهرداد میناوند از لیست میهمانان برنامه ماه عسل آن هم دو ساعت پیش از آغاز برنامه (با وجود ممنوع‌التصویر نبودن وی)، تقلید دکور برنامه از دکور کنسرت خواننده زن و… همچنان ماه عسل را در صدر اخبار رسانه‌ها و روزنامه‌ها و نقل محفل منتقدان نگه داشته بود.

انتقادات ریز و درشت به این برنامه حزن‌انگیز در ماه میهمانی خدا در حالی ادامه داشت که دست‌اندرکاران ماه عسل پاسخی به انتقادات و شبهات نمی‌دادند. تا اینکه پرحاشیه‌ترین سوژه این برنامه داد و فریاد هم منتقدان این برنامه و هم منتقدان صدا و سیما را درآورد. هفته گذشته ماه عسل میزبان میهمانانی بود که به واسطه شغلشان به برنامه دعوت شده بودند؛ مشاغلی خاص، استثنایی و سخت. مشکل از آنجایی آغاز شد که در میان میهمانان برنامه خانمی حضور داشت که بعدها کاشف به عمل آمد وی مدلینگ عروس است؛ مدلی که در بیشتر صفحات مجازی و سایت‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام عکس‌های وی موجود است.

Ehsan-alikhani-biographi-4

بعد از این ماجرا هجمه‌ها به احسان علیخانی و برنامه‌اش آنقدر بالا گرفت که در نهایت ماه عسل توبیخ شد؛ توبیخی که به اعتقاد بسیاری بودار و تنها برای بستن دهان منتقدان بود! در ادامه علیخانی نیز در واکنش به توبیخ پاسخ داد: “تا به حال در این برنامه تلویزیونی حدود ۱۵۰ میهمان داشته ایم و در این میان اشتباه هم پیش می‌آید.” پس از این جریان چند روزی ماه عسل با حواشی کمتری به کار خود ادامه داد تا اینکه در برنامه جمعه‌شب این برنامه میزبان چند جانباز دوران دفاع مقدس بود.

 

بیشتر بخوانید : مراسم ازدواج پریناز ایزد یار + بیوگرافی و عکس دخترش

 

در بخشی از برنامه علیخانی از یکی از رزمندگان جانباز درباره درآمد او می‌پرسد. در این لحظه که به اعتقاد بسیاری ساختگی بودن آن توی ذوق می‌زد میهمان برنامه خطاب به علیخانی می‌گوید: اما بگذارید من از شما رقم دستمزدتان را بپرسم که این روزها در فضای مجازی درباره آن زیاد صحبت می‌شود.” علیخانی نیز در پاسخ می‌گوید:” شما چه رقمی را شنیده اید؟” و میهمان برنامه عنوان می‌کند که رقم یک میلیارد و دویست میلیون تومان را به عنوان رقم دستمزد علیخانی شنیده است و تاکید کرد که علیخانی نان خود را در غمهای مردم می‌زند.علیخانی نیز در پاسخ می‌گوید که دستمزدش بابت برنامه ماه عسل ۴۵ میلیون تومان است و جالب آنکه از فرصت استفاده می‌کند و با اجازه از میهمان برنامه به چند شایعه درباره این برنامه تلویزیونی پاسخ می‌دهد؛ پاسخ‌هایی که چیده شدن آنها کنار هم و با آن ادبیات وبغض، فی‌البداهه بودن سخنان علیخانی را به ذهن متبادر نمی‌کند.

pic-41437-1551819580

شاید خواندن برخی اظهارات وی خالی از لطف نباشد و تشکیک در بدون برنامه‌ریزی بودن این سناریو را به دنبال داشته باشد. “سازمان صداوسیما به شدت مشکل مالی دارد و در عین حال کارشناسان دقیق و متبحری دارد که بابت هزینه‌های ما به شدت دقیق هستند. آگهی‌های بازرگانی و اسپانسر برنامه هم پولشان به من هیچ ربطی ندارد و مستقیم وارد خزانه دولت می‌شود. ما هم گاهی دوست داشته ایم که اسپانسر نداشته باشیم ولی مشکلات مالی به ما اجازه نداده است. آن وقت چه جوری منِ احسان علیخانی از دکتر محمد سرافراز، حاج آقای پورمحمدی و از آقای میرحسینی در این اوضاع و احوال یک میلیارد و دویست بگیرم که من می‌خواهم بروم برای مردم اجرا کنم؟ کت و شلوار قشنگ هم بپوشم و یکسری باور می‌کنند این حرفها را و در فضای مجازی یک لشکر زخمی می‌نشینند برای اینکه با تمام قوا هویت تو را به لجن بکشند…. به نظر من این بداخلاقی در حال زیاد شدن است. بعد هم من یک سوال دارم راجع به غمی که شما گفتید. یک روزهایی ما در برنامه مان می‌گوییم و می‌خندیم و خیلی از این دوستان که انتقاد می‌کنند، می‌گویند ببین.. دارند دروغ می‌گویند و حقیقت را کتمان می‌کنند. درد مردم کو؟

 

بیشتر بخوانید : جزئیات ازدواج پنهان سحر دولتشاهی با همایون شجریان + بیوگرافی و عکس

 

 

مشکلاتی که وجود دارد کو؟ بعد می‌رویم از درد و آسیب در کشورمان می‌گوییم، می‌گویند ببین… غمگینی… تلخی… آقا ما چکار کنیم؟ اگر در ماه مبارک رمضان و زمان افطار برنامه داریم، برنامه متعلق به مردم است و تمام سال می‌دویم برای اینکه این سوژه ها را پیدا کنیم….من در زمانی برنامه گرفته‌ام که هرگز هم دنبالش نبوده ام و شما یک مدیر نمی‌توانید پیدا کنید که بگوید احسان علیخانی پشت در اتاق من نشسته بود و التماس کار می‌کرد. این را صریح می‌گویم. اما من در ساعتی برنامه اجرا می‌کنم که اگر قرار بود سبک و سنگین کنند می‌شد یک مرجع عالیقدر و یک مجتهد بگذارند که برای مردم حرف بزند. من می‌فهمم که چه تایم ارزشمندی دستمان است. اما اشتباه هم می‌کنیم….وی عنوان داشت: امروز سالروز اقدام وحشتناک ناو وینسنس به هواپیمای ماست که زدند، با جان این همه آدم بازی کردند، بعد هم پایش ایستادند و مدال هم به کاپیتان ناوشان دادند.

277593

اما ما از این حرف ها نداریم. همین تذکری هم که گرفتیم درست بوده. بچه‌های ما سهوا یک اشتباهی کردند. این حرف درست است. ما آمدیم آن تضاد و تبعیض را در کار نشان بدهیم و نمی‌دانستیم که میهمانمان یک کار دیگری هم در گذشته کرده‌اند و ما مجبور و موظف بودیم که آن کار را بکنیم. من معذرت می‌خواهم از همه کسانی که خاطرشان را آزرده کردم. از همه بزرگترهای کشورم عذرخواهی می‌کنم و از همه مدیرانی که همیشه برای ماه عسل وقت گذاشته‌اند و می‌دانند که مخاطب میلیونی دارد….من مجری مردم هستم و تا لحظه‌ای که مردم من را تماشا کنند و تحملم کنند هستم و اگر احساس کنم خاطرشان مکدر می‌شود امکان ندارد بمانم حتی اگر آن پولی که شما گفتید را به من بدهند. من می‌توانم برنامه بسازم که یک نفر جلویم بنشیند و بعد هم شروع کنیم به پند دادن و بعد هم به خانه هایمان برویم. اما این روزها ما خانه هم نمی‌رویم.

۳۵ شب است که خانواده ام را ندیده ام و آن قدر روی مبل دفترمان خوابیده ایم که گردنمان و کمرمان حالت مبل‌های دفتر را گرفته است. اما نگرانیم که میهمان‌های فردا چه می‌شوند. یکی باید به فرودگاه برود، دیگری به ترمینال… بچه ها این می‌رسد، آن می‌رسد؟ یک گروه قبلا باید به شهرهای مختلف برود تا این مستندها را بگیرد. برای اینکه این صندلی متعلق به مردم است….” این تنها بخشی از اظهارات علیخانی در آن برنامه است؛ اظهاراتی که ادعا می‌شود بدون برنامه‌ریزی قبلی عنوان شده است. اما نکته جالب ماجرا زمانی است که شخصی طی تماس با دفتر روزنامه مطالبی را بیان می‌کند که جاب توجه است (جملات عینا اظهارات فردی است که با دفتر روزنامه تماس گرفت): “شب گذشته در برنامه ماه عسل میهمان برنامه به طور غیر منتظرانه‌ای از مجری برنامه آقای علیخانی سوالی پرسید که شما که چندساله از هرکس می‌پرسی چقد می‌گیری یک‌بار بذار ما ازتون بپرسیم چقد می‌گیرید و نظرتون راجع به این شایعات و یک میلیارد و دویست چیه؟

 

بیشتر بخوانید : مراسم ازدواج پریناز ایزد یار + بیوگرافی و عکس دخترش

 

آقای علیخانی که به ظاهر خیلی تعجب کردند و شک شدند و گفتند نمی‌خواستیم این بحث ها پیش بیاد اما باشه میگم،حقیقتا ۴۵ میلیون بابت تمام زحمات یک سالم می‌گیرم و حتی کت و لباس برنامه رو هم خودم میخرم و بابت اشتباهی که در این چند روز برنامه پیش اومده از همه عذر می‌خوام و اگه مردم منو نخوان من میرم…. آیا حقیقت این‌طوره؟” این فرد که نخواست نامش ذکر شود ادامه می‌دهد:” امروز (شنبه) به طور اتفاقی میهمان برنامه ماه عسل رو دیدم و ازش پرسیدم واقعا آقای علیخانی منتظر این سوال نبود یا همه چیز ساختگی و دروغی بود که ایشون در جواب گفت بله کاملا از قبل تعیین شده بود و حتی بعد از برنامه آقای علیخانی گفتن که ۴۵ میلیون تومن پول لباسم هم نمیشه…

10531488088529843734

و در آخر صحبتم که می‌خواستم چیزی رو بدون هماهنگی بگم آقای علیخانی نگذاشت حتی حرفم تموم شه….” بعد از تحریر: این گزارش ابدا قصد زیرسوال بردن یا تخریب شخصی را ندارد و هدف شرح ماوقع بوده و قضاوت را برعهده خود مخاطبان می‌گذاریم. شایسته است مسئولان این برنامه در صورت کذب بودن ادعای این فرد پاسخ خود را به دفتر روزنامه ارسال کنند

 

بیشتر بخوانید : جزئیات ازدواج پنهان سحر دولتشاهی با همایون شجریان + بیوگرافی و عکس

 

 

ماجرای جایزه میلیونی عصر جدید از زبان مدیر شبکه فاش شد 

وقتی اوایل پاییز مدیر جوان شبکه سه روبه‌روی رضا رشیدپور نشست و از یک برنامه استعدادیابی با اجرای احسان ‌علی‌خانی سخن گفت، تصور می‌شد این وعده نیز در میان خیل وعده‌های بی‌فرجام مدیران این مرزوبوم گم خواهد شد یا در ‌بهترین حالت ممکن برنامه‌ای خواهد شد در حوزه اجرا که علی‌خانی در آن تخصص دارد. اما حالا حدود سه ماه پس از آن روز ‌می‌شنویم برنامه علی‌خانی که به‌نوعی استعدادیابی در همه زمینه‌ها و برای همه سنین است، مدام چاق‌ و چاق‌تر می‌شود. برنامه‌ای ‌که از نخستین تیزر منتشرشده‌اش مشخص است استانداردی بالاتر از دیگر برنامه‌های مشابه ایرانی را هدف قرار داده. یک «ایرانین گات تلنت» به‌روایت احسان علی‌خانی که کارنامه‌اش علاقه بی‌اندازه او به هرچه ‌باشکوه‌تر برگزارکردن برنامه‌های حتی معمولی را گواهی می‌دهد و از این روست که می‌توان حدس زد این برنامه که ظاهرا ‌عصر جدید نام دارد، حداقل از نظر دکور و رنگ‌ولعاب ظاهری تفاوت‌های زیادی با خیل دیگر برنامه‌های استعدادیابی خواهد ‌داشت که این روزها در راهند.

سیل می‌آید

برنامه‌ استعدادیابی احسان علی‌خانی البته تنها برنامه از این جنس نیست که در راه است. ظاهرا امسال زمستان قرار است تلویزیون ‌به‌سیاق جمله ماندنی «هر ایرانی یک پیکان» شعار «هر ایرانی یک برنامه استعدادیابی» را سرمشق حرکت قرار دهد؛ تا در ‌نهایت از درون هر ایرانی استعدادکی بیرون کشیده شود و نه‌تنها آنتن پر شود، بلکه تنور تلویزیون این‌بار هم از این طریق داغ بماند. ‌به این دلیل هم هست که درحال حاضر، هم‌زمان، چندین و چند برنامه استعدادیابی چهارنعل به‌سوی آنتن می‌تازند.

1625682571-talab-org

شبکه سه در شرایطی این روزها خود را آماده آغاز پخش عصر جدید احسان علی‌خانی می‌کند که همزمان دیگر شبکه‌های ‌تلویزیون نیز تدارکی از این جنس برای باقی روزهای‌سال دیده‌اند. مثلا شبکه دو که چند وقتی ا‌ست تیزرهایی متوالی از برنامه‌ای ‌در زمینه استعدادیابی فوتبال پخش می‌کند. برنامه‌ای به‌نام فوتبالی‌ها محصول گروه کودک و نوجوان این شبکه که قرار است در ‌ایام دهه فجر روانه آنتن شود و به کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان اختصاص دارد‎.‎‌ این البته تنها برنامه استعدادیابی فوتبالی ‌تلویزیون نیست و شبکه سه نیز برنامه ستاره‌ساز را در دستور کار دارد. برنامه‌ای که بی‌تردید تیزرهایش را با حضور خداداد ‌عزیزی، مجتبی جباری، فیروز کریمی و البته امیرعلی دانایی دیده‌اید.

برنامه‌ای به‌نام هنرپیشه دیگر برنامه استعدادیابی تلویزیون است. برنامه‌ای از شبکه نسیم که محمدمهدی عسگرپور  و بیژن ‌میرباقری تهیه‌کننده و کارگردان آن هستند و این روزها در تلاش است رشد و پرورش استعدادهایی را تحت عنوان سوپراستارهای ‌آینده به تصویر بکشد. جالب این‌که در زمینه استعدادیابی سینمایی نیز مثل زمینه فوتبال با دو برنامه همزمان مواجهیم. دومی ‌برنامه‌ای است به‌نام فیلمساز که در آن بهروز افخمی قرار است تا ماه رمضان ۹۸ چند استعداد جدید سینمایی رو کند!‌

 

بیشتر بخوانید مراسم ازدواج پریناز ایزد یار + بیوگرافی و عکس دخترش

 

عصر جدید

اما بی‌تردید مهمترین برنامه در این بین عصر جدید احسان علی‌خانی است. برنامه‌ای که موفقیت ابتدایی‌اش را مرهون سابقه ‌علی‌خانی در تولید برنامه‌های خوش‌آب‌ورنگ است.‌ عصر جدید که از تیزرهایش روشن است استانداردی فراتر از دیگر برنامه‌های استعدادیابی وطنی را دنبال می‌کند، گفته می‌شود ‌‌«آمریکن گات تلنت» را سرمشق قرار داده. یعنی برخلاف برنامه‌هایی که به‌طور ویژه به سینما، فوتبال یا موسیقی می‌پردازند، ‌عصر جدید قرار است استعدادیابی در همه زمینه‌ها و برای همه سنین و اقشار باشد. اتفاقی که البته با اجرای خود علی‌خانی قطعا ‌جذاب‌تر هم می‌شود.‌

تاکنون درباره آیتم‌های این مسابقه چیزی منتشر نشده و تنها چیزی که درباره عصر جدید می‌دانیم این است که این برنامه قرار ‌است در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی هنری و سرگرمی شرکت‌کنندگان را به چالش بکشد. شرکت‌کنندگان برای انتخاب در این ‌مسابقه باید ویدیوهایی پنج دقیقه‌ای از خود و توانایی‌هاشان را به این برنامه ارسال کنند. در تیزر منتشرشده نمونه‌هایی از این ‌توانایی‌ها را می‌بینیم. چیزهایی مثل روپایی‌زدن، تیراندازی، نوازندگی با شیشه و لیوان و... و به‌اصطلاح خودمانی انواع ‌ژانگولربازی‌هایی که (بی‌ارتباط با معنا و کاربرد اصلی ژانگولر) بیشتر بر سرگرمی استوار است.

1089090853-parsnaz-com

میلیاردر شو!‌

مهمتر از همه اما جایزه رویایی این برنامه است. جایزه‌ای که گفته می‌شود بالغ بر پانصد‌میلیون تومان خواهد بود. رقمی استثنایی ‌در تلویزیون ایران که می‌تواند جایزه دویست‌میلیون تومانی برنامه برنده باش را از سکه بیندازد. ‌

ستاره‌ها

داوران عصر جدید نیز در زمینه کاری خود چهره‌های نام‌آشنایی هستند. طبق شنیده‌ها تاکنون حضور امین حیایی، رویا نونهالی، ‌آریا عظیمی‌نژاد و سید بشیر حسینی در عصر جدید قطعی شده که این خود جذابیتی مضاعف به برنامه می‌دهد.

گفتنی ا‌ست؛ احسان علی‌خانی و تیمش که این روزها عصر جدید را در ورزشگاه آرارات ضبط می‌کنند، در تلاش هستند نخستین قسمت ‌این مسابقه را اوایل بهمن‌ماه، پیش از آغاز ویژه برنامه‌های دهه فجر روی آنتن بفرستند. اتفاقی که اگر هم محقق نشود، بی‌شک ‌یکی دو هفته آن‌سوتر رخ خواهد داد. بله، عصر جدید نهایت تا دوازده بهمن روی آنتن خواهد رفت. این را شنیده‌های خبرنگار «‌شهروند» از استودیوی ضبط برنامه عصر جدید گواهی می‌دهد.

بیوگرافی احسان علیخانی و همسرش 

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران، مجری است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد، با دستیاری کارگردان شروع کرد و حالا یکی از مجریان صاحب سبک و مشهور می باشد

عکس های احسان علیخانی + زندگی شخصی

خانواده

در آلوده ترین شهر دنیا یعنی تهران بدنیا آمدم، دو خواهر و یک برادر دارم که همگی ازدواج کردند و من از همه کوچک تر هستم و مادرم پرستار بازنشسته می باشد

هنر الویت دوم

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم

 

 

بیشتر بخوانید : جزئیات ازدواج پنهان سحر دولتشاهی با همایون شجریان + بیوگرافی و عکس

 

 

در سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم

باشگاه مهرورزان تا تیزر سازی

دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهر ورزان جوان گذراند سپس بعنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شد

بیوگرافی احسان علیخانی

تجربه بازیگری

بعنوان اولین و آخرین تجربه بعنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول بکارگردانی جمال شورجه در سال 1380 هم بازی کرد و هم دستیار کارگردان بود

ورود به تلویزیون + اجرا

در سال 1383 وقتی 22 ساله بود بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان به تلویزیون رفت و با اجرای برنامه پسرای ایرونی رسما کارش را در عرصه اجرا شروع کرد

از جزر و مد تا ماه عسل

مدتی در شبکه 3 صبح آمد را در سال 83 را اجرا کرد و در سال 84 و 85 با برنامه جزر و مد بسیار درخشید و چهره اش شناخته شد و با برنامه ماه عسل سال 86 به شهرت رسید

عکس های احسان علیخانی مجری تلویزیون

عکس لو رفته مجری ماه عسل و برنامه عصر جدید

رفت و برگشت در ماه عسل

ماه عسل اولین بار با ایده علیخانی در سال 86 از تلویزیون پخش شد

بخاطر مشکلات سلیقه ای اجرای این برنامه در سال 87 به محسن افشانی سپرده شد اما با عدم موفقیت او بعد از چند برنامه دوباره علیخانی در قامت تهیه کننده و مجری به برنامه بازگشت

در سال 89 نیز بخاطر مشکلات بین مدیران شبکه و علیخانی اجرای این برنامه به مرحوم حسن جوهرچیسپرده شد اما دوباره سال 90 علیخانی به برنامه بازگشت

در سال 91 عم دوباره علی ضیا مجری برنامه بود که بعلت عدم توفیق او نیز دوباره ماه عسل به علیخانی بازگردانده شده و دیگر او مجری ثابت این برنامه در ایام رمضان می باشد

فوتبالیست حرفه ای

در دوران دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی بعلت شکستگی پا دیگر در قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت

او حالا یک پرسپولیسی دو آتیشه می باشد

احسان علیخانی و همسرش + بیوگرافی

احسان علیخانی و همسرش

انتشار عکس های متعددی از علیخانی در کنار هنرمندان و طرفدارانش شائبه ازدواج او را منتشر کرده که صحت ندارد و آقای مجری 36 ساله هنوز مجرد می باشد

طلاق و پدر و مادرش

علیخانی در برنامه روز دوم رمضان 96 در مقابل اصرار مهمانش در مورد اینکه وی را درک نمی کند اعلام کرد که علارغم اینکه دوست ندارد از زندگی شخصی اش بگوید اما بچه طلاق است

شایعه فرزند شهید بودن وی کذب می باشد !

 

استعفای برادرش از استقلال

در سال 95 رضا حسنی خو حراست سابق وزارت ورزش بعنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد، اما انتشار خبر اینکه وی برادر احسان علیخانی است تا حدی جنجالی گشت که مجبور به استعفا شد

هنوز هم مشخص نشد علت اینکه نام خانوادگی هر دو برادر چرا فرق می کند، بنظر می رسد او برادر ناتنی احسان می باشد

عکس های احسان علیخانی و مادرش

مجری معروف ماه عسل و مادرش

استاد تقلبم

به جرات می‌ توانم بگویم که زمان تحصیل استاد تقلب رساندن بودم، یعنی شیوه‌ هایی برای رساندن تقلب بلدم که فقط شگرد خودم است و هیچکس نمی‌ تواند مچم را بگیرد

 

دو جمله مورد علاقم

دو جمله از ویکتور هوگو هست که خیلی دوستشان دارم :

1- هنر گوش دادن را فرا بگیرید تا فرصت‌ ها به آهستگی در گذرد

2- همان قدر که بال برای پرنده لازم است، امید برای انسان

 

بیشتر بخوانید : جزئیات ازدواج پنهان سحر دولتشاهی با همایون شجریان + بیوگرافی و عکس

 

 

دوستی با مرتضی پاشایی

احسان علیخانی از دوستان نزدیک مرحوم پاشایی بود

او اولین نفری بود که بعد از فوت مرتضی پاشایی بصورت تلفنی در برنامه گلخانه آمد و این خبر رو داد و طلب آرامش و صبوری بری طرفداران و خانوادی وی کرد

مرتضی پاشایی و مجری عصر جدید

از ماه عسل تا عصر جدید

احسان علیخانی که با برنامه ماه عسل شناخته می شود در زمستان 97 با برنامه استعدادیابی عصر جدید برای معرفی افراد شاخص با مهارت های خاص دوباره به تلویزیون بازگشت

این برنام با اجرای وی و با حضور چهار داور برگزار می شود، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، دکتر بشیر حسینی و امین حیایی از داوران این برنامه هیجانی می باشند

 

حذف برنامه ماه عسل

با جدایی علیخانی از ماه عسل این برنامه قبل افطار شبکه سه از رمضان 98 کنار گذاشته شد، انتقادات گسترده ای بخاطر غم و اندوه مردم در رمضان به آن وارد بود

ناگفته ها از احسان علیخانی

● ساکن خیابان هروى تهران است

● با اجرای جواد یحیوی به مجری گری علاقمند شد

● از شعرا حافظ را دوست دارد

● شبکه سه تعصب خاصى دارد و عاشق این شبکه است

● رضا کیانیان و پرویز پرستویى را دوست دارد 

● دبیرستان  علوم انسانى خوانده است

● اهل پس انداز نیست

● دوران کودکى بیشتر با دخترها همبازى بوده است !

● به هیچ گونه فالى اعتقاد ندارد

● به خورشید نگاه می‌ کند ناخود آگاه عطسه می‌ کند

 

جنجال احسان علیخانی با الهام عرب در ماه عسل 

الهام عرب یکی از مهمانان برنامه ماه عسل احسان علیخانی در ماه رمضان ۹۴ که مدل و پوزر عروسی بود بار دیگر در ماه محرم سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد پیش از این هم زمانی که احسان علیخانی آن را به عنوان مهمان برنامه دعوت کرده بود عکس های مدلینگ الهام عرب به سرعت در اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی برای احسان علیخانی دردسر ساز شد و قضیه تا آنجایی بالا گرفت که سازمان صدا و سیما برای احسان علیخانی و برنامه ماه عسل اخطاریه فرستاد.

حاشیه جدید الهام عرب مانکن معروف در ماه محرم چه بود؟

هفته گذشته در حالی که چند روز به تاسوعا و عاشورا حسینی مانده بود انتشار تصویر زیر در صفحه مانکن معروف حاشیه ساز شد.

الهام عرب,جوابیه الهام عرب,عکس الهام عرب در هیئت

عکس الهام عرب مدل معروف در هیئت عزاداری امام حسین (ع)

این بار الهام عرب خود با انتشار عکسی از حضور در یک هیئت عزاداری امام حسین (ع) با آرایش غلیظ در اینستاگرام خود را سوژه رسانه ها کرد، اما سیل انتقادات به او بخاطر اینکه چرا حرمت ماه محرم و هیئت عزاداری را نگه نداشته است  و هجم انتقادات به حدی بالا بود که وی پس از گذشت چند ساعت به سرعت عکس مورد نظر را پاک کرده و با انتشار جوابیه ای توضیحات تکمیلی در این زمینه داد.

الهام عرب,جوابیه الهام عرب,عکس الهام عرب در هیئت

عکس توضیحات الهام عرب در اینستاگرام در مورد عکس اش تو هیئت امام حسین

متن جوابیه وی که در اینستاگرام منتشر کرد بدین شرح است : سلام دوستایه گلم در مورد پست قبلم باید بگم من تا حالا هییت نرفتم این عکسو که میبینید ۴ روز پیش درست بعد از عکاسیم گرفته شده و دلیل اون میکاپ  هم همینه در واقع وقتی عکاسم متوجه شد که من تا بحال هییت نرفتم مارو برود اینجا که هییت خودشون بودو به ما نشون بده خیییییلی واسم جالب بود علامتو از نزدیک دیدم ،عکس گرفتم ، وهیچ قصد توهین یا … نداشتم دوستایه گلم من عرب مصر هستم و شیعه ما عزاداری میکنیم واسه امام حسین اما شکل عزاداریمون خیلی ساده تره اصلا از خونه بیرون نمیایم و در منازلمون مجلس میگیریم زیارت عاشورا میخونیم البته خیلی به شکل ساده تر ،دوستایه حسینیه من ،یکی از خصوصیات حسینی بودن قضاوت نکردنه ما که انقدر عاشقه امام حسینیم چرا از ایشون الگو نمیگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

 

گفتگو با احسان علیخانی

 

مجری تلویزیونی,گفتگو با احسان علیخانی,مصاحبه با علیخانی

 

مصاحبه با احسان علیخانی

 

آقای علیخانی برای خوانندگان ما بفرمایید که چند سال دارید و کجا متولد شده اید ؟ 

در ماه آبان ۶۱ و درآلوده ترین شهر دنیا یعنی تهران متولد شده ام.

 

در چه زمینه ای تحصیل میکنید؟ 

مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران

 

چند خواهر و چند برادر هستید؟ 

دو خواهر و یک برادر دارم که همگی ازدواج کردند و من که از همه کو چکتر هستم با خانواده زندگی میکنم وطبیعتاً مجرد هستم. 

 

آقای علیخانی مدیریت بازرگانی کجا و اجرا کجا؟!

من خیلی به کارگردانی و بازیگری علاقه داشتم اما در مقطع پیش دانشگاهی که بودم خیلی مشورت کردم و به این نتیجه رسیدم که به مقوله ی هنر به عنوان شغل دوم نگاه کنم بنابر این خوب درس خواندم و مدیریت بازرگانی قبول شدم . اما در کنار آن در این زمینه هم فعالیت میکردم. با این وجود در حال حاضر این کار در اولویت من قرار گرفته و درس و دانشگاه در اولویت نوزدهم.

 

شروع فعالیت هایتان به چه صورت بود؟

با باشگاه مهر ورزان جوان همکاری کردم و در برنامه ی پسرای ایرونی که تابستان ۸۳ پخش شد معرفی شدم .برنامه ی بسیار خوب و محبوبی بود خیلی دوست دارم دوباره این کار را تجربه کنم .بعد هم وارد شبکه ی ۳ شبکه ی جوان و محبوب خودم شدم همین جا باید از نادر کاشانی بسیار تشکر کنم که حکم یک پدر دلسوز را برای من داشته و دارد.

 

آقای علیخانی گفتید که سریال هم کار کردید در مورد آن توضیح می دهید؟

بله, سریال پرونده های مجهول به کارگردانی جمال شورجه بود که هم کار بازی را بر عهده داشتم و هم دستیار کارگردان بودم.

 

چه نقشی داشتید؟ 

نقش خیلی بدی بود! من- یعنی آن بازیگر- در پارک نقش اول های سریال را معتاد میکردم!

 

در اجرا به چه چیزی بیشتر توجه می کنید؟

من چون خودم منتقد بسیار جدی ای بودم و در تلویزیون از هر اجرایی خوشم نمیامد, سعی کردم همیشه حضور بیننده را کنار خودم احساس کنم.

 

خودتان رادیو را بیشتر دوست دارید یا تلویزیون را ؟ 

صد در صد تلویزیون هم برای مخاطب جذاب تر است و هم برای من اما کار در رادیو مشکل تر و حرفه ای تر است.چون فقط کلام است. اما در کل خیلی دوست داشتم رادیو را هم تجربه کنم.

 

تا به حال سعی کرده اید از کسی در این راه تقلید کنید؟ 

اصلاً و به هیچ وجه.

 

آقای علیخانی سعی نکردید از کسی الهام بگیرید؟ 

نمیتوانم بگویم نه, ولی دوست داشتم یک سبک برای خودم ابداع کنم فکر میکنم موفق هم بودم و متفاوت کار کردم البته این که کارم خوب بوده یا نه مردم باید بگویند.

 

فکر میکنید شماره ی شما را از کجا پیدا میکنند؟ 

این بزرگترین سوال زندگی من است!

 

تا به حال پیش امده شما را با کسی اشتباه بگیرند؟ 

بله چند سال پیش بعد از پخش سریال خط قرمز مرا با ایمان اشراقی اشتباه می گرفتند!(نه که خیلی هم شبیه اند!!!والله نه از نظر قیافه خیلی شبیه اند ,نه وقار و متانت!)

 

بهترین و بدترین اتفاقی که در این کار برایتان افتاده چه بود؟ 

از طرف سازمان به مکه رفتم جز بهترین خاطرات من بوده.بدترین خاطره ام هم این است که در یکی از سفرهای برنامه ی پسرای ایرونی به شدت بیمار شدم.

 

تکیه کلام شما احسان علیخانی چیست؟ 

((یه نکته بگم)) یا(( سایتون کم نشه)).

 

بزرگترین عیب احسان علیخانی از نظر خود شما چیست؟ 

کمی شلخته هستم.

 

بزرگترین حسن احسان علیخانی چیست؟ 

بسیار پرانرژی هستم.  

 

به مادرتان در کارهای خانه کمک نمکنید؟ 

به خدا فرصت نمیکنم. البته مادرم خیلی هوای بچه هایش را دارد!

 

زیباترین مکان در دنیا به نظر شما کجاست؟ 

شک ندارم مسجد الحرام است.

 

برای جوانانی که به حرفه ی شما علاقه دارند چه سخنی دارید؟ 

خیلی از هنرمندان میگویند که از طریق تحصیلات اکادمیک وارد این حرفه شویدمن این را قبول ندارم. باید استعداد در وجود جوان باشد تا بتواند موفق شود.من هم به نظر خودم استعداد داشتم،آمدم،تقویتش کردم و البته خیلی هم کار راحتی نبود.پس از جوانها میخواهم که بگردند و استعداد خود را پیدا کنند چون هر کسی در یک کاری استعداد دارد. آن را پیدا کنند و تلاش کنند. نا امیدی بدترین سرعت گیر در این راه است درست مثلسرعت گیر های خیابانهای تهران.

 

و در پایان….؟ 

مثل اخر برنامه هایم میگویم

فردا دوباره صبح می آید از این مسیر

پس چشم انتظار لحظه ی دیدار میشویم .

 

کار های احسان علیخانی

  • ماه عسل (۱۳۸۶٬۱۳۸۷٬۱۳۸۸٬۱۳۹۰٬۱۳۹۲٬۱۳۹۳٬۱۳۹۴٬۱۳۹۵٬۱۳۹۶)
  • طراح، تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل (ویژه برنامه ماه رمضان شبکه سه) سال‌های ۱۳۹۲٬۱۳۹۳٬۱۳۹۴٬۱۳۹۵٬۱۳۹۶
  • سه ستاره «مجری و تهیه کنندهٔ برنامه» (ویژه برنامه انتخاب بهترین‌های تلویزیون در سال‌های ۱۳۹۴٬۱۳۹۵٬۱۳۹۶ از نگاه مردم)
  • سه ستاره (۱۳۹۳)
  • تهیه کننده و مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۶
  • پشت صحنه (۱۳۹۱٬۱۳۹۲)
  • بهار نارنج (ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۴)
  • دو نیمه سیب (۱۳۹۰٬۱۳۹۱٬۱۳۹۲)
  • جزر و مد (۱۳۸۴٬۱۳۸۵)
  • صبح آمد (۱۳۸۳)
  • صبح بخیر ایران
  • پسرای ایرونی (تابستان۱۳۸۳)
  • قله‌های افتخار
  • باشگاه مهرورزان
  • تهیه کننده برنامه‌های محرمانه - عطر بارون – مثل هیچ‌کس – نور بالا – لطفاً ملاحظه شود
  • کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد فیزیک اصفهان
  • کارگردانی ۲ دوره جشن سالگرد شبکه سه
  • کارگردانی ۲ دوره جشن قهرمان قهرمانان

 

مجری برنامه ماه عسل,کارهای احسان علیخانی,علیخانی در ماه عسل

 

 

جنجال ازدواج احسان علیخانی 

به گزارش ایران ناز احسان علیخانی مجری مشهور ایرانی در صفحه اینستاگرامش مطلب جدیدی منتشر کرد که در مورد جنجال ازدواج و طلاقهاییست که به او نسبت داده میشود . به گزارش ایران ناز مدتهاست شایعات مربوط به ازدواج علیخانی با افراد مختلف به گوش میرسد و هراز گاهی عکسی نیز منتشر میشود ، و چندی بعد هم خبر طلاق احسان علیخانی در فضای مجازی دست به دست میگردد ! این رفتار برخی از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !

جنجال ازدواج و طلاق احسان علیخانی +عکس

علیخانی در این پست نوشت: سلام رفقا، امیدوارم خوب باشید ، از دوستان عزیز و محترم خودم عذر خواهی میکنم که مجبورم این نکات توضیح بدم اما ذکر این نکات برای تعدادی واجبه…

 

بعضی از دوستانُ در پیج خودم نمیفهمم، حرف زدنشون با هم ، چَت کردنشون در کامنتهای پیج بنده، بهم توهین کردن ، بی ادبی کردن ، شایعه درست کردن ، حرفهای مسخره و واهی زدن!!؟؟؟ یعنی چی؟! خیلی خجالت اورِ واقعا، اینجا فقط یک پیجِ ، که قرارِ من ،دوستان و رفقای خودمُ از فعالیت و برنامه هام مطلع کنم ،،، هر پستی که میزارم یه عده تفسیر میکنن؟! تحلیل میکنن؟! قصه میسازند از زندگی خصوصی من !!! هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !!!؟؟ بعضیها نمیدونم چقدر بیکارن ، که کاری جز حرف مفت زدن و دروغ ساختن ندارن ، هم به خاطر خودم و هم مهمتر به خاطر دوستان عزیزم ، که دارن همین پیج دنبال میکنن و خیلی از این فضا ناراضی هستند ، إعلام میکنم بنده احتیاجی به اصلاحا: طرفدار یا دوست ِ مریض و بی أدب ندارم ، احتیاجی به کسایی که جز زدن حرف مفت و بی ربط کاری بلد نیستن ، ندارم ،،،

 

دلیل أصلی این تذکر جدی بنده ، اعتراض عده زیادی از دوستان در همین پیجِ ، که از این فضا کاملا خسته و ناراحتند ، کاملا مثل خودم ،،، خواستم خواهش کنم و إعلام کنم که از این به بعد

 

١- لطفا در کامنتهای پیج بنده با هم چَت نکنید( کامنتها رو قرار من بخونم و نظرات دوستانمو بدونم اما نمیتونم چون عده ای در حال بحث و چَت کردن در مورد زیر بغل مار هستند )

 

2- هر کسی توهین به هر کسی دیگری بکنه ، بلاک خواهد شد ٣- شایعه ، نظر دادن در مورد زندگی شخصی بنده یا هر شخص دیگری ، ممنوع ، لطفا ممنوع ٤- این فضا برای کمک به من و همکارانِ من هست که بتونیم نظرات شما رو ببینیم و استفاده کنیم ، نه اینکه با هم سبزی پاک کنیم و غیبت مردمُ بکنیم … بازم از  دوستان فهیم و عزیز خودم ، که این پیجُ دنبال میکنن و این فضا ناراحتشون کرده عذر خواهی میکنم …کاشکی من هم مثل بعضیها یا فرهنگم بره بالا ، برای استفاده از هر ابزاری ،،، یا کاشکی مثل بعضیها بی تفاوت بشم به هر انچه در پیرامونم میگذره ، که البته دومی کار من نیست … مخلصیم ، شاد باشید رفقا

 

وام میلیاردی احسان علیخانی از یک موسسه !

 

احسان علیخانی با توجه به حواشی چند روز اخیر در خصوص دریافت هدیه میلیاردی از یک موسسه مالی و اعتباری در صفحه شخصی خود نوشت:

 

 

من احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون و سینما هستم. اگر منظور رسانه‌های مجازی و غیرمجازی از (ا-ع) همان احسان علیخانی است که باید بگویم اشتباه گرفتید. آن دزد اموال بیت المال و مردم، من نیستم.

کار من رسانه است. در رسانه بزرگ شدم، در رسانه بالیدم و در رسانه زندگی می‌کنم. بیش از بسیاری از کسانی که طی این دو روز من را شماتت کردند، درک می کنم، می دانم و تجربه کرده ام که معمولا «آدم‌ها در فضای مجازی عجیب و بدجنس می‌شوند.»

جملات زهرآگین است که از دیروز به سمتم سرازیر می شود. یک راه حل ساده این بود:«سکوت کنم.»

خبر دریافت سه میلیاردی (ا-ع) که از خبر مرگ احسان علیخانی بزرگتر نیست و فراموش می شود. اما با خودم گفتم چرا باید من را با (ا-ع) اشتباه بگیرند؟موج بعدی افشاگری که آمد، آیا من را کنار چند نام اختصاری دیگر می‌گذارند ؟

اینها توضیح من است برای کسانی که احسان علیخانی را با (ا-ع) اشتباه گرفتند و برای آنها که سعی کردند احسان علیخانی یا همان (ا-ع) را وسط بیندازند تا خودشان دیده نشوند:

(ا-ع) چهره مرموزی است، تا آرنج دستش به خیانت در بیت المال آلوده است. مثل خیلی‌های دیگر که دستشان در جیب مردم رفت و بعدها نه از زندان که سر از جاهای دیگر درآوردند؛ جایی شبیه کانادا.

اما من احسان علیخانی هستم تهیه کننده و مجری تلویزیون، تاکید می‌کنم تهیه کننده! در تهران زندگی می‌کنم و خانه و دفترم هم مشخص و عیان است.

من احسان علیخانی مثل خیلی از شهروندان دیگر روزانه چشمم به اخبار است تا ببینم در این شرایط اقتصادی، دلار، یورو ، سکه ، بی برقی، بی آبی ، بدهی هزاران میلیاردی تعداد اندکی‌ به سیستم بانکی، عدم انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و ... تکلیف زندگی‌مان چه می شود؟ اما به جای جواب اینها چه دیدم؟ اسم خودم را.

این چند خط بعدی را بخوانید تا اصل مطلب دستتان بیاید و بعد شاید فرق میان احسان علیخانی و (ا-ع) هم برای شما روشن شد:

۱-موسسه ثامن الحجج سالها قبل از همکاری با گروه اجتماعی شبکه سه در تمامی رسانه های رسمی کشور نظیر (روزنامه ها ، تیزر و برنامه های اسپانسری تلویزیونی ، خبرگزاری ها، سایتها ، بیلبوردهای شهری ، باشگاه های فرهنگی و‌ ورزشی و ...) حضور داشته که معنای این حضور پر رنگ یعنی داشتن مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، در نتیجه،اهدا مجوز تاسیس، مجوز گسترش موسسه تا بیش از ۵۰۰ شعبه فعال، مجوز افتتاح حساب برای مردم و‌ صاحبان صنایع، مجوز برای تبلیغات تا مجوز برای انحلال این موسسه، ربطی به من و امثال من ندارد. ما با یک موسسه قانونی براساس نص صریح قانون و نظارت های دائمی صدا و سیما کار کردیم.


۲-طبق روال طبیعی هزینه های اکثر برنامه و‌ سریال های پر بیننده در تلویزیون که شما تماشا کردید به عهده اسپانسرها است، موسسه مذکور هم در سال ۹۱ تقاضای همکاری با گروه برنامه ساز ما را داشته و شبکه بعد از بررسی و استعلام از مراجع ذیصلاح و دریافت مجوز تبلیغات از موسسه، بنده را به عنوان تهیه کننده به این موسسه معرفی کرد. یعنی مثل تمام تهیه کنندگان سازمان نه بیشتر و نه کمتر.


۳-طی سه سال و‌‌ نیم و در قالب شش قرار داد با صدا و سیما و شبکه، شش عنوان برنامه ( دو‌نیمه سیب ، ماه عسل ۹۲ ، ماه عسل ۹۳،سه ستاره ، ویژه برنامه تحویل سال ۹۳ ، بهارنارنج ) تولید و‌ پخش شد که مبلغ مذکور از جانب اسپانسر بعد از تایید بر‌آورد هزینه های تولید توسط کارشناسان مربوطه شبکه و بابت تهیه و تولید به صدها نفر عوامل و هزینه های تولید به تهیه کننده تخصیص می یابد. (روابط عمومی، گروه اجتماعی و مدیر مالی شبکه سه در صورت صلاحدید اسناد و قرارداد ها را منتشر کنند.)


۴-من مدیر نیستم، مسول نیستم، کارمند دولت نیستم، کارمند صدا و سیما هم نیستم، من تهیه کننده و ‌برنامه ساز مستقل هستم، ولی فراتر از هر بازی رسانه ای ، تهمت و قضاوتی، خودم را در برابر قانون و اذهان مردم پاسخگو می دانم. حالا هم از شبکه سه و صدا و سیما و ‌مراجع ذیصلاح قضایی و نظارتی خواهش می کنم تا به طور دقیق این موضوع را بررسی کنند و نتیجه را شفاف به مردم گزارش دهند.

متاسفم چون دروغ بیشتر از حقیقت شنیده می شود. متاسفم چون خبری که در مورد این موضوع منتشر شد، قطعا بیشتر از توضیح من خوانده می شود. از همه بیشتر برای کسانی متاسفم که راه فرار از بحران‌هایی که بعد از انواع بی‌تدبیری‌ها گرفتارش شدند را این دیدند که آبروی ما را ببرند و خودشان زیرسایه امن پست و مقامشان بنشینند. من و امثال من گوشت های قربانی خوبی هستیم برای تیتر بودن ، دست به دست شدن ، فحش شنیدن ، دیوار کوتاه بودن در برابر مشکلات و گرفتاری مردم، مقصر تمام کمبودها و منحرف کردن حواس مردم از موضوعات و معضلات اصلی کشور...

 

شب گذشته در آخرین مسابقه بزرگ استعداد یابی عصرجدید در سال ۹۷ شاهد هنرنمایی شرکت‌کننده‌ها در حوزه‌های مختلف بودیم.

احسان علیخانی پیرامون موانع برای رسیدن به استعداد واقعی گفت: موانع زیادی برای کشف، رشد و پروش استعداد وجود دارد از جمله آقایان. خدا نکند اگر یک دختر یا بانو اتفاق بزرگی را رقم بزند یک تعدادی از آقایان حالشان بد می‌شود؛ حتی اگر کیمیا علیزاده برای ما در المپیک افتخار کسب کند. اگر خانم موفق در حوزه‌های مختلف حضور داشته باشد، یکسری‌ها ناراحت می‌شوند.

کنایه یک شرکت‌کننده به علیخانی برای دریافت وام میلیاردی

 

احسان علیخانی مجری جوانی که سالهاست با اجرای برنامه ماه عسل در میان مخاطبان تلویزیون شناخته میشود امسال با برنامه بهار نارنج در نوروز 97 مهمان خانه های مردم بود. در سیزدهمین روز فروردین شایعاتی در خصوص زندگی شخصی احسان علیخانی مطرح شد که او را به واکنش وا داشت.احسان علیخانی

 

واکنش احسان علیخانی به دروغ سیزده درباره زندگی اش

احسان علیخانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:سلام رفقای عزیز، امیدوارم خوش گذشته باشه تعطیلات بهتون و با کلی انگیزه بریم برای ثبت یک سال درخشان بعضی مواقع یک شوخی ساده، کلی شایعه و حرف درست میکنه در ارتباط تلفنی با برنامه سین سیما، علی زاهدی خواست با من شوخی کنه و دروغ سیزده بگه، که کلی حاشیه و حدیث درست کرد برای من....

 احسان علیخانی

پاسخ احسان علیخانی به شایعه سازی درباره زندگی اش

من اهل توضیح در مورد زندگیم نیستم اما چون این شوخی در رسانه مطرح شده و حتی بعضی از دوستان و اقوام هم شک کردند، توضیح میدم که :شوخی این دوست عزیز با بنده، فقط و فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود و زندگی بنده هیچ فرقی با قبل نکرده.....

امیدوارم امسال بهترین سال عمر شما باشه، مخلصیم

 

 

نخستین اجرا در دومین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید را محمد زارع برعهده گرفت.

او که در مراحل قبل توانست داوران را هیجان انگیز کند این بار هم نمایش جذابی را روی صحنه آورد. زارع در این نمایش صفات تیره گرگ درون آدمی را نشانه گرفت.

او برای اولین بار این نمایش مهیج و همچنین خطرناک را بعد از تمرین‌های بسیار روی صحنه عصر جدید اجرا کرده است که در ابتدا فقط رویا نونهالی به اجرایش رای منفی داد، اما در ادامه با تشویق‌های مخاطبان رای او هم به سفید تغییر پیدا کرد.

نشانه گیری گرگ درون آدمی با چاقو در صحنه عصر جدید/ گرامیداشت مقام مادر در آواز نمایشی شرکت کننده جوان+ فیلم

حضور پوریا دوست و همراه محمد زارع توجه داوران را به خود جلب کرد چراکه او در اولین اجرا در سیبل قرار گرفت و زارع چاقو را به سمت او پرتاب می‌کرد.

شکوفه عزیزی؛ دومین شرکت کننده برنامه دوم از مرحله نیمه‌نهایی عصرجدید بود. در اجرای او نوگرایی وجود داشت که نمایش او را نسبت به کار‌های قبلش کامل تر، حیرت انگیز و جذاب‌تر کرد.

شکوفه عزیزی در روز‌های اول می‌خواست از برنامه انصراف بدهد، اما با اراده خود توانست استعدادش را در برنامه عصر جدید کشف کند.

در بخشی از اجرای خود یک شوخی با کمک عصر جدید به هموطنان سیل‌زده داشت و گفت: چه جوری با علیخانی کارتون‌های خالی یخچال را جابه جا می‌کردی وهر برنامه هم تکرار آن پخش می‌شود.

نشانه گیری گرگ درون آدمی با چاقو در صحنه عصر جدید/ گرامیداشت مقام مادر در آواز نمایشی شرکت کننده جوان+ فیلم

 


علیخانی گفت: با این صحبتی که کردید منم جایزه شما رو در کارتون خالی تقدیم تون می‌کنم (خنده)

در ادامه عزیزی از عوامل برنامه به خصوص ایمان قیاسی تشکر کرد که گفتگوی او باعث شد این شرکت کننده در برنامه عصر جدید بماند.

علیخانی عنوان کرد: شما با سلطان اعتماد به نفس تهران صحبت کردید و چیزی غیر از این نیست.

رضا آرمند پیشه آخرین اجرا را در دومین مرحله نیمه نهایی در عصر جدید به نمایش گذاشت. او به پاس احترام به مادر قطعه عاشقتم را اجرا کرد که اغراق بسیار در کارش موج میخورد. البته داوران به احترام به حضور مادر او در روی صحنه چهار رای سفید دادند.

 

گفتنی است در این برنامه با پیشنهاد آریا عظیمی نژاد مبنی بر برگزاری کنسرت عصر جدید توسط شرکت کنندگان موافقت شد و قرار است عواید حاصل از فروش این کنسرت به سیل زدگان و کودکان سرطانی تقدیم شود.

در پایان دومین قسمت مرحله نیمه نهایی داوران شکوفه عزیزی و محمد زارع را برگزیدند و حالا باید منتظر بمانیم که مردم کدام گروه را انتخاب می‌کنند.

در اینبخش درباره برنامه عصر جدید احسان علیخانی صحبت میکنیم. یک شو استعدادیابی کـه از الان توجه رسانه های داخلی و مردم رابه خود جلب کرده اسـت، حتماً تیرزهای معرفی این برنامه را دیده اید اما بنظر شـما برنامه عصر جدید احسان علیخانی تا چـه حد می تواند جلب مخاطب کند؟ او می تواند همانند برنده باش گلزار بینندگان میلیونی داشته باشد؟ در ادامه بـه بررسی این برنامه می‌پردازیم.

 

 

زمان پخش برنامه عصر جدید احسان علیخانی

برنامه استعدادیابی «عصر جدید» جدید ترین ساخته‌ی احسان علیخانی برای شبکه سوم سیما اسـت. این برنامه با هدف کشف استعدادهای مختلف ساخته شده اسـت.

برنامه عصر جدید احسان علیخانی + زمان پخش ،معرفی داوران و جزئیات برنامه

بنابر جدید ترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شنبه‌ها و یکشنبه‌ها پس از اخبار شبانگاهی، حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

 

داوران برنامه عصر جدید چه کسانی هستند؟

رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی هستند. نخستین قسمت این برنامه از شنبه، ۲۷ بهمن ماه روی آنتن خواهد رفت. او هم چنین چندین برنامه مخصوص سال نو را جلوی دوربین برده اسـت. او هم چنین فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» را تهیه کرده اسـت.

برنامه عصر جدید احسان علیخانی + زمان پخش ،معرفی داوران و جزئیات برنامه

خانم رویا نونهالی داور برنامه عصر جدید

برنامه عصر جدید احسان علیخانی + زمان پخش ،معرفی داوران و جزئیات برنامه

امین حیایی داور برنامه عصر جدید

برنامه عصر جدید احسان علیخانی + زمان پخش ،معرفی داوران و جزئیات برنامه

آریا عظیمی نژاد داور برنامه عصر جدید

برنامه عصر جدید احسان علیخانی + زمان پخش ،معرفی داوران و جزئیات برنامه

سیدبشیر حسینی داور برنامه عصر جدید

 

 

بیشتر درباره مسابقه استعدادیابی عصر جدید

احسان علیخانی کـه اجرای برنامه عصر جدید را در شبکه سه سیما بر عهده دارد، اینبار در حوزه استعدادیابی خواهد بودو علاقه‌ مندان بـه حوزه‌های ورزشی، سرگرمی، هنری و … می توانند دراین مسابقه شرکت کنند. در تیزری کـه از برنامه عصر جدید منتشر شده اسـت، شرایط شرکت در آن اعلام شده اسـت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • احمدی

    درودبرشرف و غیرت علی خوانی این جوان مستعد و با اخلاق ایران او خواری در چشم شالاتان ها فاسق فضای مجازی که چشم دیدن او را ندارند.جوان اصیل ایرانی. لاشخورها همیشه گرسنه تر خواهند بود و به خواسته هایشان نخواهند رسید

  • احمد ناطق

    نوش جان هرچقدر حقوق میگیرید

  • علی امیری

    باتشکراززحمات آقای احسان علیخانی و عوامل مرتبط'! به نظربنده کاش احسان همون سالی یک میلیارد ودویست تومان دستمزد می‌گرفت حداقل حداقل اینو میدونم امثال احسان اگر سرمایه ای داشته باشن اینقدر وطن دوست هستند که یک صدم از سرمایه شون داخل ایران برای بدست آوردن دل ایران وایرانی هزینه کنند ولی پولہای کہ یہ مشت وطن فروش وخاءن دزدیدند بردن کانادا و آمریکا و..... چرا بہ آنہا دزدھا گیر نمی‌دید؟ واقعن ماایرانیہا ھا نگاہ میکنیم کجا افرادی مثل احسان و عادل میهن پرست ھستند کہ محبوب مردم شدند یقه شون میگیریم بعد میگیم ایران چرا پیشرفت نمیکنی. زندہ باشی احسان جان که به وطن خدمت کنی. زنده باد ایران وایرانی

  • ناشناس

    خوب آقا

  • ابراهیم

    کلامایکسری ادم داریم که به زمین وزمان گیرمیدن حالا هم که دیگه فضای مجازی شده نورعلی نور

  • عبدالاه. آریافر. جانباز. بی حق و حقوق

    هرکسی بفکرجیب خودش هست. تنها ستم طظلمی که شده کسانی هستند که خالسانه ازجانشان مایه گذاشتند. جانبازان. هستند که امروز. را برای علیخانیها. ساختند. لعنت به این روزگار

  • فقط خدا

    باسلام احسان علی خانی مجری بسیار بسیار خوب و خوش اخلاقی هستن و کارشون خیلی درست و خوب انجام میدن وبابت زحمتایی که میکشن هرچی دستمزد بگیرن حقشونه

  • ناشناس

    پول بیت المال بدست

  • هادی

    خوش تیپ تر خوشگل تر از این مجری ههیچ جای دنیا نیست کسی که میگوید قشنگ ترین جای دنیا مسجد الحرام است

  • سینا

    مردم دارن گشنگی میمیرن شما دیگرانو نشونشون میدین ک چقدر دترن چقدر ندارن

  • عبدالرضا غیایی شاملو

    جناب

  • ناشناس

    مهم حقوق گرفتن علیخانی نیست مهم مشغول کردن مردان رامبد چرا رفت کانادا خانوم اسکندری چرا روسری نداشت آقای هاشمی چرا زن دوم گرفت ولی هیشکی نمیپرسه ۲۳۴ نفر نماینده رای دادند خودرودست دوم وارد شه چی شد

  • احمد

    نوش جانش

    • ناشناس

      شوهرمن کارگره صبح تاشب توگرماوسرماکارمیکنه یخچالمون خالیه یعنی علیخانی بیشترازیه کارگرزحمت میکشه به خداتوماه یه تومنم خرجمون نیست

  • محمدرضا باقرپور

    بنده به عنوان دانش آموخته حوزه علوم تربیتی، با شناختی که از کودکان و نوجوانان دارم، آن روز که این برنامه را دیدم، مضطرب شدم و به نظرم آمد که اشکالاتی بر آن وارد است و موضوع را به دوستان هم مطرح کردم و گفتم حس بدی دارم و حسم و حدسم این است که این برنامه، حتماً هزینه خواهد داشت و کشته خواهد داد و همینطور هم شد؛ چراکه نوجوانان، این حرکات گول زننده را که در ظاهر ساده به نظر می رسند، تقلید می کنند و آماده مطرح شدن هستند و این حرکت نیز برای به خصوص کودکان و نوجوانان تحریک کننده بود تا خود نیز به تقلید، آن را انجام دهند که این اتفاق متأسفانه افتاد. آیا متولیان این کارها، قبل از اجرای چنین کارهایی به عواقب آن نمی اندیشند و فقط بلدند از نسخه اصلی آن تقلید کنند؟ و صرفاً به پر کردن وقت مردم و مطرح کردن خود فکر می کنن؟ آیا ارزش این را داشت که یک نفر چنین قربانی شود؟ آقای علیخانی وجدانتان آرامش خواهد داشت بعد از این قضیه؟ این عصر جدید، اشکالات زیادی وارد است برایش؛ تقلیدی ناشیانه است از نسخه ها و برنامه های اصلی آن؛ حتی ادااطوارهای داورها هم تقلید شده و این خیلی مضحکه. من چند روز قبل در youtube همین حرکت نمایش طناب را در عصر جدید اون ور آبی ها می دیدم؛ آیا نبایستی پالاش بشوند برنامه های اینچنینی و از یه مشاور روانشناسی، یه جامعه شناس کمک گرفته شود؟ این برنامه هرچه قدر هم که به فرض خوب بوده باشد که به ده ها دلیل نیست، نمی ارزید که یک نفر چنین جان خود را از دست بدهد. اگر می بینید مردم این برنامه هارو نگاه می کنن بعضا از سر ناچاریه که دنبال سرگرمی و نشاط هستند و الزاما به معنی تأیید برنامه نیست. متأسفم از واقعه پیش آمده به این شکل.

  • هم وطن

    آقای عالیخانی هر چقدر بگیره نوش جونش. چون احسان عزیز در ترغیب مردم برای کمک به هم وطنان نیازمند تلاشهای خوبی به عمل میاره و مانند مجریان دیگر نیست که فقط به فکر درآمد و جیب خودشان هستند.درماههای رمضان این چند سال، میلیاردها تومان برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمدونیازمند جمع آوری نموده و بنده که در زندان کار میکنم شاهد هستم این پولها واقعا به افراد نیازمند میرسه و ریالی از این پولها حیف و میل نمیشه. خدا خیرش بده و با آرزوی سلامتی برای ایشان و همه هم وطنان عزیز

  • ناشناس

    به نظرمن اقای علیخانی هرچقدر که زحمت میکشند حقوق میگیرن پس نوش جانشون به کسی هم مربوط نیست

  • ناشناس

    فقط برات متاسفم علیخانی.برنامه هات هیچ رنگی ندارن اونوقت حقوق ميلياردي بهت میدن

  • زینب

    اقااحسان عالی ھستی ھرچی حقوق می گیری نوش جونت

  • ناشناس

    نوش جونش
    من که با برنامه هاش کیف میکنم