مناسب‌ترین هتل برای اقامت چه ویژگی‌هایی دارد؟ این سوال زمانی برجسته‌تر می‌شود که سفر خارجی در پیش داریم. احتمالا شما هم می‌دانید که مسکو شهری گران به حساب می‌آید. به همین دلیل با ورود به این شهر حتما به دنبال هتلی خواهیم بود که قیمتش مناسب بودجه ما باشد. پس اگر می‌خواهید به پایتخت روسیه سفر کرده و در بهترین هتل های مسکو اقامت کنید، با ما همراه باشید. ما قصد داریم در مجله گردشگری فلای تودی بهترین هتل‌های این شهر از لوکس‌ ترین هتل های مسکو تا اقتصادی‌ترین آنها را به شما معرفی کنیم.

هتل‌ های پنج ستاره مسکو

اگر یک شهر در دنیا باشد که تمام هتل های ۵ ستاره آن مطابق با استانداردهای بین‌المللی باشد، آن شهر مسکو روسیه است. هتل های ۵ ستاره و لوکس مسکو نه تنها مجلل هستند، بلکه اقامت در آن‌ها تجربه منحصربه‌فردی به حساب می‌آید. هتل‌هایی که تلاش می‌کنند سنت‌های غنی تاریخی و فرهنگی مسکو را در غالب دکوراسیون، معماری و خدمات به توریست‌ها ارائه بدهند. در این بخش از بهترین هتل های مسکو، تلاش کردیم تا بهترین هتل های ۵ ستاره مسکو را به شما معرفی کنیم. اگر برای انتخاب هتل های لوکس مسکو مردد هستید، این فهرست به شما کمک می‌کند.

هتل حیات ریجنسی مسکو پترووسکی پارک | Hyatt Regency Moscow Petrovsky Park

هتل حیات ریجنسی مسکو هتلی ۵ ستاره و یکی از بهترین هتل‌های مسکو است که نزدیک پارک تاریخی پترووسکی و کاخ مارینسکی قرار دارد. استادیوم دینامو مسکو ۵ دقیقه پیاده تا این هتل فاصله دارد. هتل حیات ریجنسی چندین رستوران و بار دارد که مهمانان آن می‌توانند از تجربه آشپزی زنده در آن لذت ببرند.

همچنین مرکز تناسب اندام این هتل به مهمانان این امکان را می‌دهد تا متناسب و پرانرژی بمانند. اتاق‌های هتل حیات ریجنسی مجهز به تلویزیون مسطح، دستگاه تهویه هوا و یک مینی‌بار هستند. اتاق‌های خاص این هتل یک اتاق نشیمن و یک آشپزخانه کوچک دارند. تمامی اتاق‌ها یک حمام خصوصی دارند. سالن مخصوص حیات ریجنسی در طبقه دوازدهم این هتل قرار دارد که در آن صبحانه‌ سبک سرو می‌شود. همچنین این هتل سالن‌های متفاوتی برای برگزاری کنفرانس‌های خاص دارد.

هتل حیات ریجنسی مسکو 1

کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو در ۶ کیلومتری هتل حیات ریجنسی قرار دارد. ایستگاه مترو دینامو ۵۰۰ متر از این هتل فاصله دارد. ایستگاه راه‌ آهن بلروسکی ۱٫۵ کیلومتر از آن فاصله دارد، در حالی که فاصله فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو از آن ۲۸ کیلومتر است. منطقه آئوروپورت که هتل حیات ریجنسی در آن واقع شده، انتخاب بسیار مناسبی برای گردشگرانی محسوب می شود که قصد دارند با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی در مسکو گردش کنند.

این هتل از سوی زوج‌های جوان امتیاز ۸٫۷ را دریافت کرده است. همچنین هزینه‌های اقامت در هتل حیات ریجنسی مسکو با توجه به خدماتی که ارائه می‌کند و همچنین قیمت هتل های مسکو بسیار مناسب تمام می شود. از دیگر امکانات هتل حیات ریجنسی می‌توان به پارکینگ، استخر، اسپا و سالن ورزشی، اتاق‌های سیگار ممنوع و بار اشاره کرد.

امتیاز: ۹٫۲

وب سایت

آدرس: Leningradsky Avenue 36 Building 33, Aeroport, 125167 Moscow, Russia

map

هتل هیلتون گاردن این مسکو | Hilton Garden Inn Moscow Krasnoselskaya

هتل هیلتون گاردن این یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره مسکو است. این هتل فقط ۷ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو کراسنوسلسکایا فاصله دارد. هتل هیلتون گاردن این مسکو اتاق‌هایی با وای فای رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در میان تجهیزات متنوع این هتل می‌توان به یک سالن تناسب اندام، یک بار و یک سالن غذاخوری اشاره کرد.

این هتل در ۳٫۹ کیلومتری تئاتر بولشوی قرار دارد. تمامی اتاق های هتل هیلتون گاردن این مجهز به یک تلویزیون صفحه مسطح، یک حمام اختصاصی و دستگاه تهویه هوا هستند. اتاق‌های اصلی این هتل تراس هم دارند. در این هتل پنج ستاره مسکو صبحانه رایگان و به صورت بوفه سرو می‌شود. مهمانان هتل هیلتون گاردن این به مرکز تجاری در محل و یک دستگاه ATM دسترسی دارند. همچنین پذیرش این هتل پنج ستاره مسکو به مهمانانی که برای گردش در شهر کمک می‌خواهند مشاوره می‌دهند.

هتل هیلتون گاردن این

میدان سرخ مسکو و کاخ کرملین ۳۰ دقیقه با مترو از این هتل فاصله دارند. فاصله فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو از هتل هیلتون گاردن ۳۲ کیلومتر است. همچنین این هتل دسترسی خوبی به سیستم حمل و نقل عمومی داشته و برای کسانی که علاقمند به پارک و پیاده روی هستند، گزینه خوبی محسوب می شود. زوج‌های جوان از لحاظ موقعیت مکانی امتیاز ۸٫۳ را به این هتل داده‌اند. از دیگر امکانات هتل هیلتون گاردن می‌توان به پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، ترانسفر فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام و بار اشاره کرد.

امتیاز: ۹

وب سایت

آدرس: ۱۱a-4 Verhnaya Krasnoselskaya Street, Krasnoselsky, 107140 Moscow, Russia

map

هتل دابل تری بای هیلتون مسکو | DoubleTree by Hilton Moscow

هتل دابل تری بای هیلتون  یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره مسکو است. این هتل در منطقه تجاری مسکو قرار گرفته و ۱۵ دقیقه پیاده از ایستگاه مترو وودنی و ۲۰ دقیقه با ماشین تا ایستگاه مترو مرکز شهر فاصله دارد. هتل دابل تری بای هیلتون مسکو یک مرکز تناسب اندام و یک استخر در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

در این هتل وای فای و ترانسفر رایگان به ایستگاه مترو بلوروسکایا در دسترس هستند. هر اتاق یک مینی بار و تجهیزات چای و قهوه در اختیار مهمانان این هتل قرار می‌دهد. همچنین اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه مسطح، پنجره‌های عایق صدا، تجهیزات اتوکشی و فضای کاری راحت هستند. حمام‌های اتاق‌ها نیز یک حوله و دمپایی مخصوص حمام، یک آیینه و یک سشوار دارند.

در رستوران این هتل با نام آرتیاشوک و وراندا غذاهای روسی و بین‌المللی سرو می‌شود. بنابراین انواع سالادها، دسرها‌، نوشیدنی‌ها سوشی و قهوه را می‌توانید امتحان کنید. همچنین خدمات اتاق این هتل به صورت ۲۴ ساعته است. مهمانان هتل دابل تری بای هیلتون از امکاناتی مانند حمام، سونا فنلاندی و سالن زیبایی نیز برخوردار هستند. تمامی امکانات دابل تری با هیلتون این هتل را به یکی از بهترین هتل های لوکس مسکو تبدیل کرده است.

هتل دابل تری بای هیلتون

فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو ۱۶ کیلومتر از هتل دابل تری بای هیلتون فاصله دارد. همچنین فاصله نمایشگاه کروکوس از این هتل ۲۰ دقیقه است. زوج‌های جوان موقعیت مکانی این هتل را بسیار دوست دارند و نمره ۸٫۸ را به آن داده‌اند. همچنین هتل دابل تری بای هیلتون با توجه به خدماتی که ارائه می‌کند هزینه بسیار کمی را از مهمانان خود دریافت می‌کند. از دیگر امکانات هتل دابل تری بای هیلتون مسکو می‌توان به پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، ترانسفر فرودگاهی، اسپا و مرکز تناسب اندام و همچنین بار اشاره کرد.

امتیاز: ۹٫۲

وب سایت

آدرس: Leningradskoe Shosse 39 Bldg1, Voykovsky, 125212 Moscow, Russia

map

هتل استند آرت مسکو | StandArt Hotel Moscow

هتل استند آرت مسکو یکی از هتل‌ های معروف مسکو است که در مرکز شهر قرار دارد و از ایستگاه‌های مترو تورسکایا، پوشکینسکایا و چخوفسکایا تنها دو دقیقه پیاده روی فاصله دارد. در این هتل خدمات اسپا و مرکز سلامتی با حمام، سونا، استخر شیرجه و ماساژ ارائه می‌شود. در پشت بام این هتل یک تراس و محلی برای مشاهده مناظر اطراف وجود دارد.

اتاق‌های مدرن هتل استند آرت با طراحی منحصر به فرد خود مجهز به قهوه ساز، مینی بار، گاو صندوق و تلویزیون آینه‌ای مسطح با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. همچنین منوی بالش‌های خاص بنا بر درخواست مهمانان موجود است. حمام‌های تمامی‌ اتاق‌ها یک سشوار، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی داخل خود دارند.

در رستوران این هتل انواع غذاهای اصیل روسی توسط آشپزی مشهور طبخ می‌شود و صبحانه‌های این رستوران به صورت بوفه است. مهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌های لابی این هتل لذت ببرند. بنا بر درخواست مهمانان خدمات اتاق و صرف صبحانه در اتاق‌های هتل نیز انجام می‌شود. خدمات دربانی و سالن ورزشی با یوگا در محل هتل در دسترس است.

هتل استند آرت مسکو 4

فاصله کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو از هتل استند آرت مسکو ۱۵ دقیقه پیاده‌روی است. از این جهت می‌توان گفت که استند آرت یکی از هتل های مسکو نزدیک میدان سرخ است و موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین فاصله میدان پوشکینسکایا، تئاتر روسیه و مرکز خرید یلیسیسکایا از این هتل ۱۰۰ متر است. با استفاده از ایستگاه مترو بلوروسکی می‌توانید در عرض ۳۵ دقیقه از این هتل به فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو بروید. این قطار در طول مسیر دو توقف خواهد داشت.

این هتل در منطقه تورسکوی قرار دارد و این محله انتخاب بسیار مناسب برای کسانی است که علاقه‌مند به فرهنگ و تاریخ هستند. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی یکی از بهترین هتل های لوکس مسکو به حساب می‌آید. امتیاز زوج‌های جوان به این هتل ۹٫۷ بوده است. از دیگر امکانات هتل استند آرت مسکو می‌توان به پارکینگ، وای فای رایگان، اتاق‌های خانوادگی، استخر، ترانسفر فرودگاهی و بار اشاره کرد.

امتیاز: ۹٫۳

وب سایت

آدرس: Strastnoy Boulevard 2, Tverskoy, 125009 Moscow, Russia

map

هتل ریتز کارلتون مسکو | The Ritz-Carlton, Moscow 

اگر می‌خواهید درست در کنار میدان سرخ و کاخ کرملین اقامت داشته باشید، رزرو هتل ریتز کارلتون مسکو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل ریتز کارلتون یکی از هتل های معروف مسکو و همچنین یکی از هتل های مسکو نزدیک میدان سرخ است. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به فناوری پیشرفته مجهز شده‌اند؛ به طوری که مهمانان می‌توانند پرده‌ها، نوع نورپردازی و تمامی وسایل الکترونیکی در اتاق‌ را از طریق گوشی خود کنترل و تنظیم کنند.

مرکز آبگرم هتل شامل جکوزی، استخر سرپوشیده، سونا و ۹ اتاق ماساژ می‌شود. همچنین مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته و سال زیبایی در هتل برای مهمانان وجود دارد. نورهای کریستالی، شمع‌ها و تزئینات زیبا فضایی آرامبخش را برای مهمانان فراهم می‌کنند. هتل ریتز کارلتون بسیار مناسب خانواده‌ها است و امکانات تفریحی و رفاهی خوبی برای کودکان دارد.

مهمانان می‌توانند در رستوران پشت بام با منظره‌‌‌‌‌‌‌‌ی شهر مسکو، انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی، آسیایی و روسی را سفارش دهند. دسترسی مناسبی برای مسافران در این هتل وجود دارد به گونه‌ای که هتل ریتز کارلتون در نزدیکی مرکز تجاری مسکو قرار دارد و با ۳ دقیقه پیاده روی می‌توان به فروشگاه بزرگ GUM و تئاتر Bolshoi دسترسی پیدا کرد.

آدرس: Tverskaya St, 3, Moscow, Russia, 125009

ریتز

هتل گلدن رینگ | Golden Ring Hotel

اتاق‌های شیک با دکوراسیون کلاسیک و ۲ رستوران با چشم انداز پانوراما به شهر در هتل پنج ستاره گلدن رینگ، برای هر گردشگری تجربه‌ای فوق‌العاده را رقم می‌زنند. در رستوران‌ها و باغ زمستانی در طبقه آخر این هتل می‌توانید طعم غذاهای اروپایی و مدرن روسی را بچشید و لذت ببرید.

هتل گلدن رینگ یکی از محبوب ترین هتل های ۵ ستاره مسکو است. از امکانات رفاهی هتل گلدن رینگ مسکو می‌توان به اتاق ماساژ، باشگاه تناسب اندام، سالن زیبایی و سونا اشاره کرد. تمامی اتاق‌های هتل گلدن رینگ مسکو مجهز به سیستم تهویه، جایگاه شارژ موبایل، حمام اختصاصی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند. باید اشاره کرد که هتل گلدن رینگ، موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی هم دارد؛ با ۱۰ دقیقه پیاده‌ روی از این هتل می‌توان به میدان سرخ و کرملین دسترسی پیدا کرد.  به طور کلی اگر به دنبال هتل های لوکس مسکو هستید، گلدن رینگ انتخاب مناسبی است.

 آدرس: Smolenskaya Ulitsa, 5, Moscow, Russia, 119121

هتل گلدن رینگ

هتل‌ های چهار ستاره مسکو

هتل های ۴ ستاره مسکو اقامتگاه‌های فوق‌العاده راحت با قیمت‌های کمی مناسب‌تر از بهترین هتل های مسکو هستند. با این حال، با رزرو این دسته از اقامتگاه ها میهمانان هنوز هم می‌توانند انتظار داشته باشند که خدمات لوکس دریافت کنند. هتل های ۴ ستاره مکسو خدمات رفاهی و تفریحی متنوعی را ارائه می‌دهند و اگرچه معمولا جزو هتل های لوکس مسکو به حساب نمی‌آیند، اما انتخاب خوبی برای اقامت راحت در پایتخت روسیه هستند. اگر تصمیم شما برای رزرو هتل های چهار ستاره مسکو هنوز قطی نشده، پیشنهاد می کنیم لیست زیر را بررسی کنید.

پنتا هتل مسکو | Pentahotel Moscow

پنتا هتل مسکو، یکی از هتل های ۴ ستاره مسکو واقع در خیابان معروف آربات است. این هتل با تجهیزاتی مانند مرکز تناسب اندام، یک تراس و یک سالن مشترک یکی از بهترین هتل‌های لوکس مسکو محسوب می‌شود. تمامی نقاط این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان هستند.

همچنین اتاق‌های هتل یک تلویزیون صفحه مسطح، یک مینی بار و یک حمام اختصاصی دارند. صبحانه رستوران این هتل به صورت بوفه است و به صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل پنتا مسکو می‌توانید از مجموعه‌ای فعالیت‌ها مثل دوچرخه سواری و بیلیارد لذت ببرید. همچنین می‌توانید از این هتل موتور کرایه کنید.

پنتا 2

مهمانان هتل می‌توانند از پذیرش هتل پنتا برای برنامه‌ریزی گردش روزانه خود مشاوره و پیشنهاد دریافت کنند. فاصله خیابان آربات از پنتا هتل مسکو ۳۰۰ متر است، در حالیکه این هتل تا موزه پوشکین ۲٫۴ کیلومتر فاصله دارد. خیابان آربات  انتخابی فوق‌العاده برای گردشگرانی محسوب می‌شود که علاقه‌مند به بازدید از معماری‌، فرهنگ شهر و پیاده‌روی در آن هستند.

خیابان آربات مسکو یکی از مکان‌های مورد علاقه گردشگران است و به همین دلیل این هتل یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی را در مسکو دارد. پنتا هتل مسکو توانسته نمره ۹٫۵ را در میان زوج‌های جوان کسب کند. همچنین قیمت هتل پنتا با توجه به قیمت هتل های مسکو و خدماتی که ارائه می‌کند بسیار مناسبی است. از دیگر امکانات پنتا هتل مسکو می‌توان به پارکینگ، ورود حیوانات مجاز، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و بار اشاره کرد.

امتیاز: ۹٫۱

آدرس:۱۵, New Arbat Ave, Moscow, Russia, 119019

map

وی هتل سادووایا | V Hotel Sadovaya

وی هتل سادووایا هتلی ۴ ستاره و یکی از بهترین هتل‌های لوکس مسکو است که در منطقه پرسنینسکی مسکو قرار دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه مسطح، کتری برقی و اینترنت وای فای رایگان هستند. هتل سادووایا پذیرشی ۲۴ ساعته و خدمات اتاق را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. علاوه براین صبحانه این هتل چهار ستاره مسکو، رایگان و به صورت بوفه است.

وی هتل سادووایا

کلیسای جامع عیسی نجات‌دهنده و موزه تاریخی دولت در ۶ کیلومتری این هتل واقع شده‌اند. به طور کلی محله پرسنینسکی مسکو مکانی فوق‌العاده برای کسانی محسوب می‌شود که علاقمند به فرهنگ، معماری و بازدید از موزه‌ها هستند. به همین دلیل هتل وی هتلی محبوب میان مسافران است.

زوج‌های جوان به موقعیت این هتل نمره ۹٫۶ را اختصاص داده‌اند. همچنین هزینه اقامت در وی هتل سادووایا با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار مناسب است. از دیگر امکانات وی هتل مسکو می‌توان به پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانوادگی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و سیستم گرم کننده اشاره کرد.

امتیاز: ۹٫۵

آدرس: Sadovaya-Kudrinskaya Ulitsa 9, Bldg 3, Presnensky, 123001 Moscow, Russia

map

هتل آزیموت  تولسکایا مسکو | Azimut Tulskaya Moscow

هتل آزیموت در قلب شهر مسکو قرار گرفته است؛ به همین دلیل از این هتل دسترسی خوبی به جاذبه‌های دیدنی شهر و ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی وجود دارد و با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توان از هتل به ایستگاه مترو تولسکایا دسترسی پیدا کرد.

علاوه بر موقعیت جغرافیایی این هتل از لحاظ امکانات نیز یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره مسکو است. اتاق‌های هتل آزیموت مسکو به سبک مدرن طراحی شده‌اند و مجهز به تهویه هوا، فضای کاری، مینی بار، سیستم‌های صوتی هوشمند، حمام اختصاصی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند. رستوران‌های هتل آزیموت غذاهای اروپایی سرو می‌کنند و صبحانه و ناهار به صورت بوفه هم ارائه می‌شوند. مهمانان هتل آزیموت می‌توانند از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره‌مند شوند.

آزیموت تولسکای

آدرس: Varshavskoye Hwy, 9, Moscow, Russia, 117105

هتل ریورساید | Riverside hotel

هتل ریورساید مسکو در مرکز شهر و در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای کاخ کرملین و میدان سرخ قرار دارد. فاصله این هتل تا وزارت امور خارجه ۱۸ دقیقه پیاده و تا مرکز شهر ۴ کیلومتر است. یکی از مزیت‌های مهم هتل ریورساید نزدیکی به رستوران‌ها و کافه‌های متنوع محسوب می‌شود. به همین دلیل اگر به دنبال هتل های چهار ستاره مسکو با موقعیت جغرافیایی مناسب هستید؛ ریور ساید انتخاب خوبی به شمار می‌رود.

اگر از شلوغی بیزار هستید باید این نوید را به شما بدهیم که هتل‌ ریورساید پنجره‌هایی عایق صدا دارد. البته، این هتل امکانات دیگری مانند تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، ظروف شیشه‌ای، کتری برقی، دوش و حوله نیز به مهمانان ارائه می‌دهد. از طرفی تمامی اتاق‌های هتل دکوراسیون مدرن دارند و دارای امکانات رفاهی مانند تشک‌های ارتوپدی، مینی بار، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان هستند. 

هتل ریورساید

هتل ریورساید، صبحانه را برای مهمانان خود به صورت بوفه سرو می‌کند و منوی رستوران هتل، غذاهای بین المللی را هم در بر دارد. به لحاظ دسترسی هتل ریورساید در فاصله کوتاهی از ایستگاه قطار Belorussky قرار گرفته است. در دوران اقامت خود در این هتل دچار بی‌حوصلگی نخواهید شد، چرا که فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ی بسیاری در این هتل برای مهمانان ترتیب داده شده و از این جهت یکی از هتل های معروف مسکو به حساب می آید.

آدرس: Kutuzovsky Ave, 2/1 корпус ۱Б, Moscow, Russia, 121248

هتل دی پاریس | Hotel De Paris

فضای شاعرانه‌ هتل دی پاریس مسکو مهمانان را به حال و هوای پاریس می‌برد. اتاق‌های این هتل چهار ستاره مسکو با گل‌های رنگارنگ و ظریفی به سبک پرووانس تزئین و طراحی شده‌اند. تمامی اتاق‌ها مجهز به امکاناتی مانند تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری برقی و حمام اختصاصی هستند.

مهمانان این هتل ۴ ستاره مسکو می‌توانند از صرف صبحانه به صورت بوفه لذت ببرند و در رستوران هتل، غذاهای اروپایی نوش جان کنند. کسانی که این هتل را برای اقامت در مسکو انتخاب می‌کنند، برای دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و جاذبه‌های مهم شهر مشکلی نخواهند داشت. مهمانان می‌توانند با کمتر از ۷ دقیقه پیاده‌روی از این هتل به حوضچه‌های افسانه‌ای پاتریارشه و خیابان‌ پر جنب و جوش تورسکایا برسند و با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی از کاخ کرملین بازدید کنند.

هتل دی پاریس

آدرس: Bol’shaya Bronnaya Ulitsa, 23, стр. ۳, Moscow, Russia, 123104

هتل های سه ستاره مسکو

هتل های ۳ ستاره مسکو اقامتگاه‌هایی مقرون‌به‌صرفه و مطابق با استانداردهای بین‌المللی هستند. اگرچه هتل‌های سه ستاره مسکو خدمات لوکسی به مهمانان ارائه نمی‌دهند، اما هتل‌های استانداری هستند که خدمات مناسبی برای اقامت راحت دارند. برای مثال بیشتر هتل های ۳ ستاره مسکو دارای رستوارن و برخی از امکانات تفریحی در محل هستند. اگرچه تعداد کمی از این هتل ها در مرکز مسکو واقع شده‌اند، اما همه آن‌ها به ایستگاه های مترو دسترسی خوبی دارند.

New Project 1 1 فهرست کامل جاهای دیدنی مسکو

هتل کرپیچ | Hotel Kirpich

هتل کرپیج مسکو یکی از هتل‌های ۳ ستاره مسکو به شمار می‌رود که در منطقه تورسکوی در مرکز شهر قرار دارد. با وجود آنکه هتل کرپیچ (بریک) اقتصادی است، اما امکانات مناسبی مانند حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون‌های صفحه تخت همراه با کانال‌های ماهواره‌ای در اتاق‌ها در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

اتاق‌های هتل با نوپردازی‌های متنوعی تزئین شده‌اند و فضایی بسیار جالب دارند. هتل کرپیچ یکی از بهترین هتل های اقتصادی و به صرفه‌ مسکو محسوب می‌شود. در این هتل نگران متوجه نشدن زبان نباشید؛ چرا که کارکنان پذیرش به جز زبان روسی، مسلط به زبان انگلیسی هم هستند.

این هتل در منطقه‌ مناسبی برای بازدید از جاهای تاریخی مسکو نیز قرار گرفته است؛ به طوری که می‌توان با طی کردن ۴ کیلومتر از هتل به تئاتر بولشوی و موزه تاریخی ایالتی دسترسی پیدا کرد. همچنین می‌توان با ماشین در عرض ۱۵ دقیقه به کاخ کرملین و میدان سرخ رسید. اگر هزینه اقامت در هتل کرپیچ را با قیمت هتل های مسکو مقایسه کنید و امکانات و موقعیت جغرافیایی این هتل را نیز در نظر داشته باشید، می توانید هتل کریپچ را به عنوان یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت مسکو انتخاب کنید.

آدرس: Lesnaya Ulitsa, 55 стр ۱, Moscow, Russia, 127055

هتل موریون | Morion Hotel

 هتل موریون مسکو بهترین دسترسی را به ایستگاه‌های مترو دارد و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ حمل و نقل گردشگران می‌شود. مهمانان هتل می‌توانند در کمتر از ۱۰ دقیقه به ایستگاه‌های قطار لنینگرادسکی، یاروسلاوسکی و کازانسکی دسترسی پیدا کنند. نگران بازدید از مکان‌های مهمی مثل کاخ کرملین یا میدان سرخ نباشید که با ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

هتل موریون یکی از هتل های ۳ ستاره مسکو با موقعیت جغرافیایی مناسب و قیمت‌به‌صرفه است. اتاق‌های این هتل با رنگ‌های گرم و دکوراسیونی کلاسیک طراحی شده‌اند که فضای مطبوعی را برای مهمانان ایجاد می‌کند. در تمامی اتاق‌ها امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران‌های هتل موریون غذاهای اروپایی سرو می‌کنند و پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته به مهمانان سرویس می‌دهد. به طورکلی چه به دنبال هتل های مسکو نزدیک میدان سرخ باشید، چه بخواهید در یکی از هتل های معروف مسکو اقامت داشته باشید، هتل موریون یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت مسکو برای اقامت شما است.

هتل موریون

آدرس: Krasnoprudnaya Ulitsa, 22-24, Moscow, Russia, 107140

قیمت هتل های مسکو | از لوکس تا اقتصادی

قیمت هتل های مسکو محدوده بسیار متغییری دارد. از هتل های مجلل ۵ ستاره تا ساده‌ترین هاستل‌هایی که از دوران شوروی باقی مانده است. یافتن هتلی با قیمت و البته امکانات مناسب می‌تواند برای مسافرانی که شهر را نمی‌شناسند یک چالش واقعی باشد، به خصوص که در بعضی از موارد قیمت هتل های مسکو می‌تواند ارتباط کمی با کیفیت آن ها داشته باشد. بنابراین برای رزرو هتل پیشنهاد می‌کنیم، اطلاعات کافی درباره موقعیت آن، امکانات، فاصله تا جاذبه های گردشگری و وسایل حمل و نقل عمومی و نکات مهم دیگر کسب کنید.

شما کدام هتل مسکو را می‌پسندید؟

در این مطلب سعی کردیم بهترین هتل های مسکو را به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید درباره شرایط سفر به پایتخت روسیه اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب راهنمای سفر به مسکو را هم در مجله گردشگری فلای تودی بخوانید.

آیا تجربه سفر به مسکو را داشته اید؟ شما کدام هتل را برای اقامت انتخاب کردید؟ تجربیات خود را با ما و خوانندگان در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره هتل های مسکو

بهترین فصل سفر به مسکو کدام است؟

با توجه به آب و هوای سرد روسیه بهترین زمان برای سفر به مسکو فصل تابستان محسوب می‌شود. البته توجه داشته باشید به دلیل آب و هوای مطبوع در این فصل روسیه شلوغ و قیمت هتل ها بالاتر از همیشه است.

ارزانترین زمان سفر به مسکو کدام است؟

فصل زمستان ارزان ترین زمان برای سفر به روسیه است. اگرچه قیمت هتل های مسکو در این فصل پایین تر از همیشه است، اما هوای سرد و برفی ممکن است گشت‌وگذار در شهر را برایتان دشوار کند.

بهترین منطقه برای اقامت در مسکو کجاست؟

شما با استفاده از مترو می‌توانید به راحتی به تمام نقاط مسکو دسترسی داشته باشید. اما برای بازدید از جاهای دیدنی مسکو، بهترین گزینه رزرو هتل های مسکو نزدیک میدان سرخ است

2 نظرات

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید