شمانیوز
شما نیوز

نحوه فعال سازی هدیه ایرانسل، همراه اول و رایتل به مناسبت نوروز

بسته‌های متنوع و بی‌‎سابقه عیدانه همراه اول و ایرانسل به مناسبت نوروز 1402 اعلام شد.

نحوه فعال سازی هدیه ایرانسل، همراه اول و رایتل به مناسبت نوروز

به گزارش شمانیوز: بسته‌های متنوع و بی‌‎سابقه عیدانه همراه اول و ایرانسل به مناسبت نوروز 1402 اعلام شد. 

فعال سازی اینترنت همراه اول :

همراه اول با اعلام عیدی‌های نوروز 1402 خود به مشترکانش، خبر از بسته‌های عیدانه ویژه‌ای برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود داده است که از 29 اسفندماه تا پایان عید سعید فطر در سال 1402 در دسترسند.

 

همراه اول به مناسبت نوروز 1402، اقدام به طراحی بسته‌های عیدانه ویژه‌ای برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود کرده است که از فردا، 29 اسفندماه تا پایان عید سعید فطر در سال 1402، در قالب عیدی اول، هدیه می‌دهد.

براساس توضیحات همراه اول، این بسته‌های ویژه عیدانه در دو گروه «خدمات زندگی دیجیتال» مختص استفاده از کسب‌و‌کارهای دیجیتال و «بسته و اعتبار» شامل اعتبار داخل شبکه و بسته‌های اینترنت طراحی شده که فعال‌سازی آن‌ها تنها از طریق اپلیکیشن «همراه من» امکان‌پذیر است.

تمامی مشترکان همراه اول می‌توانند با ورود به اپلیکیشن همراه من که ارائه‌دهنده خدمات متنوع غیرحضوری همراه اول است، از قسمت طرح‌های تشویقی، گزینه «عیدی 1402» را انتخاب کنند.

در این قسمت دو گردونه مجزای «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» وجود دارد که با انتخاب مشترک، یکی از آن‌ها شروع به چرخیدن می‌کند و درنهایت به‌صورت تصادفی، یکی از هدایا برای مشترک فعال و نمایش داده می‌شود.

گردونه «خدمات زندگی دیجیتال» شامل کدهای تخفیف کسب‌وکارهای مختلف دیجیتال مانند اکالا، دیجی‌کالا، نماوا، آچاره و جاجیگا می‌شود.

گردونه «بسته و اعتبار» نیز شامل بسته‌های متنوع نظیر «اعتبار داخل شبکه همراه اول از 10 تا 100 هزار تومان» و همچنین بسته های «یک‌ساعته، 2 ساعته و 2 روز مکالمه نامحدود داخل شبکه» می‌شود. در این بخش بسته‌های اینترنتی متنوعی نظیر «1 گیگ، 2 گیگ و نامحدود 2 روزه» نیز گنجانده شده است.

بنابراین تمامی مشترکان همراه اول در این طرح ضمن سنجش میزان شانس خود، از هدایای نوروزی همراه اول با عنوان «عیدی اول» نیز بهره‌مند می‌شوند.

همراه اول ضمن گرامیداشت تقارن نوروز 1402 با ایام ماه مبارک رمضان، مهلت فعال‌سازی بسته‌های عیدانه را تا عید سعید فطر اعلام کرده است.

 

فعالسازی عیدی ایرانسل

 

به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می‌توانند از هدایا و تخفیف‌های ویژه‌ای که برای بزرگداشت این آیین تدارک دیده شده است، برخوردار شوند.

بسته تخفیفی نوروزی

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۴ روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۲* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

۱۴هزار گیگ اینترنت هدیه روزانه

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۱۴ گیگابایتی امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی بازه زمانی یاد شده، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است.

 

عیدی رایتل 1402:

رایتل ضمن تبریک سال 1402، برای شما عزیزان یک بسته هدیه در نظر گرفته است.

1402 مگابایت اینترنت هدیه یک‌روزه خود را به روش های زیر در روزهای 28 و 29 اسفند ماه فعال کنید.

روش‌های دریافت هدیه رایتل :

 اپلیکیشن رایتل من

 سامانه رایتل من

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۹۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • کامیل‌قادرپور

    سلام‌چطوری‌میشه‌۱۰۰گیگ‌فعالسازی‌کرد

  • یزدان

    چطوری ۱۰۰گیگ اینترنت رایگان فعال سازی کنیم

  • ناشناس

    سلام میخواستم بدونم چطوری ۱۰۰ گیگ نت رایگان فعالسازی کنم