شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

لپ تاپ های جدید شیائومی ردمی بوک 14 و 16 نسل دوم معرفی شدند

شرکت ردمی که زیربرند شیائومی محسوب شده، به تازگی دو مدل لپ تاپ نسل جدید را با پردازنده نسل دهمی اینتل معرفی کرده است.

لپ تاپ های جدید شیائومی ردمی بوک 14 و 16 نسل دوم معرفی شدند

به گزارش شمانیوز به نقل از پوکت ناو، شرکت ردمی که زیربرند شیائومی محسوب شده، به تازگی دو مدل لپ تاپ نسل جدید را با پردازنده نسل دهمی اینتل معرفی کرده است. این دو نوت بوک RedmiBook 14 II و RedmiBook 16 II هستند. اگرچه دو لپ تاپ دارای طراحی بهبودیافته و تعداد پورت یکسان هستند، اما در زمینه مشخصات سخت افزاری متفاوت بوده و نباید آنها را شبیه دانست. گزینه 14 اینچی در برخی موارد رده پایین تر از نسخه 16 اینچی بوده اما چندان اختلاف بزرگی در کار نیست تا بتوان مدل بزرگ را بیشتر ترجیح داد.

هر دو مدل در رنگ طلایی، نقره ای و خاکستری عرضه می شوند. این دو مدل با پردازنده نسل دهمی اینتل Intel Core i7-1065G7، حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی، گرافیک انویدیا GeForce MX350 با حافظه 2 گیگابایتی GDDR5 و صفحه نمایش FHD با شدت روشنایی 300 نیت مجهز هستند.

 

این نوت بوک ها از تاندربولت 3 برخوردار بوده و به پشتیبانی پورت USB Type-C شارژ با فناوری شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند. هر دو مدل دارای باتری 46 وات ساعتی بوده و مدلی با پردازنده Core i5-1035G1 اینتل نسل دهمی هم در نظر گرفته شد.

نسخه 14 اینچی علاوه بر مدل 16 گیگابایت رم، یک مدل 8 گیگابایت رم هم دارد. در زمینه قیمت RedmiBook 14 II با قیمت پایه 670 دلار و RedmiBook 16 II با قیمت پایه 710 دلار بزودی راهی بازار می شوند. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شیائومی مراجعه کنید.

پیشتر شایعه شد که ردمی قصد دارد دو مدل لپ تاپ جدید را برای بازار چین در نظر گیرد. لپ تاپ هایی که مشخصات کلیدی قابل توجهی دارند و از مهمترین ویژگی آنها باید به پردازنده نسل دهم اینتل اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied