شمانیوز
شما نیوز

مددی: برای تمدید قراردادها مذاکره کردیم - هواداران به حاشیه ها توجه نکنند

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه با برخی بازیکنان برای تمدید قراردادشان مذاکره کرده است.

مددی: برای تمدید قراردادها مذاکره کردیم - هواداران به حاشیه ها توجه نکنند

 باشگاه استقلال، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، در خصوص جلسه هیات مدیره امروز آبی های پایتخت، گفت: امروز جلسه هیات مدیره پیرامون لیست تمدیدی ها و بازیکنان مد نظر آقای مجیدی بود که در این جلسه بنده به اقدامات و روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال توسط کمیته نقل و انتقالات باشگاه اشاره و توضیحات مبسوطی ارائه کردم.

 

وی تصریح کرد: با تعدادی از بازیکنان تیم که در فهرست تمدیدی ها هستند مذاکره کرده ایم و همچنین با بازیکنان ورودی هم رایزنی ها و مذاکرات در حال انجام است که به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد. 

 

وی افزود: سیاست ما در فصل نقل و انتقالات، فعالیت قدرتمند و ساختن یک تیم قوی به دور از هیاهو و جنجال رسانه ای است و برای رسیدن به این هدف هم اقدامات خوبی انجام داده ایم و هواداران مطمئن باشند که بعد از تعطیلات، با قدرت تمریناتمان را برای بازی با الهلال و رقابت های فصل آتی آغاز خواهیم کرد.

 

مدیرعامل استقلال در پایان افزود: من از هواداران عزیز می خواهم تا از توجه به حواشی و لیست های متعددی که در فضای مجازی منتشر می شوند، خودداری کنند و مطمئن باشند که بنده و هیات مدیره محترم در باشگاه استقلال همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بر اساس لیست ارائه شده از سوی سرمربی محترم بتوانیم تیم خوبی را آماده مهیا کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied