شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

با طراحی قالب پاورپوینت در جیب استور درآمد زایی کنید!!

احتمالا تا الآن تیترهای زیادی در مورد کسب درآمد از اینترنت شنیده اید و راه های مختلفی را امتحان کرده اید اما شاید هیچوقت فکر نمی کردید که بتوانید از طراحی قالب پاورپوینت درآمد داشته باشید!

با طراحی قالب پاورپوینت در جیب استور درآمد زایی کنید!!

  در مقاله امروز قصد داریم یک روش کسب درآمد آسان از طریق سایت جیب استور را بررسی کنیم و ببینیم که چطور می توانیم با طراحی تم های پاورپوینت درآمد کسب کنیم و همچنین مدت زمان رسیدن به درآمد و همچنین میزان این درآمد را بررسی می کنیم.   

اصلا قالب پاورپوینت چیست؟

قالب یا تم پاورپوینت طرح های از پیش ساخته شده در نرم افزار پاورپوینت هستند که می توانید با توجه به موضوع ارائه خود یکی از یکی از این طرح ها استفاده کنید. ویژگی جالب استفاده از قالب پاورپوینت این است که به طراحی پاورپوینت بسیار سرعت می دهد و همچنین می توانیم از طرح هایی استفاده کنیم که در حالت عادی خودمان توانایی طراحی آن را نداریم. برای دیدن نمونه تمپلیت های پاورپوینت به صفحه قالب پاورپوینت در سایت جیب استور مراجعه کنید.

 

چرا تم های پاورپوینت خود را در جیب استور قرار دهیم؟

سایت جیب استور یک سایت تخصصی در حوزه فروش قالب های آماده در حوزه طراحی است و با توجه به اینکه رتبه بسیار بالایی در گوگل دارد در طول روز کاربران زیادی به این سایت مراجعه و از قالب های پاورپوینت جیب استور استفاده می کنند.

همچنین تم های گذاشته شده در جیب استور کیفیت بالایی دارند و برخلاف فروشگاه های فایل هر فایلی در جیب استور تایید نمی شود و حتما باید از نظر طراحی قابل رقابت با دیگر فایل های سایت باشند.

مدت زمانی که طول می کشد قالب پاورپوینت به فروش برسد؟

مدت زمان فروش قالب پاورپوینت بستگی به کیفیت طراحی قالب و موضوع آن دارد. اما با توجه به اینکه سایت جیب استور در کلمات مربوط به قالب پاورپوینت مثل قالب پاورپوینت، تم پاورپوینت، قالب پاورپوینت پایان نامه، قالب پاورپوینت متحرک و... رتبه بالایی در گوگل دارد احتمال فروش پاورپوینت های شما در همان روز اول منتشر شدن در سایت است.

تم هایی در جیب استور منتشر شده اند که در همان روز اول انتشار فروش خوبی را شروع کرده اند و در مدت زمان کمی به پرفروش ترین قالب پاورپوینت سایت تبدیل شده اند.

سیبلسیبل

میزان درآمد از طراحی قالب پاورپوینت چقدر است؟

در روش کسب درآمد اینترنتی از قالب پاورپوینت، طراحان تم و قالب، محصول خود را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت اصلی به تعداد بسیار زیادی نفر می فروشند، بنابراین درآمد حاصل از فروش این نوع محصولات بسیار بیشتر از طراحی قالب پاورپوینت اختصاصی برای یک نفر خواهد بود.

قالب پاورپوینت چند منظوره یکی از صدها قالب پاورپوینت است که در سایت جیب استور طراحی شده است. این قالب با قیمت 35000 تومان و تعداد 462 خرید بعد از حدودا یکسال به مجموع 16170000  تومان فروش دسته یافته است. البته این درآمد حاصل از فروش یکی از محصولات است. قالب های پاورپوینت زیادی وجود دارد که به ارقام مشابه دست پیدا کرده اند کافی است مجموع فروش را در قیمت محصول ضرب کنید.

این را هم در نظر بگیرید که این محصول نهایتا یک هفته زمان برده است و بعد از آن هیچ وقتی روی محصول گذاشته نشده است. حال اگر شما فقط بتوانید 10 تم پاورپوینت با این فروش ثبت کنید در سال 160 میلیون فروش محصولات شماست و این درآمد یک درآمد همیشگی و رو به بالاست.

 

چطور محصول خود را در جیب استور عرضه کنیم؟

کافی است که در گوگل کلمه کسب درآمد از جیب استور را سرچ کنید و وارد سایت شوید و بعد از توافق اولیه محصولات خود را در سایت عرضه می کنید و از هر فروش، درآمد کسب می کنید.

علاوه بر قالب پاورپوینت شما می توانید دیگر محصولات و توانایی های خود را در حوزه طراحی و گرافیک در جیب استور قرار دهید و درآمدتان را بیشتر کنید. توجه کنید که تعداد محصول ملاک نیست بلکه کیفیت کار شما ملاک است شما روزی یک تا دو ساعت وقت بگذارید و یک محصول را در یک تا دو هفته آماده کنید خیلی بهتر نتیجه می گیرد تا اینکه روی کمیت و تعداد محصول مانور دهید.

امیدوارم که این مطلب توانسته باشد دید مناسبی در حوزه کسب درآمد از قالب پاورپوینت به شما بدهد و بتوانید به یک جمع بندی مناسبی رسیده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جیب استور مراجعه نمایید.با طراحی قالب پاورپوینت در جیب استور درآمد زایی کنید!!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied