شمانیوز
شما نیوز

اخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز پنجشنبه 22 فروردین + جدول

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۴۱ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

اخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز پنجشنبه 22 فروردین + جدول
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از تسنیم : امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به روز قبل در قیمت ۴ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۱۸ هزار تومان معامله می‌شود. به گفته فعالان بازار، از جمله دلایل کاهش قیمت طلا و سکه در بازار آزاد طی روز جاری، کاهش قیمت ارز است. سکه تمام‌بهار آزادی ۴ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۱۸ هزار تومان نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۱۹ هزار تومان ربع‌سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۶۹ هزار تومان سکه‌گرمی ۹۴۹ هزار تومان
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۱۹ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۶۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۴۹ هزار تومان فروخته می‌شود.
اخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز پنجشنبه 22 فروردین + جدول
قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۴۱ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و ۹۱۱ هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۰۴.۲ دلار معامله می‌شود. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۴۱ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت هر گرم طلای ۲۴ عیار ۵۸۹ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت هر مثقال طلا یک میلیون و ۹۱۱ هزار تومان قیمت اونس طلا ۱۳۰۴.۲ دلار
صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۶۰ تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل ۱۳ هزار و ۷۴۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۶۴۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار ۱۳ هزار و ۷۴۰ تومان قیمت یورو ۱۵ هزار و ۵۴۰ تومان قیمت درهم ۳ هزار و ۷۴۱ تومان قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۹۶۵ تومان برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۵۴۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۴۴۰ تومان است. قیمت فروش یورو نسبت به روز کاری قبل ۱۰ تومان و قیمت خرید یورو ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied