شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

توسعه ورزش از جمله برنامه های مهم توسعه اجتماعی در منطقه آزاد ماکو است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: توسعه ورزش قهرمانی و ورزش های همگانی از جمله راهبردهای مهم سازمان منطقه آزاد ماکو ذیل برنامه های توسعه اجتماعی می باشد.

توسعه ورزش از جمله برنامه های مهم توسعه اجتماعی در منطقه آزاد ماکو است

به گزارش شمانیوز و به نقل از پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، محمدرضا عبدالرحیمی در آئین اختتامیه مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه شمالغرب کشور که همزمان با هفته بسیج در ماکو برگزار شد افزود: ورزش و توسعه آن در ابعاد همگانی و قهرمانی یکی از مولفه های توسعه اجتماعی کشور محسوب میشود که آثار آن علاوه بر سلامت و نشاط عمومی جامعه و راهکار گذران مفید اوقات فراغت برای همه آحاد بویژه جوانان، در سطح ملی عامل وحدت، انسجام و همبستگی و در سطح بین المللی نیز قهرمانی های جوانان از عناصر مهم قدرت نرم کشور محسوب می شود.

وی با اعلام این نکته که در این فرایند است که باید برگزاری و میزبانی این مسابقات را ارج نهیم خاطرنشان ساخت: توسعه ورزش یکی از راهبردهای مهم منطقه آزاد ماکو میباشد که با همکاری کلیه دستگاه های دولتی و هیات های ورزشی امیدوارم بیش از گذشته در رشته های مختلف بویژه رشته های مزیت دار و پایه منطقه شاهد ارتقا و موفقیت ورزشکاران عزیزمان باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با توسعه ورزش قهرمانی و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف بین المللی شاهد ارتقای تصویر ملی کشور و رسیدن پیام صلح و دوستی ایران اسلامی به دنیا باشیم.

عبدالرحیمی در پایان ابراز امیدواری کرد: برگزاری اینگونه مسابقات زمینه انسجام و همبستگی ملی مان را بیش از پیش تقویت کرده و شاهد برگزاری برنامه ها و مسابقات قویتر در این خطه در سطوح ملی و بین المللی باشیم.

مسابقات مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه باشگاه های شمال غرب کشور در منطقه آزاد ماکو با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و امام جمعه ماکو به مدت سه روز در سالن ۲ هزار نفری شهرستان ماکو برگزار شد.

در این مراسم از استعدادهای ورزش منطقه در اختتامیه مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه باشگاه های شمال غرب کشور در منطقه آزاد ماکو تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied