شمانیوز
شما نیوز

قیمت روز خودرو؛ بازگشت موج افزایش قیمت به بازار خودروهای سایپا

خودرو‌های سایپا در بازار امروز روند افزایش قیمت در پیش گرفته‌اند و اغلب با گرانی به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. از طرف دیگر محصولات ایران خودرو هم تا حدودی افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. در حال حاضر پراید صندوق‌دار به مرز ۵۰ میلیون تومان برگشته و دنا پلاس توربو تا ۱۸۳ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است

قیمت روز خودرو؛ بازگشت موج افزایش قیمت به بازار خودروهای سایپا
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرارو: خودرو‌های سایپا در بازار امروز روند افزایش قیمت در پیش گرفته‌اند و اغلب با گرانی به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. از طرف دیگر محصولات ایران خودرو هم تا حدودی افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. در حال حاضر پراید صندوق‌دار به مرز ۵۰ میلیون تومان برگشته و دنا پلاس توربو تا ۱۸۳ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.
 

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز دوشنبه ۹ دی ۹۸

خودرو‌های سایپا امروز ساز گرانی را کوک کرده‌اند و اغلب با افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. امروز تیبا صندوق‌دار در بازار حدود ۴۰۰ هزار تومان گران شده و به ۶۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ پا را فراتر گذاشته و افزایش قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است. قیمت روز تیبا ۲ در حال حاضر به ۶۶ میلیون تومان رسیده است. ساینا هم امروز یک میلیون تومان گران شده و هم‌قیمت با تیبا ۲ یعنی ۶۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. موج افزایش قیمت در بین خودرو‌های سایپا باعث شده کوییک دنده‌ای امروز در حد ۳۰۰ هزار تومان گران شود و به ۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برسد.

 

قیمت روز پراید در بازار امروز دوشنبه ۹ دی ۹۸

پراید امروز شرایطی مشابه دیگر خودرو‌های سایپا را تجربه می‌کند. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در بازار امروز با افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار با نرخ ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پراید صندوق‌دار هم امروز ۳۰۰ هزار تومان گران شده و دوباره روی مرز ۵۰ میلیون تومان ایستاده است. در این بین پراید وانت به عنوان گران‌ترین مدل پراید در بازار روی نرخ روز گذشته متوقف شده و ۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. 

 

قیمت روز محصولات سایپا امروز دوشنبه ۹ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۴,۸۰۰,۰۰۰
۵۴,۶۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۴۹,۷۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۵۷,۳۰۰,۰۰۰
۵۷,۳۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۶۰,۸۰۰,۰۰۰
۶۰,۴۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
۶۴,۶۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۶,۳۰۰,۰۰۰
۷۶,۰۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

 

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه ۹ دی ۹۸

محصولات ایران خودرو با سرعت کمتری نسبت به روز گذشته در مدار گرانی حرکت می‌کنند. سمند LX امروز تغییری پیدا نکرده و همچنان در بازار ۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ۶۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. سمند EF۷ امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان گران شده و به ۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. این مورد باعث شده اختلاف بازار و کارخانه برای قیمت سمند EF۷ بیشتر شود و به ۲۸ میلیون تومان برسد. نرخ مصوب کارخانه برای سمند EF۷ حدود ۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

پژو ۴۰۵ GLX امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. فعالان بازار این خودرو را با نرخ ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌کنند. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز افزایش قیمت بیشتری را تجربه کرده و حدود ۵۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز گران شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز در حال حاضر ۹۹ میلیون تومان است. در این بین پژو ۴۰۵ SLX بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و در بازار با نرخ ۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.  

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و به ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ بدون تغییر نسبت به دیروز روی نرخ ۱۱۴ میلیون تومان متوقف شده است. از طرف دیگر امروز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و در بازار با همان نرخ روز گذشته یعنی ۱۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

پژو پارس امروز کمی از قیمت روز گذشته خود عقب‌نشینی کرده و در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز پژو پارس در حال حاضر ۱۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. رانا همچنان سر جایش ایستاده و با قیمت ۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. از طرف دیگر دانگ‌فنگ بعد از چند روز ثبات قیمت روز نرخ ۱۶۰ میلیونی، امروز سه میلیون تومان گران شده و تا ۱۶۳ میلیون تومان بالا رفته است.

دنا معمولی تیپ ۲ امروز مثل هفته پیش در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس تیپ ۱ شرایط مشابهی دارد و امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به استقبال مشتریانش آمده و روی مرز ۱۵۰ میلیون تومان ایستاده است. دنا پلاس توربو همچنان به روند سریع افزایش قیمت خود ادامه می‌دهد. این محصول ایران خودرو امروز هم سه میلیون تومان گران شده و به ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است. 

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه ۹ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۹,۵۰۰,۰۰۰
۶۹,۵۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۷,۴۰۰,۰۰۰
۹۷,۲۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۹,۵۰۰,۰۰۰
۷۹,۳۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۹۸,۵۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۴,۵۰۰,۰۰۰
۱۰۴,۷۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۹۳,۳۰۰,۰۰۰ 
۹۳,۰۰۰,۰۰۰ 
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۱۳,۷۰۰,۰۰۰
۱۱۳,۷۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۱,۳۰۰,۰۰۰
۹۱,۳۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ 
توقف فروش
دنا پلاس تیپ 1
۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۸۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۶,۶۰۰,۰۰۰
۱۳۶,۶۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۷,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 2008
۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰ 

 

 

قیمت محصولات کرمان موتور امروز دوشنبه ۹ دی ۹۸

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied