شمانیوز
شما نیوز

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

بانک قرض الحسنه مهر ایران عامل ایجاد اقتصاد حمایتی از تمامی اقشار مردمی است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در دیدار با مدیر و کارکنان استان کردستان اظهار داشت: فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران کمک و حمایت از اقشار وسیعی از مردم در کشور است و اگر این بانک به راه خود ادامه دهد اطمینان دارم بخش بزرگی از هموطنان را مورد حمایت خود قرار داده و زمینه رونق تولید را شکوفا خواهد کرد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران عامل ایجاد اقتصاد حمایتی از تمامی اقشار مردمی است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، حجت السلام حسینی شاهرودی بیان داشت: وام و قرضی که به فرد داده می شود باید به تولید بهتر و بهبود روند زندگی نیازمندان منجر شود و نباید اجازه داد کسی که از نظر مادی دستش تنگ است شرمنده خانواده خود شود.

وی نگاه منفعت طلبانه به بانک قرض الحسنه مهر ایران را اشتباه دانست و اضافه کرد: این بانک تکیه گاه قشر متوسط و ضعیف جامعه است و باید به آن بعنوان جایگاه رونق تولید و حمایت از مردم نگاه کرد.

اسعدی مدیر شعب استان کردستان نیز در ادامه جلسه بیان داشت: مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران با جمع آوری و سازماندهی منابع مالی و هم افزایی با سازمان های مردم نهاد گام های مؤثری در رفع محرومیت ها، اشتغالزایی، ازدواج جوانان و رونق اقتصادی و اجتماعی برداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied