شمانیوز
شما نیوز

تقدیر مسئولان عالی قضایی استان کرمانشاه از خدمات صندوق تامین خسارتهای بدنی

در دیدار علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی با رئیس کل دادگستری و دادستان استان کرمانشاه ، از فعالیت های صندوق تقدیر شد.

تقدیر مسئولان عالی قضایی استان کرمانشاه از خدمات صندوق تامین خسارتهای بدنی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور؛ در سفر دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی و هیئت همراه  به استان کرمانشاه به منظور افتتاح شعبه ، دیدارهایی بین دکتر جباری مدیرعامل صندوق با رئیس کل دادگستری استان و دادستان کرمانشاه برگزار شد.

بنابر این گزارش مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی در این جلسات با اشاره به وضعیت سوانح رانندگی در استان و تشریح راهکارهای کاهش خسارت ؛ از مسئولان عالی قضایی استان خواست در اجرای ماده 50  محاکم قضایی از نمایندگان صندوق دعوت نمایند.

جباری با تشریح طرح بخشودگی جرایم دیرکرد دریافت بیمه شخص ثالث از ابتدای بهمن ماه 98 افزود : تلاش ما در صندوق و نهادها باید راهکارهایی برای کاهش حوادث و به تبع آن زندان زدایی حوادث رانندگی باشد.

مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور از اعلام آمادگی این نهاد برای همکاری آموزشی با قوه قضائیه جهت تبیین بیمه شخص ثالث برای قضات خبر داد.

در این نشست ها رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و دادستان استان با تقدیر از عملکرد صندوق ؛ بر لزوم توجه صنعت بیمه در پرداخت به موقع خسارت به زیان دیدگان تاکید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied