شمانیوز
شما نیوز

بانک توسعه تعاون استان سمنان از استانهای پیشرو در اعطای تسهیلات تبصره 18 می باشد

عباس نجفی عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در سفر استانی به سمنان از نزدیک در جریان عملکرد استان در تسهیلات بند الف تبصره 18 قرار گرفت.

 بانک توسعه تعاون استان سمنان از استانهای پیشرو در اعطای تسهیلات تبصره 18 می باشد
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در نشست تخصصی با برخی شرکت‌های تولیدی استان سمنان اظهار داشت: اهداف اجتماعی و اقتصادی دولت از طریق اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه تا حد زیادی قابلیت تحقق پیدا می‌نماید.
 
وی در همین زمینه افزود: واحدهای تولیدی و تعاونی هر استان سهم زیادی در ایجاد ارزش افزوده در سطح منطقه ای و حتی ملی بر عهده دارند.

 

نجفی خاطر نشان کرد:  فعالیت بانکداری توسعه ای به گونه ای است که ضمن رعایت مسئولیت حرفه ای، نیازمند رویکردی همراه با مسئولیت اجتماعی در تعامل با مشتریان و جامعه هدف می باشد.

 

وی افزود: استان سمنان با پرداخت مبلغ 70 میلیار ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 بودجه سال جاری از استانهای پیشرو از لحاظ پرداخت تسهیلات مذکور در کشور می باشد که با توجه به وجود شهرک های صنعتی متعدد و همچنین سطح مناسب کشاورزی و دامپروری در استان پیش‌بینی می‌گردد استان عملکرد فعلی را در سطح گسترده‌تری ادامه دهد.

 

نجفی در بازدید از شرکت هدیش سبز پارسه تولید کننده لوازم خانگی اظهار داشت: این شرکت از مشتریان خوشنام و وفادار بانک توسعه تعاون است که کارنامه مناسبی در تولید ملی ایجاد نموده است، ضمن آنکه بانک با تعامل مناسب با این شرکت، برنامه‌های متعددی در توسعه بازار اجرا نموده است.

 

عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در حاشیه بازدید از شرکت بسپار فوم و آذین گفت: این بانک با توجه به رسالت خویش همواره از بخش تولید حمایت نموده است. وی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون آمادگی پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از منابع  داخلی  و همچنین منابع صندوق توسعه ملی را دارد و حاصل تعامل و همکاری بانک توسعه با تعاونگران و کارآفرینان می‌تواند به هم افزایی، رونق تولید، رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال منجر شود.

 

نجفی همچنین ضمن بازدید از شرکت شکلات پارمیدا تصریح نمود: ماموریت های بانک در طرح های مهم اقتصادی و اجتماعی دولت مانند تسهیلات بند الف تبصره 18، اشتغال پایدار روستایی و عشایری، طرح خرید تضمینی گندم ، پشتیبانی از نهادهای حمایتی  به خوبی اجرا گردیده است. نجفی با تبیین خدمات تخصصی بانک توسعه تعاون متناسب با شرایط و ویژگی های رسته های متنوع تولیدی در ادامه گفت: استفاده از تسهیلات بند الف تبصره 18 و همچنین صندوق توسعه ملی فرصتی مناسب برای احیای تولید و تحقق شعار اقتصادی می‌باشد.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied