شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

زبان ایتالیایی درآمد شما را چند برابر می کند!!!

همه شما برای گذران زندگی به پول نیاز دارید. به همین علت هم به دنبال کار می روید تا ماهیانه یا سالانه درآمدی داشته باشید و بتوانید نیازهای خود یا حتی خانواد تان را تامین کنید. اما تاکنون به این فکر افتادید که با کسب یک دانش یا مهارت جدید، درآمدی عالی به دست آورید؟ شاید کمی عجیب باشد که چطور ممکن است با یادگیری چیزی جدید، درآمدی چشمگیر داشت؟ اما شدنی است؛ تنها کافیست که یک زبان جدید بیاموزید!

زبان ایتالیایی درآمد شما را چند برابر می کند!!!

 

همه شما برای گذران زندگی به پول نیاز دارید. به همین علت هم به دنبال کار می روید تا ماهیانه یا سالانه درآمدی داشته باشید و بتوانید نیازهای خود یا حتی خانواد تان را تامین کنید. اما تاکنون به این فکر افتادید که با کسب یک دانش یا مهارت جدید، درآمدی عالی به دست آورید؟ شاید کمی عجیب باشد که چطور ممکن است با یادگیری چیزی جدید، درآمدی چشمگیر داشت؟ اما شدنی است؛ تنها کافیست که یک زبان جدید بیاموزید!

 

همیشه به خاطر داشته باشید که با فراگیری یک زبان خارجی که در کشورمان هم کمتر کسی آن را می داند، می توانید تا مرز پولدار شدن بروید. زبان ایتالیایی را امتحان کنید. سعی کنید پس از یادگیری زبان انگلیسی یا حتی هم زمان با آن فراگیری زبان ایتالیایی را آغاز کنید. شاید ایتالیا کشور کوچکی باشد با حدود 80 میلیون جمعیت، اما زبان آن طرفداران بسیاری دارد. خصوصا در ایران که ایتالیایی به عنوان یک زبان تقریبا نوپا شناخته می شود؛ به راحتی می توانید آن را بیاموزید و از آن برای افزایش درآمدتان استفاده کنید.

 

پس معطل نکنید، تنبلی را کنار بگذارید و یادگیری زبان ایتالیایی را شروع کنید. شاید بهانه بگیرید که نمی توانید زبان جدیدی را آغاز کنید؟ یا این که نمی دانید چطور و چگونه این کار را انجام دهید؟ اگر بخواهیم صادق باشیم، همیشه بهانه ها و دلایل بی مورد نیستند که جلوی تصمیم شما را می گیرند، گاها نمی دانید از کجا باید شروع کنید، به کدام آموزشگاه می توانید اعتماد کنید. اما نیازی نیست وقت خود را بیهوده تلف کنید و آن را صرف گشتن از این آموزشگاه به آن آموزشگاه و تحقیقات در مورد دوره های آموزشی مختلف کنید که ببینید چه چیزی خوب است و چه چیزی بد. ما می توانیم به شما کمک کنیم. خواندن این مطلب را از دست ندهید تا از سردرگمی رهایی یابید.

 

تاثیر زبان ایتالیایی بر پیشرفت شغلی

شاید شما جزو افرادی باشید که در کاری مشغول هستید اما از درآمدی که دارید راضی نیستید؛ حتی از پستی که دارید نیز خشنود نیستید. قطعا به فکر میافتید که چه کار کنید تا کمی در کارتان پیشرفت کنید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم به توانایی های خود بیافزایید. برای مثال یک زبان خارجی جدید بیاموزید؛ زبانی مثل ایتالیایی.

 

فرض کنید به زبان ایتالیایی مسلط هستید، کارفرمای تان نیز پس از آن که متوجه می شود شما به جز انگلیسی به زبان ایتالیایی که تسلط دارید و می توانید روان صحبت کنید، خوشحال شده و از شما می خواهد تا با شرکت های خارجی در ارتباط باشید و در برخی جلسات هم شرکت کنید. این تنها بخشی از مزیت یادگیری زبان دوم یا سوم است. پس از آن که کارتان در شرکت بیشتر می شود، مسلما پست تان بالاتر رفته و درآمدتان نیز بیشتر می شود. این یعنی همان چیزی که شما به دنبالش بودید؛ پیشرفت شغلی و درآمد چشمگیر.

 

cc

 

تاثیر زبان ایتالیایی در استخدام

زبان ایتالیایی ناجی شما در پیدا کردن کار نیز هست؛ چطور؟ خیلی ساده است. اگر در خانه نشستید و به دنبال کار می گردید، دست بجنبانید و برای کسب دانش و مهارتی جدید اقدام کنید. شما برای این که تفاوتی با سایر افراد که برای همان کاری که شما برایش درخواست می فرستید، رزومه ارسال کردند، تفاوت داشته باشید تا استخدام شوید. پس چه بهتر که با یادگیری یک زبان خارجی خاص خود را متفاوت نشان دهید. همان طور که گفتیم زبان ایتالیایی در ایران نیز به تازگی باب شده و بسیاری از شرکت ها خصوصا شرکت های بین المللی به دنبال افرادی هستند که زبان ایتالیایی می دانند. حتی در دارالترجمه ها نیز فرصت های بسیاری برای شما وجود دارد.

 

اگر واقعا زبان ایتالیایی را دوست داشته باشید، می توانید حتی از خانه نیز کارتان را شروع کنید. متون مختلف را ترجمه کنید در ازای آن پول بگیرید. اگر هم دوست داشته باشید که در یک شغل ثابت مشغول به کار شوید، باز هم راه برای تان هموار است. اشاره کردیم که در حال حاضر در ایران تعداد کمی از افراد هستند که به زبان ایتالیایی تسلط دارند. این یعنی شما یک فرصت استثنایی دارید تا خود را به کارفرمایان نشان دهید. رزومه تان را پربار کنید و از مصاحبه های شغلی مختلف سربلند بیرون بیایید.

 

ایتالیایی را خیلی راحت بیاموزید

اگر همین حال می خواهید تا آینده شغلی تان را تغییر دهید، آن هم با یادگیری زبان ایتالیایی، احتمالا نمی دانید از کجا و چطور شروع کنید. کاملا حق دارید، شاید زبان ایتالیایی طرفداران زیادی داشته باشد اما هنوز  ممکن است نتوانید موسسه ای معتبر پیدا کنید تا این زبان زیبا را به بهترین روش به شما آموزش دهد. اما نیازی نیست نگران و سردرگم شوید، کارشناسان من و زبان یک راه بینظیر برای شما درنظر گرفته اند.

k.k

 

من و زبان به عنوان یک وب سایت آموزش زبان، همراه تان است تا شما هم زبان ایتالیایی را یاد بگیرید و جزو میلیون ها نفری باشید که به این زبان زیبا تسلط کامل دارید. متخصصان من و زبان با طراحی یک وب سایت مفید و کاربردی آموزش زبان قصد دارند تا شما را به گونه ای همراهی کنند که دیگر صرف فعل های ایتالیایی هم برای تان سخت نباشد. اگر شما هم به دنبال آموزش زبان ایتالیایی هستید، سایت من و زبان همین حالا در دسترس شماست. ما به عنوان متخصصین زبان های خارجی سعی داریم تا با بکارگیری روش های روز آموزش مانند تمرین و تکرار، به شما عزیزان یاری دهیم تا در یکی از زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی، چینی و ... حرف اول را بزنید.

 

یکی از ویژگی های این وب سایت این است که شما را با تمرین و تکرار زیاد، در یادگیری زبان مورد علاقه تان یاری می کند. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه ای است که شما می توانید هر مدت زمانی که می خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید. پس معطل نکنید و همین حالا آموزش زبان مورد علاقه تان را آغاز کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied