شمانیوز
شما نیوز

افزایش سقف انتقال وجه کارت‌به‌کارت در بانک اقتصادنوین

​بانک اقتصادنوین برای کاهش نیاز به مراجعه هموطنان به شعب بانک‌ها و به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سقف انتقال وجه کارت‌به‌کارت شتابی و داخلی از تمامی درگاه‌های خود را افزایش داد.

افزایش سقف انتقال وجه کارت‌به‌کارت در بانک اقتصادنوین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ از تاریخ 20 اسفند 98 تا اعلام بعدی، هموطنان ارجمند می‌توانند از طریق اپلیکیشن همراه نوین، اینترنت بانک و تمامی دستگاه‌های خودپرداز این بانک در مجموع تا 100 میلیون ریال در روز کارت به کارت کنند.

 

در همین راستا پیش از این تمام کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین که تاریخ انقضای آن‌ها اسفند 1398 و فروردین 1399 است به مدت یک سال تمدید شده و مبلغ برداشت نقدی از کارت‌های بانک اقتصادنوین روی خودپردازهای این بانک تا پنج میلیون ریال افزایش یافته است.

 

گفتنی است مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک بسیاری از فعالیت‌های مورد درخواست خود را بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت کنند.

 

علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 در تمام ایام هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند هستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied