شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت آغاز رسمی فعالیت کاری در سال ۱۳۹۹

پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت آغاز رسمی فعالیت کاری در سال ۱۳۹۹ دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با صدور پیامی خطاب به کارکنان صندوق، آغاز رسمی فعالیت کاری در سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

 پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت آغاز رسمی فعالیت کاری در سال ۱۳۹۹

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت آغاز رسمی فعالیت کاری در سال ۱۳۹۹ به شرح ذیل است: با عرض تبریک سال کاری جدید و وارد شدن به فصل با طراوت و شاداب بهار خدمت شما همکاران گرامی ، حضور شما خادمان جامعه ایثارگری را در محل کار گرامی می دارم.

 

بهار سال ۱۳۹۹ را در شرایطی تجربه کردیم که شاید تا کنون این چنین تجربه ای نداشته ایم، هر چند دور نیست خاطرات سال های دفاع مقدس و سختی ها و رنج های آن دوران، دورانی که آحاد جامعه هر یک به نوعی با جنگ ، ایثار و از خودگذشتگی همراه و همدم بود.

 

امسال نیز با شیوع ویروس کرونا مردم کشورمان هر یک سختی از نوع جدید و خاصی را تجربه کرده و در حال زندگی با آن هستند.خانه نشینی و بدور از دیگران بودن که در فرهنگ کهن ما چندان شناخته شده نیست ، خودداری از ارتباط با یکدیگر که محوراصلی مراودات کاری و اجتماعی ما را تشکیل می دهد ، همه و همه موضوعی است که نه تنها جامعه ایران بلکه جامعه جهانی را تحت الشعاع خود قرار داده است و از خداوند می خواهیم بر اساس مصلحت و هر آنچه که خود می داند بر ما بندگانش لباس عافیت بپوشاند و روزگار بهتری روا دارد.

 

شروع سال کاری با توجه به اشارتی که رفت ویژگی های خاص خود را دارد، توجه به همنوعان، تنگدستان و مستمندان در شرایطی که به واسطه محدودیت ها در کسب و کار، رزق و روزی و معیشت هموطنان تحت تاثیر قرار گرفته است از اهم اولویت ها به شمار می رود که امیدوارم هر یک از ما بسته به وسع خود این مهم را مورد توجه قرار داده و برای کمک به همنوعان خود کمر همت ببندیم.

 

همکاران عزیز در شرایطی بعد از حدود یکماه به محل کار خود باز می گردید که بسیاری از هموطنان ما بویژه کادر درمان و مدافعان سلامت در خط اول این مبارزه قرار گرفته و چه بسا حسرت در کنار خانواده خود را داشته باشند ، این فداکاری را ارج نهاده و از خداوند منان طلب سلامتی و عزت برای ایشان آرزو می کنیم.

 

مستحضر هستید که تعدادی از همکاران شما در دفتر مرکزی در طول تعطیلات و حتی قبل از آن با هدف فراهم آوری فضای نشاط و سرگرمی برای خانواده بزرگ صندوق قرض الحسنه شاهد به انجام وظایف از پیش تعیین شده مشغول بودند تا لبخندی را بر چهره عزیزان شما نقش بر بندد که امیدواریم در این راه قدمی هر چند کوچک برداشته شده باشد.

 

اینجانب با قدردانی از کلیه همکاران که هر یک به نوعی در جهت تعالی سازمانی و رضایتمندی خانواده معظم شهدا و ایثارگران فکر کرده و قدم بر می دارند و حضور در محل کار خود را جز این نمی بینند، مقدمتان را در محل کار از دور گرامی داشته و برای شما و عزیزانتان از خداوند دادارطلب سلامتی می نمایم.

 

لازم به ذکر است خاطر نشان کنم که در فرصت های آتی در باره ی اهداف جدید کاری و تحول های مورد نظر در زمینه کارهای پیش رو با شما گفتگو خواهم کرد.

 

به امید رخت بر بستن ویروس منحوس کرونا و بازگشت سلامتی همه جانبه نزد هموطنان عزیز و سربلندی کشورمان ایران مدیر عامل اسلام کریمی بتاریخ بیست و سوم فروردین ماه سال نود ونه

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied