شمانیوز
شما نیوز

​مشارکت بانک تجارت در برگزاری رزمایش برکت امام خمینی (ره)

با مشارکت بانک تجارت و همزمان با سی و یکمین سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه، حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره)، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ، دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت و جمعی از مدیران عامل بانکها، رزمایش برکت امام خمینی (ره) در مرقد مطهر امام راحل برگزار شد.

​مشارکت بانک تجارت در برگزاری رزمایش برکت امام خمینی (ره)

 به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم عملیات اجرایی ایجاد ۱۸۸ هزار شغل با اولویت متقاضیان آسیب دیده از کرونا از طریق عقد قرارداد با بانک تجارت و 6 بانک دیگر آغاز شد.

 

 در این مراسم همچنین ۲ هزار و ۴۳۲ پروژه عمرانی شامل مدرسه، مراکز درمانی، مراکز فرهنگی و مذهبی، پروژه آبرسانی، راهسازی، مسکن محرومان و سایر طرح‌های زیربنایی با ۳۳۶ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

 

آغاز عملیات اهدای چهار میلیون بسته مواد پروتئینی به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در قالب مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان و آغاز عملیات ساخت و تکمیل ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای حداقل ۲  معلول با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان از دیگر بخش‌های رزمایش برکت امام خمینی (ره) بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied