شمانیوز
شما نیوز

ارزیابی مثبت دکتر سلیمانی از عملکرد سندیکا در ایجاد هماهنگی بین شرکتهای بیمه

رئیس کل بیمه مرکزی در گفتگو با رسانه ها عملکرد سندیکای بیمه گران ایران در ایجاد هماهنگی بین شرکتهای بیمه جهت رعایت تفاهامات فی مابین با هدف کاهش خسارت رشته شخص ثالث را خوب و فعالانه توصیف کرد.

ارزیابی مثبت دکتر سلیمانی از عملکرد سندیکا در ایجاد هماهنگی بین شرکتهای بیمه

به گزارش شمانیوز به نقل از چابک آنلاین؛ رئیس کل بیمه مرکزی، در پاسخ به پرسش رسانه ها، مبنی بر اینکه" چرا چند شرکت بیمه ای با وجود میثاق بسته شده در سندیکای بیمه گران برای عدم ارایه تخفیف، باز هم در بیمه نامه شخص ثالث تخفیف می دهند؟" ، گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که دارم، سندیکای بیمه گران ایران در این خصوص بسیار فعال عمل کرده  و جلوی آن شرکت هایی که به این موضوع توجه نکرده و همچنان از این مبلغ تخفیف استفاده می کردند گرفته شده است.

دکتر سلیمانی افزود  افزود: به همین دلیل سندیکای بیمه گران در این خصوص خوب عمل می کند تا بتواند جلوی بعضی از تخلفات را بگیرد.

وی همچنین با اشاره به اصلاح صورت گرفته در آیین نامه سرمایه گذاری در سال 98، بیان کرد: براین اساس شرکت های بیمه ای باید بخشی از حق بیمه دریافتی خود را در بانک سرمایه گذاری و 30 درصد از مبلغ حق بیمه دریافتی را هم در بازار سرمایه، سرمایه گذاری کنند و سهامی بخرند که قابلیت نقد شوندگی داشته باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در راستای عمل به آیین نامه سرمایه گذاری، شرکت های بیمه ای از منابع دریافتی حق بیمه اقدام به سرمایه گذاری  در بازار سرمایه کرده اند و در حال حاضر حدود 50 هزار میلیارد تومان ارزش سرمایه گذاری شرکت های بیمه در بازار سرمایه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied