شمانیوز
شما نیوز

معاون برنامه ریزی مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران مطرح کرد:

لزوم هدایت ایده های برتر به سمت کاربردی شدن

معاون برنامه ریزی مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه ایده های برتر باید به سمت کاربردی شدن هدایت شود، گفت: براساس آیین نامه نظام پیشنهادات باید با رویکرد دریافت پیشنهادات داخلی و خارجی باشد و به شکل جدی فعال شود.

لزوم هدایت ایده های برتر به سمت کاربردی شدن

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، شاهرخ رامزی در جلسه شورای سیاستگذاری رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت با اشاره به اینکه رویداد هم اندیشی باید از طریق نظام پیشنهادات پیش رود، بیان کرد: ارتقاء جایگاه نظام پیشنهادات برون سازمانی و درون سازمانی رویداد، در دل نظام پیشنهادات و در سامانه نظام پیشنهادات پیگیری می شود.

 

 معاون برنامه ریزی مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد:  مدیریت نظام پیشنهادات مهمتر از محتوای آن است و به صورت برون سازمانی و درون سازمانی باید پیشنهادها دریافت شود. ایجاد انگیزه و جلب رضایت مردم در این مسئله بسیار مهم است و به نحو شایسته ای باید از ارائه‌دهندگان نظر و پیشنهادات سازنده تقدیر و قدردانی شود.

 

معاون برنامه ریزی مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر اینکه اقدامات باید در سطح وسیعی از طریق اپلیکیشن ها و سایت سازمان اطلاع رسانی شود، بیان کرد:  لازم است که ایده های برتر به سمت کاربردی شدن هدایت شود و امور اداری مکلف است که این پیشنهادات را اجرایی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied