شمانیوز
شما نیوز

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

تامین زیرساخت های سایت صنعتی کابلی قشم با بیش از 21 میلیارد ریال اعتبار

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از انجام عملیات زیرسازی، آسفالت، تامین برق و روشنایی در لاین چهارم سایت صنعتی کابلی با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال خبر داد.

تامین زیرساخت های سایت صنعتی کابلی قشم با بیش از 21 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حسین ناصری نژاد اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی و با هدف ارتقا خدمات دهی به واحدهای صنعتی و تولیدی حاضر در این محدوده صنعتی، در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 88 درصدی این طرح، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 649 میلیون ریال توسط یکی از پیمانکاران سازمان منطقه آزاد قشم در حال اجراست.

به گفته ناصری نژاد، عملیات زیرسازی، آسفالت و تامین روشنایی لاین چهارم سایت صنعتی کابلی، به طول ٨0٠ متر و عرض متوسط ١٢ الى ١٦ متر انجام شده و طبق زمان بندی اعلام شده، تا پایان آبان ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه های عمرانی در شهرک های صنعتی منطقه آزاد در راستای تامین زیرساخت برای حضور سرمایه گذاران شتاب بیشتری گرفته است.

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: با هدف بهسازی و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی، پروژه های دیگری نیز در حال بررسی و اجرا بوده و این برنامه ها با جدیت دنبال می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied