شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانده پایگاه دریابانی قشم دیدار کردند

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده پایگاه دریابانی قشم با وی بر ادامه تعاملات سازنده و حمایت های ذاتی این سازمان از نیروهای خدوم و جان برکف دریابانی به عنوان پاسداران و حافظان منافع ملی در آب های خلیج فارس به ویژه در محدوده جزیره قشم تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانده پایگاه دریابانی قشم دیدار کردند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی روز پنجشنبه (29 آبان ماه) در دیدار با سرهنگ مهدی مرادپور و جمعی از پرسنل پایگاه دریابانی قشم، اظهار کرد: اقدامات تحسین برانگیزی توسط نیروهای دریابانی جهت حفاظت و حراست از مرزهای آبی جزیره قشم انجام گرفته است.

وی با اشاره به امنیت خوب ایجاد شده در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در جزیره قشم یادآور شد: کمک به تامین آسایش و امنیت و فعالیت گسترده جهت حفاظت از منافع همه مردم ایران به ویژه ساکنان جزیره قشم، موضوع بسیار مهمی است که نیروها و پرسنل پایگاه دریابانی جزیره قشم در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تقویت امکانات پایگاه دریابانی جزیره قشم برای حفاظت از منافع ملی کشورمان در آب های خلیج فارس یک امر مهم است و سازمان منطقه آزاد قشم وظیفه خود می داند که به مسائل و نیازهای اساسی دریابانی قشم رسیدگی کند.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت توانایی ها و افزایش اقتدار نیروهای دریابانی قشم به ویژه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و همچنین تعامل و همکاری جهت برقراری امنیت در جزیره در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد.

براساس این گزارش، سرهنگ مهدی مرادپور فرمانده پایگاه دریابانی قشم نیز در این جلسه گفت: نیروهای دریابانی قشم با تلاش های شبانه روزی خود و حمایت های سازمان منطقه آزاد در این شهرستان توانستند افتخارات بزرگی در عرصه حفاظت از جان و مال مردم ایران و به خصوص در جزیره کسب کنند.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا در آب های جزیره قشم یک وظیفه ملی برای تمامی پرسنل و نیروهای دریابانی قشم است و با تداوم  این مبارزه است که می توانیم شاهد افزایش امنیت اقتصادی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان منطقه باشیم.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم در پایان تصریح کرد: حفظ امنیت دریا و مرز دریایی جمهوری اسلامی ایران از حساسیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل کمک‌های سازمان منطقه آزاد قشم نقطه امید و قوت نیروهای پایگاه دریابانی این جزیره به شمار می رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied