شمانیوز
شما نیوز

پایان فصل خلوت گردشگری کیش

پاویون سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران در مساحتی به وسعت 250 متر مربع با 12 پیشخوان از بخش های سازمانی و بخش خصوصی کیش برپا شده است.

پایان فصل خلوت گردشگری کیش

 

 

**

تور استانبول

تور ارزان استانبول ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی معتبر از سراسر ایران با بهترین خدمات تنها در سایت لحظه آخر؛ می توانید تورهای استانبول را به همراه جزئیات برگزاری آن ها نظیر قیمت، هتل رزروی، شهر مقصد، مدت زمان اقامت و غیره مشاهده و خریدی مطمئن داشته باشید. نرخ تمامی تور ها به صورت روزانه بررسی می شود.

**

سعید یکه دهقان مدیر بازاریابی و گردشگری معاونت گردشگری این سازمان از حضور حوزه های فرهنگی اجتماعی، گردشگری، موسسه ورزش، موسسه علوم و فنون، معاونت اقتصادی و بیمارستان کیش در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران خبر داد و گفت: از بخش خصوصی هم جامعه آژانس های مسافرتی، اتوبوس گردشگری هاپان هاپ اف، مجموعه تفریحی زمستانی پنگوئن، هتل ترنج وخانه بومیان در نمایشگاه حضور دارند.

وی در خصوص برنامه های در دست انجام در نمایشگاه گفت: 6 رویدادها و پنل  تخصصی گردشگری را در ایام نمایشگاه در سالن ویژه نشست ها ، برگزار می کنیم که علاوه بر حاضرین، بصورت برخط نیز در دسترس است.

یکه دهقان در خصوص نمایشگاه امسال گفت: نمایشگاه امسال هم به لحاظ کیفیت حضور استانهای مختلف  و هم از نظر بازدیدکنندگان تحت تاثیر شیوع موج دوباره کرونا قرار گرفته است. در عین حال، با مقایسه این نمایشگاه با سایر رویدادهای برگزار شده در سال جاری، به طور قطع می توان گفت پر مخاطب ترین نمایشگاه است.

وی در ادامه اظهار داشت: همواره تلاش بر این بوده که کیش جایگاه خودش را به عنوان مقصد برتر گردشگری حفظ کرده و ارتقاء ببخشد. این اتفاق از سوی سازمان منطقه آزاد کیش و نیز فعالان گردشگری کیش دنبال می شود. در عین حال تلاش می شود تا با حضور در چنین رویدادهایی با رویکرد بازاریابی و اطلاع رسانی، جایگاه کیش به عنوان مقطد مطلوب و برتر گردشگری کشور و منطقه تقویت شود.

به گفته مدیربازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، در گردشگری خارجی با دو محوریت گردشگری اکو و کشورهای حوزه خلیج فارس باید تلاش کرد تا واژه فصل خلوت از ادبیات کیش حذف شود. کیش قابلیت گردشگری بالایی دارد و ما باید با فعال کردن همه بخش ها، همیشه در فصل شلوغ باشیم.

وی در خصوص ارائه بسته های سرمایه گذاری به علاقمندان در این نمایشگاه گفت: با هماهنگی معاونت اقتصادی سازمان و همچنین  شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، پیشخوان مخصوصی برای پاسخگویی تعبیه شده و در عین حال، فرصت های سرمایه گذاری در نشست های حضوری و مجازی ، ارائه می شود.

 

روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied